Stopper trafikradioen?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-12-05 18:36

Stopper trafikradioen?

Noget tyder på det?

Hvor protesterer vi? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Trab

Dato : 30-12-05 18:42

On Fri, 30 Dec 2005 18:35:47 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Stopper trafikradioen?

Hvor ser du det??

Mvh. Morten

Fra : N/A

Dato : 30-12-05 20:06

Fra : Morten Trab

Dato : 30-12-05 20:06

On Fri, 30 Dec 2005 19:16:30 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Ja, Trafik på 4´eren stopper.

Synes jeg nu ikke lige jeg kan finde...

Er det kun programmer Trafikradio der stopper, eller gælder det også
trafik meldingerne ved uheld osv.??

Mvh. Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-12-05 21:24

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Er det kun programmer Trafikradio der stopper, eller gælder det også
> trafik meldingerne ved uheld osv.??

Jeg mener trafikradioen - fredag fra 14 - 16 :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 30-12-05 21:43

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener trafikradioen - fredag fra 14 - 16 :)

Hvor er Lars E. Christiansen?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-12-05 08:57

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor er Lars E. Christiansen?

Fyret for mange år siden. Men har trafikradioen ikke holdt en pause efter
Lars E. og så blevet sat igang igen?

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-01-06 20:44

Gismo wrote:
> Hvor er Lars E. Christiansen?

Sikkert på en eller anden bar.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Henning

Dato : 30-12-05 22:18

On Fri, 30 Dec 2005 21:24:16 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg mener trafikradioen - fredag fra 14 - 16 :)
Det sagde de i hvert tilfælde i eftermiddag...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ole Jensen

Dato : 30-12-05 22:07

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> Stopper trafikradioen?
>
> Noget tyder på det?
>
> Hvor protesterer vi? :)

Det hørte jeg også for nogle uger siden, men da det ikke blev bragt op
her i gruppen, troede jeg jeg havde hørt forkert.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-12-05 22:35

> Det hørte jeg også for nogle uger siden, men da det ikke blev bragt op
> her i gruppen, troede jeg jeg havde hørt forkert.

I har ikke hørt forkert - beslutningen om at nedlægge et af Danmarks mest
populære radioprogrammer "Trafik på 4´eren" blev truffet for mere end et
halvt år siden.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-12-05 00:02

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev
"Trafik på 4´eren" blev truffet for mere end et
> halvt år siden.

Så er jeg ikke den eneste der ikke har kunnet udholde den skrækkelige musik

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jasper Norman

Dato : 31-12-05 00:29

> Så er jeg ikke den eneste der ikke har kunnet udholde den skrækkelige
> musik

Det er / var sgu da et hyggeligt program. Jeg husker stadig at jeg som dreng
for 20-25 år siden kunne høre en eller anden Melchor. (kan ikke stave til
navnet, og heller ikke huske fornavnet...var det Arne der var kommet i
radioen?) Det er ren nostalegi.

/Jasper