tidens beskæftigelse..
Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 15:00

min boxerhan loui med min yngste dreng i kælken...en kanon sjov
beskæftigelse for begge parter..
det er samme hunds opdrætters hp, hun måtte bare ha` billedet på forsiden..
billedet er taget for et par dage siden, da der endnu ikke var så meget at
det sjove hvide.. nu er der så meget at både kælk og unger forsvinder i
dybet (-;
http://www.damkjaer-boxer.bsanet.dk/

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 15:12

> http://www.damkjaer-boxer.bsanet.dk/

Sikke et herligt billede

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Søren LH

Dato : 29-12-05 15:18

> [...]
> det sjove hvide.. nu er der så meget at både kælk og unger forsvinder i

Jeg har selv engang haft en bil med boxer-motor, den gik sørme også godt

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 15:50

> Jeg har selv engang haft en bil med boxer-motor, den gik sørme også
> godt
>
> Mvh
> Søren

*LOL*

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 15:57

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv engang haft en bil med boxer-motor, den gik sørme også godt
>

> Mvh
> Søren
>--------

det er ikke at foragte..drivkraft, selv på en kold morgen..(-;

Fra : Mus

Dato : 29-12-05 16:14

> [...]
> det sjove hvide.. nu er der så meget at både kælk og unger forsvinder i

Dejligt billede. De ser sørme ud til at nyde det lige meget begge to.

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 15:47

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsiden..

> Dejligt billede. De ser sørme ud til at nyde det lige meget begge to.

det tror jeg også at de gør..loui er ihvertfald fyr og flamme når selen og
kælk kommer frem..

mvh. marie

Fra : Carina

Dato : 29-12-05 15:38

Fedt billede
/Carina

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 15:49

> http://www.damkjaer-boxer.bsanet.dk/
>
> mvh. marie

Dejligt billede, jeg har vist fået sat gang i et eller andet

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 15:55

> Dejligt billede, jeg har vist fået sat gang i et eller andet
>
> /Jens
>
>-------------
ja, nogen må jo vise dig hvordan en rigtig hund skal se ud, inden du går
helt over gevind.....(-; oven i købet en der hverken tygger i ørene eller
bøvser, snorker og prutter...GGG!
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 16:46

> ja, nogen må jo vise dig hvordan en rigtig hund skal se ud, inden du
> går helt over gevind.....(-; oven i købet en der hverken tygger i
> ørene eller bøvser, snorker og prutter...GGG!
> mvh. marie

Det værste er at hun kan gører det samtidigt
Lige nu er de heldigvis gået i koma begge to,
det er åbenbart hårdt at fise rund og spille idiot i sneen

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 16:57

> [...]
> Lige nu er de heldigvis gået i koma begge to,
> det er åbenbart hårdt at fise rund og spille idiot i sneen

i burde optræde med det...(-;

mine er nu også helt færdige, den lille cairn må virkelig anstrenge sig for
at komme frem i haven, det ser komisk ud, og de store har da sandelig også
fået brugt noget krudt, udover gåtur i knæhøj sne, så har de fræset haven så
sneen er jævnt fordelt..
mvh. marie

Fra : Mus

Dato : 29-12-05 17:56

> [...]
> fået brugt noget krudt, udover gåtur i knæhøj sne, så har de fræset haven

Savner helt at have en ung hund i huset. det der med sneen må jeg erkende at
Gizmo er vokset fra. Selv om der da stadig går hvalp i den gamle møl ædte
hund ind i mellem.

Synes det er ret vildt, hvis jeres Boxere ikke prutter.

Her i huset er der snart ikke noget så frygtsomt som en Gizmo prut. Når han
selv flytter sig og ligesom kigger hen hvor han lige lå er vi klar over at
nu kommer bølgen og den er så slem at han ikke selv kan holde den ud. Her de
sidste par år er der begyndt at komme lyd på(ikke de værste). I starten
kiggede han opmærksomt efter lyden. Ja jeg kan nok ikke prale af jordens
klogeste hund, men af jordens dejligste det er helt sikkert.

En gang boxer altid boxer. Eneste hund med et ansigt

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 29-12-05 17:28

> [...]
> klogeste hund, men af jordens dejligste det er helt sikkert.
>
> En gang boxer altid boxer. Eneste hund med et ansigt

ved du hvad.. det er jo 3. og 4. boxer vi har nu, de tidligere boxere jeg
har haft og faktisk mange af de boxere jeg kender, fiser, meget grimt...
emma som jo ikke har været her så længe, gjorde det også meget til at starte
med, men meget sjældent nu.
loui har aldrig gjort det, har iøvrigt aldrig haft dårlig mave.. jeg tror,
uden at skulle være påståelig eller hellig på nogen måde, at det er barf
foderet der gør det!. han er vokset op på råt kød og grøntmix fra opdrætters
side.

den sidste boxer vi havde, havde meget sart mave, han tålte intet, var på
specialkost (tørkost) som bestod af æg og ris..det kunne han til nød klare,
uden at skide sig selv og os ihjel. jeg begyndte kun at barfe kort før loui
kom til familien her. jeg er faktisk sikker på at det er barfen der gør det.
vi har et vennepar der også har boxer som også har haft sart mave, og
allergi, han har jernmave nu, og allergien er væk efter de gik over til
barf. så noget er der om det.
ellers er det næsten noget der har hørt til standarden, at de fiser!
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 18:41

Mus wrote:
> [...]
> Når han selv flytter sig og ligesom kigger hen hvor han lige lå er vi
> klar over at nu kommer bølgen og den er så slem at han ikke selv kan

*LOL*

/Jens

Fra : Thomas Larsen

Dato : 29-12-05 21:55

> min boxerhan loui med min yngste dreng i kælken...en kanon sjov
> beskæftigelse for begge parter..

Ville være dejligt hvis vores hund kunne trække vores 3 årige datter sådan,
men vi må hellere skåne de skrøbelige led en golden nu engang har.....

Men det ser kanont ud....

Fra : Clas Lau

Dato : 30-12-05 17:44

Ja, det er sgu sjovt. Står selv på ski efter mine to hunde.

Hvis der noget som I får smag for bør i invistere i en rigtig træksele. Den
type som hunden bærer tillader ikke 100 % frihed for forbenene og kan ved
længere tids brug hvor hunden løber i højt tempo, give gnavesår. Og så er
det så heldigt at en træksele koster det halve af sådan en type som I har
p.t.

Gå efter X-back typen. Webbing er fint - den behøver ikke at være foret alle
mulige steder.

Mvh

-Clas-

Fra : fam. Ager

Dato : 30-12-05 19:07

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har p.t.
>
> Gå efter X-back typen. Webbing er fint - den behøver ikke at være foret

--------------------------

jeg er fuldt klar over det, sporselen var dog den der pt var bedst egnet. nu
er det kun lige for at vænne dem til at have noget bag sig, og turene var på
max 10-15 min. boxerne er kun 16 og 18 mdr. så de skal heller ikke belastes
for meget endnu..
men jeg har set på X-back trækseler, og var forundret over at de ikke var
dyrere..så det bliver snarest indkøbt.. (-;
jeg ønsker mig en let vogn med hjul, for det er helt klart et hit for både
hunde og os.

men jeg tør dælme ikke stå på ski efter de 2 lokomotiver..shit hvis naboens
kat kom flyvende...uhhhh...Wendy, I can flyyyyyyy...(-;

mvh. og godt nytår
marie

Fra : Mus

Dato : 02-01-06 11:59

> [...]
naboens
> kat kom flyvende...uhhhh...Wendy, I can flyyyyyyy...(-;

Jeg ser det for mig *GGGGGGGGGGGGGGG*

LN