Ritt har sadlet hesten.
Fra : BJ

Dato : 02-01-06 17:28

Så ser det ud til, Kjøvenhavnerne skal betale for bilkørsel.

Når Ritt siger det, er der jo vægt bagved....

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3471616/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henning

Dato : 02-01-06 18:08

On Mon, 2 Jan 2006 17:27:38 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Så ser det ud til, Kjøvenhavnerne skal betale for bilkørsel.
>
>Når Ritt siger det, er der jo vægt bagved....
>
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3471616/

Fedest - det kan ikke gå hurtigt nok! Så kan os, der bor i København,
måske snart få plads til at parkere i vores gade

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 18:12

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fedest - det kan ikke gå hurtigt nok! Så kan os, der bor i København,
> måske snart få plads til at parkere i vores gade

I mangler vel også store summer til at finansiere (et af) hovedstadens
prestigeprojekt(er) med ..? .... Metroen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas H.

Dato : 02-01-06 19:39

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Fedest - det kan ikke gå hurtigt nok! Så kan os, der bor i København,
> måske snart få plads til at parkere i vores gade

....mens vi andre håber på at byen stille og roligt svinder ind pga.
manglende gæster, jeg skal i hvert fald nok holde mig mest muligt væk

Fra : BJ

Dato : 02-01-06 19:50

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> ...mens vi andre håber på at byen stille og roligt svinder ind pga.
> manglende gæster, jeg skal i hvert fald nok holde mig mest muligt væk

Pjat, der er masser af parkeringsplads i Tåstrup.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : HKH Chr.

Dato : 02-01-06 19:58

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Pjat, der er masser af parkeringsplads i Tåstrup.

jeg har parkeret der er par gange, men holdt op da en af mine bekendte havde
en ubehagelig oplevelse med de perkere der holder til ved stationen..

Fra : Uffe Ravn

Dato : 02-01-06 22:12

BJ wrote:

> Pjat, der er masser af parkeringsplads i Tåstrup.

Hvor, er der reelt gode parkeringspladser ved en togstation, som os fra det
væstsjædlandske kan parkere på og tage futteren til Kbh?

Mvh. Uffe Ravn
Der håber ikke at blive futtet til nabogruppen

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Broegger

Dato : 03-01-06 08:49

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

> Hvor, er der reelt gode parkeringspladser ved en togstation, som os
> fra det væstsjædlandske kan parkere på og tage futteren til Kbh?

Holbæk? Eller måske Slagelse

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-01-06 20:00

Thomas H. wrote:
> "Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> ...mens vi andre håber på at byen stille og roligt svinder ind pga.
> manglende gæster, jeg skal i hvert fald nok holde mig mest muligt væk

Det bliver nok ikke det store tab - bliv du bare hjemme :)
Dem der lægger store penge i København kommer alligevel ikke i bil, men
med fly og krydstogtskib.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-01-06 18:48

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3471616/

Heldigvis har vi en mand som Anders Fogh ved rorpinden i dette land - og
regeringen har sagt nej.

Deværre er det nok en kamp mod tiden.

Hvis jeg havde reel mulighed for det, havde jeg forladt dette land til
fordel for USA:

--
/Jan W Nielsen

Fra : Juul

Dato : 02-01-06 19:10

> Heldigvis har vi en mand som Anders Fogh ved rorpinden i dette land - og
> regeringen har sagt nej.
>
> Deværre er det nok en kamp mod tiden.

Ja - Stockholm begynder imorgen trængselsskatten. Og jeg kan som en lille
smule indsat i også de dele af bilindustrien tilføje at det kun er starten.
Omkostninger ved bilkørsel vil stige helt enormt bare de næste par år i
forhold til det vi har oplevet de sidste par år.

Jeg har faktisk kolleger som ikke længere køber benzinbiler fordi de
forventer at værditabet de næste 4-5 år vil blive frygtelig stort fordi
benzinpriserne vil stige så meget at alternative drivmidler (deriblandt også
diesel - det er jo sverige!) for alvor slår igennem.

> Hvis jeg havde reel mulighed for det, havde jeg forladt dette land til
> fordel for USA:

Hvis du med "mulighed" mener at det ikke er mere økonomisk rentabelt for dig
(forudsat at du ville bruge 50000 dkr om året til transport til og fra
familien i dk, svært at finde arbejde, osv.) er det vel uinteressant
overhovedet at nævne som alternativ.

Road pricing bliver med garanti også indført i usa. Med fri bevægelig
arbejdskraft, multinationale selskaber osv. tror jeg (personligt) at
fremtidens beskatning vil blive endnu på forbrug af enhver art end på
indkomst.

VH Juul

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-01-06 19:26

> [...]
> (forudsat at du ville bruge 50000 dkr om året til transport til og fra
> familien i dk, svært at finde arbejde, osv.) er det vel uinteressant

Det ville med sikkerhed være økonomisk rentabelt - men for jeg er for det
første ikke alene - dernæst ville der være nogle koverterings-omkostninger i
forhold til min uddannelse.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Juul

Dato : 02-01-06 19:29

> Det ville med sikkerhed være økonomisk rentabelt - men for jeg er for det
> første ikke alene - dernæst ville der være nogle koverterings-omkostninger
> forhold til min uddannelse.

Det er jo lige det jeg mener! Man får det jo bedst ved at "blive" - og så er
det jo netop irrelevant at snakke om. Men vi er da sikkert enige om at
bilbeskatningen og indkomstbeskatningen er attraktiv i USA. Jeg gider bare
heller ikke flytte så langt væk fra familien. Skal man flytte skal det enten
være for bestandigt eller en på forhånd aftalt begrænset periode imo.
Flytter jeg eks. hjem til dk efter 4 år vil jeg ødelægge min karriere og
begynde "forfra" i forhold til mine danske kolleger.

Så det ville sikkert være det samme for mig - har ikke undersøgt det -
medmindre jeg bliver udstationeret i vores udviklingsafdeling i South
Carolina.

VH Juul

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 09:55

> Ritt har sadlet hesten.

Jeg tror, vi skal have sendt Ritt afsted til USA:

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 13:25

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tror, vi skal have sendt Ritt afsted til USA:

På et såkaldt 'betalingsritt", for til Paris har vi ikke råd..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 13:32

> På et såkaldt 'betalingsritt", for til Paris har vi ikke råd..

Nej, hun er en dyr dame.

Jeg ved positivt, at hun fik nogle gaver, da hun blev udnævt til
EU-kommisær. En af gaverne gad hun ikke have, så hun sendte den tilbage med
besked om, at hun hellere ville have pengene..!

*For vildt, IMO*

En rigtig socialkammerat.

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 13:32

KLIP

> [...]
> EU-kommisær. En af gaverne gad hun ikke have, så hun sendte den tilbage
> med besked om, at hun hellere ville have pengene..!

Når skidt kommer til ære...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-06 13:49

Jan W Nielsen skriver:

> Jeg ved positivt, at hun fik nogle gaver, da hun blev udnævt til
> EU-kommisær. En af gaverne gad hun ikke have, så hun sendte den tilbage med
> besked om, at hun hellere ville have pengene..!

Jeg ved positivt at regninger på miljøprøver fra hendes æblefarm blev
sendt til Christiansborg/partiet og ikke til firmaet.

Klaus

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 19:01

> Jeg ved positivt at regninger på miljøprøver fra hendes æblefarm blev
> sendt til Christiansborg/partiet og ikke til firmaet.

Vil du ikke være flink at sende mig en mail på "janw" og så "det krøllede a"
og så "dr.dk"..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 03-01-06 19:52

KLIP

> Vil du ikke være flink at sende mig en mail på "janw" og så "det krøllede
> a" og så "dr.dk"..?

Kan du ikke bare se at få gang i digi-tv ...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-06 20:06

Jan W Nielsen skriver:

> Vil du ikke være flink at sende mig en mail på "janw" og så "det krøllede a"
> og så "dr.dk"..?

Hvis du vil mig noget, kan du finde min mailadresse på en af
hjemmeisderne jeg bestyrer 8se link)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-01-06 20:48

> Hvis du vil mig noget, kan du finde min mailadresse på en af
> hjemmeisderne jeg bestyrer 8se link)

Mail sendt.

--
/Jan W Nielsen