Så kan man sgu komme igennem sneen
Fra : Holten

Dato : 30-12-05 22:41

Fra : Jens

Dato : 30-12-05 22:55

Holten <virker@ikke.dk> wrote:

> http://www.klovsjo.com/snowtrac/

I Island bruger man firehjulstrækkere med brede ballondæk. Bliver sneen
for dyb, lukker man en passende mængde luft ud af dækkene - dækket
"flader ud" og bilen kører over sneen.

Det er hensigtsmæssigt at have en pumpe med, når man når fast vej igen

--

Jens F

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-12-05 23:23

spam@finds.dk (Jens) skrev :

>Det er hensigtsmæssigt at have en pumpe med, når man når fast vej igen

Det klarer de vist med noget lightergas og en flamme ;)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Armand

Dato : 31-12-05 02:07

jan@stevns.net wrote:

> Det klarer de vist med noget lightergas og en flamme ;)

Nej, det er ved dækmontering når/hvis dækkene bliver tømt så meget at de
køres af fælgen!

--
Armand.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-12-05 07:45

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev :

>Nej, det er ved dækmontering når/hvis dækkene bliver tømt så meget at de
>køres af fælgen!

ok - det så hylesjovt ud ;)

Fra : Armand

Dato : 31-12-05 02:28

Holten wrote:
> http://www.klovsjo.com/snowtrac/

På Ebay faldt jeg sidste vinter over den lille sag, som jeg har lagt på
binær.motor - Subj: "snekøretøj"

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 31-12-05 10:07

Armand wrote:

> På Ebay faldt jeg sidste vinter over den lille sag, som jeg har lagt
> på binær.motor - Subj: "snekøretøj"

Hvad hedder sådan en på Tysk - det er da noget man bare må eje!
Hold kæft alle de små snotunger vil være misundelige

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 02-01-06 12:22

"Holten" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.klovsjo.com/snowtrac/

Man skal da vist være 2CV-elsker, for at kunne li' den. )

Dyrlægebiler - Det intelligente valg