Hunde forum
Fra : Anita Andersen

Dato : 10-01-06 20:33

Hejsa,
Vi er nogle stykker som går vældig meget op i hunde, så vi har laver et
forum hvor hunde intreserede er velkommende !
Der er ikke så meget på siden endnu, men det skulle gerne komme med tiden og
med hunde intreserede's hjælp.

Se mere på www.dkdyr.dk

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 10-01-06 22:36

Anita Andersen skriblede bla:
> Hejsa,
> Vi er nogle stykker som går vældig meget op i hunde, så vi har laver
> et forum hvor hunde intreserede er velkommende !

Alle der skriver herinde gør det samme

Personligt finder jeg usenet og dermed denne gruppe fin nok.

Men mener du behovet er der så fint nok.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 11-01-06 00:33

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alle der skriver herinde gør det samme
>
> Personligt finder jeg usenet og dermed denne gruppe fin nok.
>
> Men mener du behovet er der så fint nok.

Man har bare lidt flere muligheder på dkdyr, men vil man kun skrive så er
denne her da fin.

Mvh
Søren

Fra : Thomas Larsen

Dato : 11-01-06 07:22

"Anita Andersen" <great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forum hvor hunde intreserede er velkommende !
> Der er ikke så meget på siden endnu, men det skulle gerne komme med tiden

Great idea

Der hopper jeg med på ..

Mvh Thomas L

Fra : Anita Andersen