Link til Sneplov med V8 motor ?
Fra : TGJ

Dato : 02-01-06 22:53

Hej,

Kan ikke finde linket til ham der har taget en V8 og påmonteret sneslynge.

Tror han er fra Canada

Mener linket har været postet i denne gruppen, men kan ikke finde

Har prøvet google

Nogen der kan hjælpe?

Thomas

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-01-06 23:30

> Kan ikke finde linket til ham der har taget en V8 og påmonteret sneslynge.

Var det ikke en velvoksen motorsav?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-01-06 23:34

Hej!

Jasper Norman wrote:

> Var det ikke en velvoksen motorsav?

Den kan ihvertfald godt tåle et gensyn

http://www.guzer.com/videos/v8_chainsaw.php

DAMN den er hurtig!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jasper Norman

Dato : 03-01-06 01:48

> DAMN den er hurtig!

Ja, den er ond.

Hvad mon naboerne ville sige søndag morgen kl. 8.00 til lyden af en V8
motorsav... starte sin V12 Ferrari kompost-kværn? hehe

/Jasper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-01-06 10:00

Hej!

Jasper Norman wrote:
> Hvad mon naboerne ville sige søndag morgen kl. 8.00 til lyden af en V8
> motorsav... starte sin V12 Ferrari kompost-kværn? hehe

Jeg tror du bliver _meget_ upopulær _meget_ hurtigt

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Persson

Dato : 03-01-06 10:48

> Hvad mon naboerne ville sige søndag morgen kl. 8.00 til lyden af en V8
> motorsav... starte sin V12 Ferrari kompost-kværn? hehe
>
> /Jasper

Tja hvis jeg var nabo, så vile jeg være en glad nabo.
En v8 motor lyder nu bedre end en skinger tunet puch maxi 2 takter, som
normale motorsave.

Derefter ville jeg nok kun lige nå at vågne af lyden, da operationen kun
varer et spiltsekund...

//Kim

Fra : TGJ

Dato : 03-01-06 10:33

news:43b9aa4b$0$15791> http://www.guzer.com/videos/v8_chainsaw.php

> DAMN den er hurtig!

LMAO

Kendte den ikke, men glemmer den aldrig :)

Thomas

Fra : Møller

Dato : 02-01-06 23:48

"TGJ" <tgsj@FJERN-DETTEmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Tror han er fra Canada
>
> Mener linket har været postet i denne gruppen, men kan ikke finde

Kan et billede gøre det: se dk.binaer.motor

Møller

Fra : Troels Hansen

Dato : 03-01-06 09:13

http://www.v8snowblowers.com/