Ny bil :)
Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 26-12-05 23:31

Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
bagagerum - blandt andet...

Knus
Regnar

Fra : BJ

Dato : 26-12-05 23:33

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
> bagagerum - blandt andet...

Tillykke med den.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-05 23:39

Regnar Bang Lyngsø skriver:

> Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
> bagagerum - blandt andet...

Må vi lykønske med Xsara'en ?

Jo det må vi vel

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 26-12-05 23:59

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Må vi lykønske med Xsara'en ?
>
> Jo det må vi vel

Åh jo - men lykønsk mig hellere med, at jeg slap totalt uskadt fra at
parkere Mazda 121'eren på hovedet (helt ved egen hjælp) - så fik man da
tjekket at kanvastaget ikke ødelagde kabinens stabilitet

Glædelig jul
Regnar

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-05 00:25

Regnar Bang Lyngsø skriver:

> Åh jo - men lykønsk mig hellere med, at jeg slap totalt uskadt fra at
> parkere Mazda 121'eren på hovedet (helt ved egen hjælp) - så fik man da
> tjekket at kanvastaget ikke ødelagde kabinens stabilitet

Hvordan fik du gjort det ?

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 27-12-05 19:02

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Regnar Bang Lyngsø skriver:

> Hvordan fik du gjort det ?

Ved ikke at kunne køre bil - mistede herredømmet i et sving (ikke engang
høj fart) - drejede 180 og endte på hovedet i en grøft.

Knus
Regnar

Fra : Jesper

Dato : 26-12-05 23:51

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
> bagagerum - blandt andet...

Tillykke der...o<

> Knus

Jeg nøjes lige med et "hej".....

---
Jesper

Fra : ReBorn Dude

Dato : 27-12-05 01:04

Din Stakkel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-05 01:19

ReBorn Dude skriver:

> Din Stakkel

> Den har indtil videre sparet mig for at få 15 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

I lige måde

Din PC er inficeret med en virus kaldet "Spamfighter". Den spammer
sammen med dine nyhedsgruppeindlæg !

Der findes demærkede helt gratis tjenester der kan gøre det samme, blot
uden at spamme alt, hvad men sender fra sit post/newsprogram.

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-12-05 09:28

Klaus D. Mikkelsen (Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den) skrev i
43B0885D.1B5E1CC4@du.kan.finde.den:
> [...]
>
> Der findes demærkede helt gratis tjenester der kan gøre det samme,
> blot uden at spamme alt, hvad men sender fra sit post/newsprogram.

Jeg forstår ikke helt dit korstog mod spamfighter. Din signatur generer mig
ligeså lidt som Spamfighters. De overholder begge retningslinierne (bortset
fra adskilleren måske), så hvad er problemet?

--
Martin Petersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-12-05 09:33

Martin Petersen wrote:

> Jeg forstår ikke helt dit korstog mod spamfighter.

Jeg tror, at pointen er denne:
Man (i dette tilfælde Reborn Dude) bruger Spamfighter, for at undgå
irriterende spam/reklame, men at programmet så netop selv sender
reklame/spam med ud i hver enkelt mail/indlæg.
Det er da "morsomt" ik'

Mig generer det nu heller ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-05 10:07

Martin Petersen skriver:

> Jeg forstår ikke helt dit korstog mod spamfighter. Din signatur generer mig
> ligeså lidt som Spamfighters. De overholder begge retningslinierne (bortset
> fra adskilleren måske), så hvad er problemet?

Spamfighters er ike en signatur, da der ikke er en signaturadskiller.

Dernæst skriver de at dette kommer med enhver e-mail.

News er altså ikke e-mail.
De kan ikke stoppe spam i nyhedsgrupper
Det ved spamfighter udemærket godt men alligevel skriver de at beskeden
kommer i enhver e-mail.

Og de er altså gjort opmærksom på at e-mail og news ikke er det samme,
men de er ligelgade, for uden spamming - ingen reklame for deres produkt
og ingen salg af deres produkt.

Altså de spammer med en reklame for dem selv - er det ikke lidt ironisk

Det sjove er bare at der findes lette værktøjer til det samme. Der er
helt gratis at bruge og ikke spammer.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-12-05 09:27

Regnar Bang Lyngsø wrote:
> Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
> bagagerum - blandt andet...

Jamen tillykke med den da

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-12-05 11:36

On Mon, 26 Dec 2005 23:31:00 +0100, Regnar Bang Lyngsø
<regnar@writeme.com> wrote:

>Citroën Xsara 2,0 16V VTS - god julegave til mig selv - dejlig stort
>bagagerum - blandt andet...

Tillykke med den... Dejlig bil - motoren er vældig lækker. Havde selv
en i et par år og den kører altså godt.

Jeg havde så problemer med vand i bilen og ledningerne i stor stil,
men det skyldes mest en kombination af et udueligt værksted efter at
der var en der kom til at påkøre bilen i højre side bag.

** Lars

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 27-12-05 19:07

Lars Knudsen wrote:

> Tillykke med den... Dejlig bil - motoren er vældig lækker. Havde selv
> en i et par år og den kører altså godt.

Jep - god beliggenhed på vejen - direkte styring - og en motor som efter
3000-4000 o/min virkelig kan flytte bilen. Den er hurtig, men egentlig
synes jeg ikke de 160+ hk virker overvældende. Fx en Alfa 156 2.0 med
150 hk virker mere bindegal når den begynder at spise omdrejninger efter
3000 o/min.

> Jeg havde så problemer med vand i bilen og ledningerne i stor stil,
> men det skyldes mest en kombination af et udueligt værksted efter at
> der var en der kom til at påkøre bilen i højre side bag.

håber ikke det er den jeg har købt.

Knus
Regnar