Liderlige tøsehunde :-))
Fra : pwh

Dato : 03-01-06 22:19

Faldt lige over dette billede i samlingen,
bemærk Angels tunge
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/liderhund.jpg

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-01-06 15:58

pwh skriblede bla:
> Faldt lige over dette billede i samlingen,
> bemærk Angels tunge

Det er jo helt klart at hun mangler et rigtigt mandfolk og ikke en sådan
intetkønnet hund. )))

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 04-01-06 19:34

On Wed, 4 Jan 2006 15:58:09 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:
>
>Det er jo helt klart at hun mangler et rigtigt mandfolk og ikke en sådan
>intetkønnet hund. )))

Tjaeh, så er din tøsede Schæfer vel osse li'som sat ud af spillet,
ikk'?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 04-01-06 21:12

> Tjaeh, så er din tøsede Schæfer vel osse li'som sat ud af spillet,
> ikk'?

Jeg kan ikke tro at John mente tøseMilo, langhårede fyre der
sidder ned og tisser tænder ikke Angel

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-01-06 21:24

pwh skriblede bla:

> Jeg kan ikke tro at John mente tøseMilo, langhårede fyre der
> sidder ned og tisser tænder ikke Angel

*LOL*

--
Mvh.John