Har I prøvet DKK's nye Hundeweb?
Fra : Camilla Juelsgaard J~

Dato : 01-01-06 17:00

Ja, jeg er i hvert fald begejsteret.

Det er jo en super mulighed for at tjecke forældre, forfædre, halv- og
helsøskende og evt. afkom ved kommende avlsdyr.

Der er en fantastisk mulighed både for avlere og hvalpekøbere til at kunne
tjecke afstamningen på hvalpekuld og se hvad avlsdyrene tidligere har
præsteret. Og noget af det skønne er jo at der er sundhedsstatestikker på
afkommet hos de enkelte avlsdyr, samt en oversigt over de enkelte afkom, så
man også kan se hvor stor en del der er tjecket sundhedsmæssigt.

Det er et værktøj som jeg i hvert fald håber rigtig mange vil bruge, sådan
at man kan udvælge avlsdyr på det bedste grundlag.

www.hundeweb.dk

Med venlig hilsen

Camilla Juelsgaard Jørgensen
www.juelsgaard.com

Fra : Thomas Larsen

Dato : 01-01-06 18:17

"Camilla Juelsgaard Jørgensen" <c_jj@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er et værktøj som jeg i hvert fald håber rigtig mange vil bruge, sådan
> at man kan udvælge avlsdyr på det bedste grundlag.

Det var sq da et smart system. fik da lige kigget familien igennem på min
golden, og fandt ud af at der ikke er noget med HD / AD / øjne 2
generationer tilbage...

Dejlig let og overskugeligt system

Fra : makkerlone

Dato : 02-01-06 14:36

Formidabelt system.

Der er dog enkelte mangler.

- Ville gerne se HD-index.
- Og alle springresultaterne står registreret som agilityløb.

Lone

Fra : claus jensen

Dato : 03-01-06 09:42

jeg har også brugt det et par timer i går
jeg kunne godt tænke mig at man kunne printe de hunde ud på den pågældende
udstilling man kigger på, eller er det lige guf for mig
mvh claus (cavalier ejer)
http://www.123hjemmesider.dk/cavalier