hundetransportbur tilovers?
Fra : BettinaP

Dato : 17-01-06 08:57

Er der nogen der ligger inde med et transportbur for meget? Min dejlige
hundesitter har besluttet sig for at købe en stor bil, så hun kan køre nogle
lidt spændende steder hen og gå tur med vovserne.
Men da der er 4 store af slagsen og den ene meget let bliver køresyg, leder
hun nu efter et eller flere bure hun kan sætte ind i sin nye bil.

Så ligger du inde med et bur til en dalmantiner-størrelse?
Og hvis ja, hvad koster sådan et så?

BettinaP
--
www.Koochi.dk - coach dit potentiale

Fra : Carina Graversen

Dato : 17-01-06 10:02

Hej Bettina...

Hvilken type bur er det I søger - metal eller plastic ???

Jeg har et metalbur stående til salg, som jeg har brugt til min malinois.
Buret er i øvrigt lavet således at der kan monteres en skillevæg, så det
også kan bruges til 2 lidt mindre hunde...

Billeder af buret kan ses her:
www.hunde-viden.dk/bur_enkeltrum.jpg
www.hunde-viden.dk/bur_torum.jpg

- Mit bur er pænt og velholdt og koster 1.500,-

Jeg bor i Aalborg, men kører her i løbet af januar en tur til Middelfart og
måske Odense, hvis det ligger i nærheden af hvor du bor ????

Hilsen
Carina

Fra : driver

Dato : 17-01-06 11:33

"Carina Graversen" <ina@redningshund.dk> wrote in message
> [...]
> og
> måske Odense, hvis det ligger i nærheden af hvor du bor ????

Ikke for at blande mig i en eventuel handel, men det er billigt for et bur
af den kvalitet.
mvh
driver

Fra : BettinaP

Dato : 17-01-06 13:24

> [...]
> og
> måske Odense, hvis det ligger i nærheden af hvor du bor ????

det ser ret perfekt ud, jeg vil da lige prøve at spørge hende
(vi bor på amager, men så må det vel kunne sendes

BettinaP

Fra : Valle

Dato : 17-01-06 22:16

Hej Carina

Jeg er meget interesseret i dit bur, hvis du vil sælge det !

Har sendt dig en mail, hvis din adresse er ok.

Mvh Jack V
byt kd til dk i adressen

Fra : BettinaP

Dato : 18-01-06 09:13

> [...]
> www.hunde-viden.dk/bur_enkeltrum.jpg
> www.hunde-viden.dk/bur_torum.jpg
>
> - Mit bur er pænt og velholdt og koster 1.500,-

sælg det bare til Jack
Det er åbenbart ikke lige sådan et hun leder efter, det skal nok nærmere
være plastic, så det er nemmere at få ud og ind af bilen

men tusind tak for tilbuddet, det er godt nok et lækkert bur

BettinaP

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 18-01-06 17:06

Hvis det er et let bur du kikker efter hae harald nyborg et klapsammen bur
til 349,- jeg bruger det til en schæffer.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7647&Grp=12&n=10100&KundeID=HO57LcBc1n8FRKvmUn4eDnc8Kg6Kg67

Hilsen Søren