Konsekvent handling.. Update
Fra : JBH

Dato : 26-12-05 18:03

Fra : pwh

Dato : 26-12-05 18:23

JBH wrote:
> http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?id=16113

Det er jo ved at udvikle sig til en hel krimiføljeton

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 26-12-05 18:58

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?id=16113
>
>--------------

seriøs rottemand... ja, det er da ikke det indtryk jeg har efter at have
læst dette... føj siger jeg bare.

mvh. marie

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 27-12-05 20:50

> seriøs rottemand... ja, det er da ikke det indtryk jeg har efter at have
> læst dette... føj siger jeg bare.
> mvh. marie

Ja jeg kan kun tilslutte mig dit svar der ikk meget seriøst avler i ham,
bare det at kunne skyde 18 af sige egne hunde føj
det løber mig koldt ned af ryggen.

Tullesmor

Fra : pwh

Dato : 27-12-05 20:56

Majbritt Sørensen wrote:

> Ja jeg kan kun tilslutte mig dit svar der ikk meget seriøst avler i
> ham, bare det at kunne skyde 18 af sige egne hunde føj
> det løber mig koldt ned af ryggen.
>
> Tullesmor

Penge sparet er penge tjent.
Nej manden må da værer lettere psykopat.

/Jens