Ny bil (dielsel) ? - rabat
Fra : JMN

Dato : 27-12-05 15:07

Hej

Håber alle havde en god jul !

Jeg påregner at skulle handle ny bil inden sommerferie 06.

Har bl.a. set på den nye Passat Variant - 1.9/2.0 TDI,
VW Touran 1.9/2.0 TDI, Toyota Avensis st.car 2.2 diesel (150 hk).

Årsagen til disse 3 biler er fordi jeg syntes de superfede, men også fordi
der kan opnåes rigtig fin firma/flåderabat.
60.000,- er ikke helt ved siden af.

Hvilken ville I vælge !

Skal indrømme at Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance i st.car samt Opel Vectra i
diesel også har strejfet mig.
Ved dog ikke helt hvordan disse mærker har det med firma/flåderabat.

Nogen erfaringer med bilerne samt evt. rabat.

Slutteligt rigtig godt nytår til alle.

vh.
JMN

Fra : Broegger

Dato : 27-12-05 15:32

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev

<snip>
> [...]
> Ved dog ikke helt hvordan disse mærker har det med firma/flåderabat.
>
> Nogen erfaringer med bilerne samt evt. rabat.

Jeps. Listepris for Octavia, Combi 2.0 TDI i Elegance er 343.000. Jeg
viste vores flådepris på 323.000 og straks var det også hvad jeg skulle
betale.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : JMN

Dato : 27-12-05 15:54

Hej Broegger

Hvad var det du skulle vise ?

Er det fordi dit firma kandler Skoda eller ..?

vh.
JMN

Fra : Broegger

Dato : 27-12-05 20:22

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev news:43b15599$0$38639
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvad var det du skulle vise ?
>
> Er det fordi dit firma kandler Skoda eller ..?

Nope. Det firma jeg arbejder i handler ikke med biler. Men vi har mange
firmabiler. Derfor har vi også en liste der viser de leasing priser der
ligger til grund for skatteberegningen. Det var den prisliste jeg viste
Skoda forhandleren. Og dermed røg der lige 20.000 af prisen.

Og så lige en lille bemærkning, når du svarer på et indlæg, kan du så
ikke lokkes til at gøre det under det du svarer på? Jeg er så dårlig til
jeopardy

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 27-12-05 17:21

> [...]
> Ved dog ikke helt hvordan disse mærker har det med firma/flåderabat.
>
> Nogen erfaringer med bilerne samt evt. rabat.

Tror du skal regne med de 60k i rabat på en Avensis, men ikke helt så meget
på en Passat og langt mindre på en Touran. Efter hvad jeg hører, så får man
kun 20k på en Touran, altså samme som på de andre biler i samme klasse,
f.eks. Octavia.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 19:26

Hej NG,

Jeg har netop underskrevet papirene på en spritny Passat 1.9 TDI og fik,
uafhængigt af hinanden, at vide de tre steder jeg kiggede at de gav
DK-pakken (ekstra udstyr for 10000 kr.) i flåde-rabat.

Er jeg blevet taget i R....?

Synes eller jeg fik bilen til en god pris.....damn!!!

ThomasT

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 19:52

Koster den mon dét? -> www.vw.dk

> Er jeg blevet taget i R....?

Iflg skribenten ér du, men jeg vil dog stille spørgsmålstegn ved
de 60.000 kr i rabat på en fabriksny VW med 0 km på taco'en...
Mogens

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 19:59

Hej igen,

Nej, den koster 9880,-

Men det er da tæt på.

ThomasT

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 20:06

Jeg har lige regnet lidt på det.

Jeg har fået 32000,- i rabat i forhold til de vejlende priser på bil og
udstyret, men jeg fik at vide at det kun var DK-pakken der var
flåde-rabatten.

Hilsen
Thomas T

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 20:06

> Jeg har fået 32000,- i rabat i forhold til de vejlende priser på bil og
> udstyret, men jeg fik at vide at det kun var DK-pakken der var
> flåde-rabatten.

OK - ren handel uden indbytningsbil?
Hvad koster sådan en fætter ?
Mogens

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 20:08

Ja, ren handel.

Cirka 385.000 kr.

Thomas T

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 20:09

Inkl. rabat

Fra : DJ Bobo...

Dato : 27-12-05 20:13

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> wrote in message

> Inkl. rabat

Trendline sedan?
Mogens

Fra : ThomasT

Dato : 27-12-05 20:18

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> wrote in message

> Trendline sedan?
> --
> Mvh
> Mogens

Nej, det er en Comfortline sedan.

Thomas T

Fra : Thomas Landberg

Dato : 27-12-05 22:54

> Nej, det er en Comfortline sedan.

Rolig nu... VW giver ikke 60k rabat på en Passat de ikke har problemer med
at sælge, men med at levere....

Jeg fik tilbudt en rimelig pæn rabat på en Passat, men det var en Trendline
som "ingen" gider købe, da man for få tusinde ekstra får en Comfortline med
en del mere udstyr. Derfor stod der Trendline'r på lager mens der var lang
leveringstid på en Comfortline. Tror du skal være glad og tilfreds med den
rabat du har fået. Nu må vi bare håbe, at VW har fået løst det helt
uoverskuelige logistiske problem at en eller anden underleverandør ikke kan
levere de chromelister som hører til Comfortline-udstyret, så du rent
faktisk kan få din bil leveret.

Fra : Henning

Dato : 27-12-05 21:20

On Tue, 27 Dec 2005 15:06:43 +0100, "JMN" <Guffe@guffe.dk> wrote:

>Hej
>
>Håber alle havde en god jul !
>
>Jeg påregner at skulle handle ny bil inden sommerferie 06.
>
>Har bl.a. set på den nye Passat Variant - 1.9/2.0 TDI,
En kollega fik 35.000,- i rabat da han spurgte.

>VW Touran 1.9/2.0 TDI, Toyota Avensis st.car 2.2 diesel (150 hk).
Toyota gav 60.000,- i rabat, som jeg skrev for en uges tid siden.

>Årsagen til disse 3 biler er fordi jeg syntes de superfede, men også fordi
>der kan opnåes rigtig fin firma/flåderabat.
>60.000,- er ikke helt ved siden af.
>
>Hvilken ville I vælge !

Ford Mondeo - ~80.000!!! i flåderabat på den store modeller.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-12-05 22:57

> Ford Mondeo - ~80.000!!! i flåderabat på den store modeller.

Tja.. og vil du have bilen mange år så gem de fleste af de 80.000 kr til
rust arbejde :)

MVH

Lars Bisgaard