Håndfri Bluetooth dims fra Ald/Lidl
Fra : Basil

Dato : 06-01-06 16:16

Hej.
I Aldi i denne uge (og i Lidl for et par uger siden) kan man købe en
form for kombineret højttaler og mikrofon der connecter med telefonen
via Bluetooth.
Er der nogen i gruppen der har erfaringer med en af de 2 produkter, som
evt. vil dele ud af dem.
Kai

Fra : ThomasT

Dato : 06-01-06 16:44

Jeg har købt den fra Aldi og synes egentlig at den fungere udemærket indtil
videre. Jeg har dog ikke prøvet den på motorvej endnu, hvilket er det
tidspunkt der nok siger mest om produktet.

ThomasT

Fra : Basil

Dato : 07-01-06 11:19

ThomasT skrev d. 06-01-2006 i meddelelse
<dpm38n$2koq$1@newsbin.cybercity.dk>:
> [...]
> videre. Jeg har dog ikke prøvet den på motorvej endnu, hvilket er det
> tidspunkt der nok siger mest om produktet.

Tak for det.
Nu har jeg købt en for at imødegå en kommende lovgivning.
Har kun testet den hjemme, den virker problemfrit, så jeg håber den
virker lige så godt i bilen.
Kai

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 18-01-06 22:11

Husk lige, at fonen SKAL være monteret i en holder, den må IKKE ligge løst,
da det så tæller som at "handle" den ...

mvh

JV

Fra : Peter Weis

Dato : 20-01-06 17:52

Jens Vejmand & Holger Danske wrote:
> Husk lige, at fonen SKAL være monteret i en holder, den må IKKE ligge løst,
> da det så tæller som at "handle" den ...

Den holder kan jo være en lomme.

mvh
Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-01-06 18:08

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> wrote in

> Den holder kan jo være en lomme.

Ikke i følge loven så vidt jeg kan tolke.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Brian

Dato : 20-01-06 19:36

Martin Johansen [6000] wrote:
> Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> wrote in

> Ikke i følge loven så vidt jeg kan tolke.

Nope, den skal være fastmonteret.

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-01-06 20:05

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Ikke i følge loven så vidt jeg kan tolke.

Jeg har skrevet det før og er villig til at skrive det igen. Når min
telefon ligger i min venstre bukselomme, sidder den langt bedre fast i
bilen, en i en tilfældig holder på instrumentpanelet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Michael Peen

Dato : 21-02-06 00:14

> Jeg har skrevet det før og er villig til at skrive det igen. Når min
> telefon ligger i min venstre bukselomme, sidder den langt bedre fast i
> bilen, en i en tilfældig holder på instrumentpanelet.

Det fortæller du bare til æggeskallen når han fortæller dig at han ikke har
skrevet loven og dens præmisser, men hvis du ikke er enig kan du få en
dommer til at fortælle dig det .

Michael.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-02-06 06:30

Michael Peen skriver:

> Det fortæller du bare til æggeskallen når han fortæller dig at han ikke har
> skrevet loven og dens præmisser, men hvis du ikke er enig kan du få en
> dommer til at fortælle dig det .

Ja, hvis han kan bevise at jeg snakkede i telefon og ikke sad og sang
med på hvad der nu er i CD spillen....

Nej, de er løjtende ligelgade, så længe jeg ikke sidder med telefonene
op mod det ene øre.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?