Et godt aut. Opel-værksted
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 20:06

Hej gruppe

Min Astra 1.6 16V fra 2000 vil til service og da jeg kun har haft bilen et
enkelt år, har jeg indtil nu været forskånet for værksteder. Derfor ville
jeg høre, om nogen her i gruppen kan anbefale et aut. værksted (alternativt
et, hvor de også er gode til Opel) i Københavnsområdet.

Den kører fint nok, men skriver INSP i triptælleren, når jeg starter, og
ifølge manualen betyder det "kør mig på værksted".

På forhånd tak og god weekend!

Mvh, Ulrik

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 07-01-06 09:09

ja ... jeg kan varmt anbefale Andersen&Martini i Lyngby

der har min(e) Opel(er) altid fået top service

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 11:13

"Johnny B [2000]" <SLETDETTEjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> ja ... jeg kan varmt anbefale Andersen&Martini i Lyngby
>
> der har min(e) Opel(er) altid fået top service

Ja, da min bil skulle have lavet noget på garantien, var det derude, men
kabineluftindsugningen lugter som et vådt får, da de havde lavet aircon'en
og der var en anden ting, de slet ikke fik ordnet. Til gengæld var
betjeningen og hjælpsomheden helt i top.

Det kan godt være, at jeg ender med at køre derude igen. Tak for feedback!

Mvh, Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 14:07

"Johnny B [2000]" <SLETDETTEjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> ellers kan en Opel mekaniker sagtens lave den samme bil i sin fritid =
> billigere

Ja, hvis man kunne få sådan en kontakt etableret, ville det være storartet,
men desværre kender jeg ingen, der "kender nogen" (...!)

Mvh, Ulrik

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-01-06 22:31

Hej!

Johnny B [2000] wrote:

> ja og et sted som NG ... ville være et dumt sted at dele ens "øko-mekaniker"

Nu er mange af os jo vores egne mekanikere :)

(Ikke at jeg vil dele )

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 08-01-06 22:43

ja og det er jeg nu også selv på de fleste ting, men i ny & næ, skal der
"aut. mekaniker" til
- og her er det godt at kende en øko-mekaniker der kender til ens bilmærke
og model

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-01-06 23:06

Hej!

Johnny B [2000] wrote:

> ja og det er jeg nu også selv på de fleste ting, men i ny & næ, skal der
> "aut. mekaniker" til

Well, jeg har svoret, at det kun vil ske i ABSOLUT nødstilfælde. Og ved
pladearbejde (det er man nødt til med Ford ).

> - og her er det godt at kende en øko-mekaniker der kender til ens bilmærke
> og model

Tja, jeg bruger Ford Ringsted eller Sorø. Flink og professionel betjening. Her i
hovedstaden har de _alt_ for mange kunder til at lave tingene som jeg vil have
det... :,-(

Anyway, hvor står du af mht. reparationer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 09-01-06 00:17

pladearbejde inkl. rust (ikke selve rusten, men alt det bagefter)
bremserør
ledningsnet ( og fejlfindning på samme )
elektroniske dimser

og vi snakker nyere biler ... '95+

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-01-06 00:55

Hej!

Johnny B [2000] wrote:

> pladearbejde inkl. rust (ikke selve rusten, men alt det bagefter)

Hehe, ja det er sq nemt nok at skære det ud

> bremserør

Egentligt ikke så svært endda. Men det kræver tålmodighed og gerne en hjælper
når rørene skal igennem besværlige steder.

> ledningsnet ( og fejlfindning på samme )
> elektroniske dimser

Indtil videre har jeg klaret tingene selv på min Escort '96. Men jeg har jo ikke
diagnoseboks, så der kan jo komme en dag hvor jeg behøver et værksted.

> og vi snakker nyere biler ... '95+

Selvklart :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 19:19

> ja og et sted som NG ... ville være et dumt sted at dele ens
> "øko-mekaniker"

Uha ja, det ville være næppe være populært at udstille ens mekaniker, hvor
Knold & Skat kan følge med!

Mvh, Ulrik

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 09-01-06 21:02

jamen rolig nu ... det er jo bare vennetjenester, så kender jeg en som kan
male mekanikerens hus imnes han laver min bil ...