skift af pakning og oietryksmåler i Vento
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-01-06 10:28

Jeg skal have skiftet ventildækselpakningen og olietryksmåleren på min vw
vento 1.8.

Umiddelbart serdet ud til at være rimelig nemt at gøre selv, men er der
noget man lige skal være opmærskom på med de to dele?

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 17:37

"Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43c0db0b$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
>
> Umiddelbart serdet ud til at være rimelig nemt at gøre selv, men er der
> noget man lige skal være opmærskom på med de to dele?

Jeg vil også mene det er ret let uden at kende vento.
Du skal selvfølgelig have noget smergelerred til lige at pudse overfladen
hvor den gamle pakning har siddet. Den plejer altid at gå i stykker og mange
rester bliver siddende tilbage.

Vær omhyggelig med at at spænde for hårdt og man plejer virkelig ikke at
skulle spænde dækslet hårdt....måske en 20 Nm eller sådan. Du skal spænde på
kryds så dækslet ikke kommer til at sidde skævt.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 17:38

> [...]
> mange rester bliver siddende tilbage.
>
> Vær omhyggelig med at at spænde for hårdt

IKKE AT SPÆNDE FOR HÅRDT

--
Tom

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-01-06 19:01

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

SNIP

> IKKE AT SPÆNDE FOR HÅRDT

Ja, jeg fangede godt hvad du mente, men det er jo da en væsentlig forskel

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-01-06 20:03

"Anders B. Hyltoft" skriver:

> [...]
>
> Umiddelbart serdet ud til at være rimelig nemt at gøre selv, men er der
> noget man lige skal være opmærskom på med de to dele?

Har du kigget på volkwagen.msk.ru ?

Det kan være at der er noget haynes på din motor/bil...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 09-01-06 19:08

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
SNIP

> Har du kigget på volkwagen.msk.ru ?
>
> Det kan være at der er noget haynes på din motor/bil...

Vil jeg da lige prøve... takker

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-01-06 19:19

"Anders B. Hyltoft" skriver:

> Vil jeg da lige prøve... takker

Der ligger Haynes på G2, det er næsten samme motor.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Er mine indlæg sendt via sunsites server, er sonofons newsserver igen
død