Smartass så kan han lære respekt for alder~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-01-06 11:14

http://www.wimp.com/road/

Tålmodighed er vist en dyd

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-01-06 11:37

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev :

>Tålmodighed er vist en dyd

Den er sgu' sjov !

Så kan han lære det, kan han

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-06 11:54

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:71isr1dbpd1qmq99tbefr2r9hku1smf0bl@dtext.news.tele.dk...
> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev :
>
>>Tålmodighed er vist en dyd
>
> Den er sgu' sjov !
>
> Så kan han lære det, kan han

Sjov, men fake ;). Der skal MEGET mere til at udløse en airbag, i hvertfald
frontalt.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-01-06 12:11

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Sjov, men fake ;). Der skal MEGET mere til at udløse en airbag, i hvertfald
> frontalt.

......Og man må da også håbe at den udløser bare en *anelse* hurtigere.

Mvh
Søren

Fra : Troels Hansen

Dato : 06-01-06 17:55

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Sjov, men fake ;). Der skal MEGET mere til at udløse en airbag, i hvertfald
> frontalt.

Jeg har læst om folk, hvor airbagen har udløst pga stenslag ved
almindelig kørsel på landevej, såååå.....

Fra : Leonard

Dato : 06-01-06 18:06

Troels Hansen <idle@invalid.email> wrote:

>Jeg har læst om folk, hvor airbagen har udløst pga stenslag ved
>almindelig kørsel på landevej, såååå.....

Og du tror på alt du læser?
Jeg har set en Mercedes kører op bagi en anden bil med nok 10-15 km/t
og der udløstes airbaggen ikke. Det var ellers et helt rent og
vinkelret sammenstød.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-01-06 07:52

"Troels Hansen" <idle@invalid.email> skrev i en meddelelse

> Jeg har læst om folk, hvor airbagen har udløst pga stenslag ved almindelig
> kørsel på landevej, såååå.....

Det var sideairbag'en, importøren undskyldte sig med, man kunne se en sten
havde ramt sensoren under vognbunden?. Jeg har set en udløses uden grund,
bare sådan, på en P.plads. Men jeg har selv ramt en mur med, syntes jeg
selv, rimelig fart - uden den gik af.

Fra : Armand

Dato : 07-01-06 03:11

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Sjov, men fake ;). Der skal MEGET mere til at udløse en airbag, i hvertfald
> frontalt.

Fake, var også min tanke!
Jeg har ingen personlig erfaring med udløste airbag's; men synes at alle
jeg ellers har set er "punkteret" lynhurtigt uden at skulle have klemt
luften ud som chaufføren bliver nødt til at gøre i klippet.

--
Armand.
(i det hele taget skal man spise endog meget brød til hvad man ser på

Fra : Kent Glerup

Dato : 07-01-06 10:23

> [...]
>jeg ellers har set er "punkteret" lynhurtigt uden at skulle have klemt
>luften ud som chaufføren bliver nødt til at gøre i klippet.

Og den bliver pustet så hurtigt op at kameraet får seriøst svært ved
at filme det!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-01-06 21:57

Fake eller ej sjov er den ihvertfald