Det var så den gravhund...Næsten
Fra : OZ7PUS

Dato : 20-01-06 02:39

Ja vi har lidt problemer med en af naboerne (Den lokale elektrikker)
De har en løs gående gravhund som har noget imod andre hunde.
Idag da jeg er ude og gå med Bugsy inden arbejde møder vi den på vejen hjem
og krydser gaden da jeg får øje på den.
Men ak da vi når hen til den gør den som besat og vadre over vejen direkte
hen og bider bugsy i bagbenet
Det blev så for meget for Bugsy som ellers var rolig den tager fat rundt om
ryggen/maven på gravhunden og kaster den væk.
Den kommer igen denne gang både råber jeg og sparker sne efter den men ak
den går efter Bugsy igen som dennegang får fat i nakke på den .. Dog slipper
den med det samme da jeg river fat i ham, Får en fod under gravhunden og
"letter" den ind i en stor bunke sne og løber så afsted med bugsy inden det
giver mere ballade.

Vi har gjort ejeren opmærksom på det flere gange men de vil intet gøre
Hvad kan vi selv gøre ved det ? .. Skal tilføjes at vi bor i en by . Lille
men dog en by.
Ikke fordi jeg er bange for at Bugsy skal komme til skade .. Ret sikker på
han kun skal have ordentlig fat en gang så er det farvel gravhund

Tøsen

Fra : Mus

Dato : 20-01-06 09:55

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ikke fordi jeg er bange for at Bugsy skal komme til skade .. Ret sikker

> han kun skal have ordentlig fat en gang så er det farvel gravhund

Øh hvad med at gå hen og se hvordan det går med gravhunden uden Bugsy.
Hunden kan jo ikke gøre for ejeren ikke har styr på den.

Gravhunde er jo en dobermann med kommodeben.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 20-01-06 11:13

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Gravhunde er jo en dobermann med kommodeben.
>
> LN
>

>---------------

Jeps...jeg vil nærmere betegne dem som periodevis præmenstruelle pittbulls,
med kommodeben... ((-; egentlig utroligt at så mange overlever i så mange
år..GG!

mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 20-01-06 12:36

> [...]
pittbulls,
> med kommodeben... ((-; egentlig utroligt at så mange overlever i så

Hunderacen der laver 5 spor i sandet

LN

Fra : jopa

Dato : 20-01-06 12:07

Mus skriblede bla:

> Hunderacen der laver 5 spor i sandet

Det er vel kun hanhundene
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Mus

Dato : 20-01-06 12:59

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Mus skriblede bla:

> Det er vel kun hanhundene
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

he he ja mindre detalje

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 20-01-06 12:15

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> pittbulls,
> mange

> Hunderacen der laver 5 spor i sandet
>
> LN
>
>--------------

LOL...

da jeg stadig havde min sofus, havde min bror også en, bare
korthåret..buller, og sofus og buller var homoer, med garanti..de kunne
skiftes til at parre hinanden i timevis, var bedste venner og noget så
klamme at se på... og de kunne dælme lave fine slæbespor...GGGG! ydrk!

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 20-01-06 12:24

> Jeps...jeg vil nærmere betegne dem som periodevis præmenstruelle
> pittbulls, med kommodeben... ((-; egentlig utroligt at så mange
> overlever i så mange år..GG!
>
> mvh. marie

Ja man kan undrer sig over at der ikke er flere der får bidt hovedet af
Tyson blev for nylig også overfaldet af genboens tossede gravhund,
den står altid og galper af os bag hegnet når den er i haven.
Så var den for en gangs skyld sluppet ud af haven mens jeg kom gående
med mine hunde, den farede lige i flæsket på stakkels Tyson,
det så simpelthen så komisk ud, det sagde lige dunk da den knaldede
sit hoved ind i hans brystkasse. Tyson vidste slet ikke hvordan han skulle
reagerer til at starte med, den blev indædt ved med at angribe ham,
til sidst fik han dog brummet et eller andet surt til den, så blev den
heldigvis kaldt ind igen

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 20-01-06 13:14

> [...]
> reagerer til at starte med, den blev indædt ved med at angribe ham,
> til sidst fik han dog brummet et eller andet surt til den, så blev den

He-he.. jeg kunne komme med mange historier om sofus...ihh guder hvor har
han givet mig grå hår til tider, at han blev 14 fatter jeg ikke..(-; ...
men en herlig personlighed har de (fleste)..

mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 20-01-06 14:21

> [...]
> han givet mig grå hår til tider, at han blev 14 fatter jeg ikke..(-; ...
> men en herlig personlighed har de (fleste)..

Vores Sophus tumlede rundt med store Rottweilere i fælledparken og vi havde
altid dårlige nerver pga gravhundens svage ryg. Men han var super til selv
at passe på sig selv. Ofte lå han på maven af disse rotter når de lå på
ryggen. Det så lidt spøjst ud.

LN

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-01-06 18:53

Også skrev Vollert
> [...]
> har han givet mig grå hår til tider, at han blev 14 fatter jeg
> ikke..(-; ... men en herlig personlighed har de (fleste)..

Det eneste der er lille på en gravhund er benene.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Winther

Dato : 20-01-06 19:27

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste der er lille på en gravhund er benene.

Det passer ikke...... de har da ingen ben, kun fødder..... eller måske er
det bare gangvorter.....

Fra : fam. Ager

Dato : 20-01-06 19:33

"Winther" <Nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Det passer ikke...... de har da ingen ben, kun fødder..... eller måske er

LOL!!!!....

Fra : OZ7PUS

Dato : 20-01-06 21:27

> [...]
> Hunden kan jo ikke gøre for ejeren ikke har styr på den.
>
> Gravhunde er jo en dobermann med kommodeben.

Se har jeg ikke Bugsy med er der ikke noget

Men tror nok de så hvad der skete igår .. De fik ihveretfald travelt med at
kalde den til sig idag da jeg kom

Tøsen

Fra : Mus

Dato : 21-01-06 09:53

> Se har jeg ikke Bugsy med er der ikke noget
>
> Men tror nok de så hvad der skete igår .. De fik ihveretfald travelt med
> [...]

Det var nu heller ikke det jeg mente med at du skulle gå hen og se hvordan
det går med gravhunden uden Bugsy, *SS*
Mente du burde gå hen og se om der er sket nogen skade.

Det er meget normalt at hunde reagerer anderledes over for mennesker end
overfor deres artsfæller.

Det er godt hvis ejeren får mere styr på denne mini-dobermann.

LN