Nu må jeg igang med at spare op...
Fra : BJ

Dato : 02-01-06 17:49

Det går forrygende for Hyundai:

http://www.borsen.dk/650.82570

Det må blive den næste potte ... en dejlig prisbillig Grandeur.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 02-01-06 18:01

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> Det går forrygende for Hyundai:
>
> http://www.borsen.dk/650.82570
>
> Det må blive den næste potte ... en dejlig prisbillig Grandeur.

> [...]

? svigter man VOLVO.

Og så er omsætning ikke ensbetydende med overskud.
Men det ved du jo alt om.

PS var du oppe og prøve CaymanS'en
Eller kan du ikke være i den.
Det er jo nærmest en Boxter med tag.

Møller

Møller

Kom du godt ind i det nye år.

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 18:08

"Møller" <eam@.g-e-t-2-n-e-t-.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ? svigter man VOLVO.

Jeg har nu aldrig været mærkefanatiker (S80´eren er jo også min første af
det mærke)

> Og så er omsætning ikke ensbetydende med overskud.

Bestemt ikke.

> Men det ved du jo alt om.

Måske jeg føler, det er bedre at investere i pension end
registreringsafgifter..;)

> PS var du oppe og prøve CaymanS'en

Ikke endnu.

> Eller kan du ikke være i den.

Jeg ved det ikke, men håber Porsche ligesom med den faceliftede 996, har
skabt mere benplads.

> Det er jo nærmest en Boxter med tag.

Jep, men den smager betragtelig mere af de rene varer ... 996..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jim

Dato : 02-01-06 19:42

> Det går forrygende for Hyundai:
>
> http://www.borsen.dk/650.82570
>
> Det må blive den næste potte ... en dejlig prisbillig Grandeur.

Hyundai kan bygge skibe, og det skal de holde sig til.

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 19:49

"Jim" <Jim@nothingtospam.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hyundai kan bygge skibe, og det skal de holde sig til.

Jeg ville ikke have noget imod dette skib:

http://www.hyundai.de/webcontent.omeco?FOLDERID=631&PHPSESSID=807e5b7e5e173d5070eafd37cdea7d73

Den skal bestemt afprøves ... i Tyskland.

Til en pris på 37.995 Euro "mit ganske simpel alles drum und dran og
mollevitten", er den for mig interessant.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-01-06 20:55

On Mon, 2 Jan 2006 19:48:51 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Til en pris på 37.995 Euro "mit ganske simpel alles drum und dran og
>mollevitten", er den for mig interessant.

Avs-ja.. Den ser faktisk ikke uinteressant ud! Det skulle da lige være
- for mit vedkommende - at den ikke fås med diesel-heste. Men ellers
så....

** Lars

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 20:58

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Avs-ja.. Den ser faktisk ikke uinteressant ud! Det skulle da lige være
> - for mit vedkommende - at den ikke fås med diesel-heste. Men ellers
> så....

Jeg er sikker på Hyundai kommer med en dieselmaskine til den model også.

De kan jo bare chippe motoren fra den nye Sonata..

Tænk, hvis man kunne køre i den på tyske/hollandske eller engelske plader og
så blot betale misundelsespenge af 280.000 kr...;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-01-06 21:05

On Mon, 2 Jan 2006 20:58:29 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Jeg er sikker på Hyundai kommer med en dieselmaskine til den model også.

Ja se så begynder det at ligne noget... Men de leverer da slet ikke
diesel endnu gør de?

>Tænk, hvis man kunne køre i den på tyske/hollandske eller engelske plader og
>så blot betale misundelsespenge af 280.000 kr...;)

Ahja.. Jeg klarer mig også med de svenske plader hvis det var

** Lars

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 21:16

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja se så begynder det at ligne noget... Men de leverer da slet ikke
> diesel endnu gør de?

Der er varslet en 140 hk diesel i 2006 til Sonata.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jim

Dato : 04-01-06 22:36

Fra : John Sahl

Dato : 02-01-06 21:06

BJ wrote:
> Tænk, hvis man kunne køre i den på tyske/hollandske eller engelske
> plader og så blot betale misundelsespenge af 280.000 kr...;)

Du må jo relokere de 110-120km sydpå og udleve drømmen

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 21:19

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du må jo relokere de 110-120km sydpå og udleve drømmen

Havde jeg haft samme afstand som Mogens, havde beslutningen ikke været svær.

Guten Tag Costa del Wasserleben..

PS: Jeg afventer ´Danmarks svar på EU´s dom. Man har jo pt. valgt at gøre
noget ulovligt, nemlig ikke at følge den. Gad vide om staten skal betale
penge tilbage på samme måde som borgerne skal indbetale medens
ulovlighederne pågår..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : John Sahl

Dato : 02-01-06 21:20

BJ wrote:
> Havde jeg haft samme afstand som Mogens, havde beslutningen ikke
> været svær.
> Guten Tag Costa del Wasserleben..

Hehe..

> [...]
> gøre noget ulovligt, nemlig ikke at følge den. Gad vide om staten
> skal betale penge tilbage på samme måde som borgerne skal indbetale

Ikke for at være uhøflig, men du har altså ikke alderen til at afvente
den sag

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 21:27

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ikke for at være uhøflig, men du har altså ikke alderen til at afvente den
> sag

Jeg er sgú alvorlig bange for, du har ret.

Så må Volvoen blive begravet i baghaven, når den ikke kan mere..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-06 22:42

BJ skriver:

> Jeg er sgú alvorlig bange for, du har ret.
>
> Så må Volvoen blive begravet i baghaven, når den ikke kan mere..

Jeg læste lige forkert en kort overgang, fik det til noget a'la:

Så må jeg jo begraves i Volvoen i baghaven......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 22:49

KLIP

> Jeg læste lige forkert en kort overgang, fik det til noget a'la:
>
> Så må jeg jo begraves i Volvoen i baghaven......

Det kan jeg også risikere.

Volvo siger +21 år for potten i gennemsnit.

Så den er helt ny, blot 6 år gammel og med udsigt til arbejde mit mindst 67
år, kan jeg jo passende brænde ud sammen med potten...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : JS

Dato : 02-01-06 21:58

BJ wrote:
> "Jim" <Jim@nothingtospam.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Jeg ville ikke have noget imod dette skib:

> [...]

Det er en øjebæ IMO.

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 22:00

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er en øjebæ IMO.

Uha, jeg kan også finde noget, jeg synes er øjebæ.

Heldigvis er vi forskellige, ellers kørte vi jo rundt i gravide rulleskøjter
alle sammen (VW).

Hvem ved, det kan det faktisk også ende med....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-01-06 15:17

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message

> Det er en øjebæ IMO.

Syntes da sonata'n er meget pænere - der er intet design eller .. ja noget
over den ligner en mazda fra 88? Tør de ikke?

Fra : Jim

Dato : 04-01-06 22:47

> [...]
>
> http://www.hyundai.de/webcontent.omeco?FOLDERID=631&PHPSESSID=807e5b7e5e173d5070eafd37cdea7d73
>
> Den skal bestemt afprøves ... i Tyskland.

Den er også blevet afprøvet på andre måder.
Forestil dig, at denne Elantra ligner Grandeur.
Og forestil dig så, at du og familien sidder i den.
http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/crashtest/videos/Mittelklasse/hyundai_elantra.mpg

Jeg synes ikke, at Hyundai ligner en succes på crashtest.

J.

Fra : BJ

Dato : 04-01-06 23:32

"Jim" <Jim@nothingtospam.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den er også blevet afprøvet på andre måder.

Det tror jeg bestemt ikke.

Hverken den nye Sonata eller kommende Grandeur er testet, men hvis du læser
de tekniske specifikationer, vil jeg mene, den bliver testet fuld på højde
med andre såkaldte Obere Mittelklasse i sikkerhed.

> Forestil dig, at denne Elantra ligner Grandeur.

Det gør den ikke.

> Og forestil dig så, at du og familien sidder i den.
> http://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/crashtest/videos/Mittelklasse/hyundai_elantra.mpg

Jeg ville heller ikke sidde i en Polo, Fiat Punto, Fiat Multipla, VW Fox
osv. osv. og braaaaage ind i noget som helst og da slet ikke blive
torpederet fra siden.

> Jeg synes ikke, at Hyundai ligner en succes på crashtest.

Det er der ikke ret mange småpotter der gør .... når farten først er over 50
km/t.

Hverken Sonata eller Grandeur kan kaldes småpotter.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-01-06 21:18

Den Mon, 2 Jan 2006 19:41:57 +0100, skrev Jim :

> Hyundai kan bygge skibe, og det skal de holde sig til.

Det gør de da osse. Der er helt tydeligt lidt færge over sådden en
Grandeur

--
Kent Oldhøj