Hyleri
Fra : Kim K

Dato : 28-12-05 19:37

Hej !

Jeg har to han-hunde, far og søn, som står ved siden af hinanden i
hundegård.

Det er to glade og dejlige hunde, dog har de på det sidste tillagt sig den
vane at starte dagen med en længere koncert, hvor de nærmest konkurerer
om,
hvem der kan lyde mest ynkelig.

De hyler simpelthen ligesom ulve mod himler.

Er der nogen der ved hvorfor ?

/Kim K.

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
10618 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : qfha

Dato : 28-12-05 20:11

Mon ikke du har en lille lækker tæve i nærheden som er løbsk

Fra : Kim K

Dato : 29-12-05 18:32

Hej !

Det tror jeg faktisk ikke. Når det sker, så skaber de sig jævnt hen hele
dagen....

Det er noget der foregår 1 - 2 gange om dagen, første gang lige før solen
står op.

/Kim K.

"Kim K" <kontakt@fyfi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 10618 spam mails er blokeret indtil videre.
> Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
10649 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : qfha

Dato : 30-12-05 11:26

Hmm, du kan have haft besøg af katte om natten eller andre dyr som de
kan lugte, det kan sætte mine op.
Nu der er faldet sne kan du kigge efter spor.

Fra : Kim K

Dato : 31-12-05 14:38

Ja det har du ret i, men det er regelmæssigt i flere uger i træk. De står
og
hyler mod himmelen.

Hvis der kommer en kat eller en due forbi gøer de hidsigt....

/Kim K.

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
Hmm, du kan have haft besøg af katte om natten eller andre dyr som de
kan lugte, det kan sætte mine op.
Nu der er faldet sne kan du kigge efter spor.

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
10690 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!