Så vil vi há medvind på cykelstierne i ste~
Fra : BJ

Dato : 25-12-05 22:20

Denne forening har jeg aldrig hørt om før:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3461430/

--
Bjørn J.
~Glædelig Jul~

Fra : Brian Binnerup

Dato : 25-12-05 22:23

> Denne forening har jeg aldrig hørt om før:

Jo jo - de har eksisteret længe - da strækningen imellem Århus og Låsby blev
lavet boede de i et træ i tre uger eller lign.

Mvh

Brian

Fra : BJ

Dato : 25-12-05 22:25

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo jo - de har eksisteret længe - da strækningen imellem Århus og Låsby
> blev lavet boede de i et træ i tre uger eller lign.

O.k., hver sin lyst.

Bare godt de ikke også er imod stære ... det ville da føles lidt indeklemt
at bo i en stærekasse i 3 uger ....

--
Bjørn J.
~Glædelig Jul~

Fra : Brian Binnerup

Dato : 25-12-05 22:30

> O.k., hver sin lyst.

Jae - de var efter min mening også lidt til grin.

> Bare godt de ikke også er imod stære ... det ville da føles lidt indeklemt
> at bo i en stærekasse i 3 uger ....

Hehe - ja...

Mvh

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-05 22:59

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> Jo jo - de har eksisteret længe - da strækningen imellem Århus og Låsby
> blev lavet boede de i et træ i tre uger eller lign.

Ja sådan nogle spassere

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-12-05 22:30

BJ skriver:

> Denne forening har jeg aldrig hørt om før:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3461430/

Jo jo, en flok klaphatte der mener at vejen gennem Silkeborg er god for
miljøet som den er lige nu......

Hver gang jeg kom forbi skiltet nord for Silkeborg, hvor der stop "stop,
lyt og tænk" tænkte jeg "Yes, her kommer motorvejen så vi er fri for at
holde i kø i ½ time gennem Silkeborg..."

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-12-05 23:25

> Denne forening har jeg aldrig hørt om før:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3461430/

Det er da altid noget at der er nogen der prøver at
stikke en kæp i den Jydske Motorvejs Mafia's
forsøg på at plastre hele Jylland ind i motorveje.
De skulle hellere se at få tegnet nogle streger på
Sjællandskortet.
Hvad fanden skal vi med halvtomme motorveje
på den jydske hede. Bliver de så bare brugt og
man kan se en forskel fra dengang der "kun" var
landevej, ja så ok.
Pyhh det hjalp.......... Forsat GOD JUL

Fra : Brian Binnerup

Dato : 25-12-05 23:32

> Hvad fanden skal vi med halvtomme motorveje
> på den jydske hede. Bliver de så bare brugt og
> man kan se en forskel fra dengang der "kun" var
> landevej, ja så ok.

I princippet er jeg enig - infrastrukturen på Sjælland er for ringe, men det
er jo ikke ensbetydende med at motorveje i Jylland ikke giver mening, når nu
de er meget sikrere end landevejene?

Og præcist den sidste strækning der er snak om her giver en del mening, da
der er lavet motorvej fra Århus til ca. 20 km uden for Silkeborg, og fra den
anden side af Silkeborg til Herning, men ikke på det sidste stykke -
resultatet er at der er kommet mange flere biler hen over de motorveje, og
så er Silkeborg by totalt fyldt med biler...

Mvh

Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 00:02

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

og
> så er Silkeborg by totalt fyldt med biler...

Man skal vælge sine krige, og de har altid "kørt på" at de var "Bilby no.
1", så hvad hyler de for. For har du EN gang oplevet Kbh.'s morgentrafik, er
den ~½ time i Silkeborg peanuts ;).. En tur som normalt, og iflg. Kraks,
tager < 1 t., tager let 3. Bare at køre fra Frederikssund til Birkerød, er
en "oplevelse" som tager timer. Men det kan en jyde, som er vant til at se
en hare løbe i 3 dage, vil ikke forstå? ;).

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-12-05 08:46

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> [...]
> Birkerød, er en "oplevelse" som tager timer. Men det kan en jyde, som er
> vant til at se en hare løbe i 3 dage, vil ikke forstå? ;).

Hvad fan... er det med jer københavnere, tror i i har eneret på motorveje og
trafik eller hvad ? Jeg ved godt at der er _meget_ kø i/omkring kbh, men der
bor dælme også 1 million mennesker lige der, du kan bygge alle de motorveje
du vil, men kbh bliver aldrig køfri, uanset hvad.

At os der pendler mellem Herning/Århus så er ved at få en motorvej, hvilket
gør vores hverdag _meget_ lettere, det er da ikke jeres "problem", at i er
ved at få udbygget ring 3 med 2 ekstra spor(ret mig hvis jeg er forkert på
den) på under den halve tid det vil tage at bygge 20km ny relativt lige,
motorvej omkring silkeborg, det hyler jeg da ikke op om, selvom det er
uretfærdigt for mig!

Tag nu lige og kom ind i spillet gutter, der bor altså folk i Danmark uden
for kbh også. Jeg ved godt i ikke så gerne vil indrømme det, men det er nu
en kendsgerning. Jeg betaler også skat og endda til det kongelige teater som
jeg endnu aldrig har set, hverken udefra eller indefra, og det hyler jeg da
ikke op om konstant. Så jeg vil da have min del af kagen også.

Misundelse er en grim ting.

--
Mvh og god jul og det der.
Jacob

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-12-05 09:08

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev :

>Hvad fan... er det med jer københavnere, tror i i har eneret på motorveje og
>trafik eller hvad ?

Du misforstår vist Jørgenws indlæg, eller tror du alle der bor på
Sjælland, er kjøvenhaunere ? <grin>

Københavnere generelt har ingen problemer - undtagen med alle de
mennesker hvis arbejdsplads ligger derinde, og den trafik det skaber
*derinde*

Så er der det andet problem - alle de virksomheder der ligger i
periferien - det er her, logikken i femfinger teorien halter, da man
i tidernes morgen glemte at sørge for at trafikken kunne køre i
cirkler rundt omkring selve kbh.

(de veje man planlagde er ikke istand til at håndtere trafikken)

> [...]
>den) på under den halve tid det vil tage at bygge 20km ny relativt lige,
>motorvej omkring silkeborg, det hyler jeg da ikke op om, selvom det er

Jeg har prøvet turen Herining/Århus - den minder svagt om Køgebugt,
på en nem dag - hvorfor det skal tage så lang tid at lave den
strækning er sgu' da en gåde - men gik er ikke politik i lortet på et
tidspunkt ?

Hvis der er et reelt behov for at udbygge forskellige færdselsårer her
i landet, er problemet nok ikke at få tingene gjort, men alle de
skvadderhoveder der har personlige kartofler der skal hyppes - og så
er der lige det med de fredede områder, hvor naturelskerne blander sig
i legen (ret mig hvis jeg husker fejl)

Her i området, hvor jeg bor, kævler og bævler de på tyvende år, om en
omfartsvej uden om Strøby Egede - så det problem kendes også herovre
--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Brian Binnerup

Dato : 26-12-05 09:27

> men gik er ikke politik i lortet på et
> tidspunkt ?

Jo - det var noget med at der oprindeligt var to muligheder - enten op over
gudenådalen, hvor miljø folk (reelt med rette) brokkede sig gevaldigt, eller
ind igennem den eksisterende ringvej, hvilket krævede en masse bygninger
fjernet, og kostede en formue. Det var de ruter der oprindeligt var...

På et tidspunkt kom en privatperson så med et rigtigt godt forslag om at
føre halvdelen af ruten op over, og så skære den ned i omfartsvejen den
anden halvdel, med det resultat at man kom uden om alle de bygninger der
skulle fjernes, og at man også kom uden og gudenådalen som lå på det øverste
sidste stykke - efter min mening var det forslag ganske genialt, men da han
jo var privatperson, og det ikke var de ruter politikerne selv havde fundet
på, så kunne der jo ikke være tale om overhovedet at diskutere den løsning
(heller ikke selvom det var veldokumenteret, og eksperter sagde at løsningen
var god nok).

Nu er der så kommet andre politikere til, så det kan være der snart er nogen
der kan droppe deres stolthed, og så starte en ny omgang med den 3. linie
som udgangspunkt....

Mvh

Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-05 09:46

Brian Binnerup skriver:

> Jo - det var noget med at der oprindeligt var to muligheder - enten op over
> gudenådalen, hvor miljø folk (reelt med rette) brokkede sig gevaldigt

Sjovt nok går ringvejen over gudenådalen. Resenbro broen gør også.
Motorvejsbroen i Randers gør også. Hvad er problemet ?

> Nu er der så kommet andre politikere til, så det kan være der snart er nogen
> der kan droppe deres stolthed, og så starte en ny omgang med den 3. linie
> som udgangspunkt....

Så var der broen over og tunnelen under byen.

Lad da for helvede den motorvej komme gennem gudenådalen på en
forsvarlig måde for både økonomien naturens skyld.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 09:19

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

Jeg ved godt at der er _meget_ kø i/omkring kbh, men der
> bor dælme også 1 million mennesker lige der, du kan bygge alle de
> motorveje du vil, men kbh bliver aldrig køfri, uanset hvad.

Nej men der er relativt større belastning, end andre steder. Så hvis den
kunne blive nedbragt til det nuv. niveau i Silkeborg el. andre jyske byer,
hvor de piver', er der mange på Sjælland som ville blive glade, og bruge en
DEL tid mindre på transport.

Jeg betaler også skat og endda til det kongelige teater som
> jeg endnu aldrig har set, hverken udefra eller indefra,

Det gør jeg også, og jeg har heller aldrig benyttet af nævnte kulturtilbud
el andre lign., af den grund det enten er besværligt el. dyrt at komme der
til . Så hvis du føler trang til at flytte dem til Jylland, så for min skyld
ingen alarm, det kan endda være det vil øge mulighederne for et besøg ;).

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-12-05 09:07

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> en "oplevelse" som tager timer. Men det kan en jyde, som er vant til at se
> en hare løbe i 3 dage, vil ikke forstå? ;).

Det er sjovt at mange folk fra københavn og området mener at hvis de
skal tækkes med elendige motorveje og masser af køer, så er der hvert
fald ikke andre folk i landet der skal have det lettere! Jeg ved godt at
det er trælst at holde i kø omkring københavn, men det skyldes jo så
åbnebart at jeres politikere ikke har magtet at gøre noget ved sagen
mens det var 'nemt'. Nej de har ventet til bægret flød over og så
begyndte de at spærre motorvejen af for at bygge et nyt spor. Her er der
nogen som er fremtidsynet og vælger at bygge en motorvej inden det ender
med masser af køkørsel. Hvis man færdes mellem Aalborg og Hirtshals så
sætter man med garanti også pris på den motorvej der er ved at være
færdig deroppe. Jeg er sikker på at de mange lastbiler der kører deroppe
(der kører faktisk et par stykker) også sætter pris på en vej der er
bedre end en landevej.

Men Københavnere mener måske generelt at alle veje udenfor København
skal omdannes til ensporet grusveje for så kan resten af det danske folk
føle hvor trælst det er at der er trafik? Der er tidligere lavet
beregninger for hvor meget det i teorien koster Danmark at vi holder i
kø, det er ikke småpenge (IIRC ca. 30mia kr./år). Skal vi så ikke blive
enige om at begrænse skaden mest muligt? Kjøvenhavnere har jo både fået
storebæltsbroen og øresundsbroen samt en metro... jeg bruger ikke noget
af det men hyler sgu da ikke op fordi der er ANDRE folk der får en
nemmere hverdag pga. disse!

Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 09:56

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalidated> skrev i en meddelelse

> Det er sjovt at mange folk fra københavn og området mener at hvis de skal
> tækkes med elendige motorveje og masser af køer,

Flertallet er IKKE Køwenhavnere, men sjællændere. Nu er det bare sådan at du
stort set ingensteder kan komme, uden du skal omkring den "#¤§§ by, derfor
den stor belastning.

så er der hvert
> fald ikke andre folk i landet der skal have det lettere!

Har jeg aldrig sagt. Jeg skrev/mente at hvis midlerne, er begænsede, skal
man vælge sine krige, så flest muligt bliver hjulpet inden for budgettet.

men det skyldes jo så
> åbnebart at jeres politikere ikke har magtet at gøre noget ved sagen mens
> det var 'nemt'.

Det kunne også skyldes alle de jyder som vælger at flytte til Kbh.. Jeg tror
ingen politiker kunne forudse den trafikudvikling der har været det senste
årti. Så når en jysk af slagsen, der har været vant til at kunne følge nænte
kræ i dagevis henover markerne, pludselig ser >2 biler på en dag, går han i
"bro" og kræver en motorvej- eller også er det for at blive hængende på
taburetten lidt endnu? ;).

Kjøvenhavnere har jo både fået
> storebæltsbroen og øresundsbroen samt en metro...

Er alle jyder århusianer?. Igen, man er ikke københavner fordi man bor på
Sjælland. Og Danmark har fået de to bygningsværker, som er bruger
finansieret, hvis det er forbigået din opmærksomhed?. Er Lillebælts,
Vejlefjord, Sallingsund-broen elle limfjordstunnelen måske det, har I så
ikke fået jeres "bid af kagen" ??.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-12-05 10:36

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Flertallet er IKKE Køwenhavnere, men sjællændere. Nu er det bare sådan at du
> stort set ingensteder kan komme, uden du skal omkring den "#¤§§ by, derfor
> den stor belastning.

Nej, men det er vel ikke alle veje på hele Sjælland der fører til
København? Der er vel en enkelt eller to veje der fører udenom

> Har jeg aldrig sagt. Jeg skrev/mente at hvis midlerne, er begænsede, skal
> man vælge sine krige, så flest muligt bliver hjulpet inden for budgettet.

Njaa... nu er det jo ikke bare een stor pulje der hede veje i hele
Danmark. Man skal jo tænke på at selvom en stor del af den danske
befolkning bor i eller omkring København, så er det jo langt fra hele
landets befolkning der bor der. Hvis jeg gang på gang kunne se at jeg
skulle betale skat og afgifter på min bil og indtægt for at det hele
blev postet i projekter i og omkring København (eller sjælland for den
sags skyld) så var jeg sgu nok blevet en lille smule negativ. Jeg
forvilder mig sjældent til København men færdes tilgengæld en del på
vejene omkring Århus og nordpå. Der er steder her i Jylland hvor man
lige mangler at spænde hjelmen og blive færdig med nogle vejprojekter,
silkeborgmotorvejen er helt klart et af dem. Det virker simpelthen dybt
latterligt at de ikke kan blive enige eller så bare skære igennem og så
lave det ordentlig. Der vil altid være nogen som føler sig stødt eller
irriteret over en løsning.

> [...]
> "bro" og kræver en motorvej- eller også er det for at blive hængende på

Nej de har nok ikke kunnet forudse det, men, ret mig hvis jeg tager
fejl, har Køgebugtmotorvejen ikke været et problem de sidste MANGE år?
Har motorring 3 ikke været stoppet med trafik både morgen og aften i
MANGE år? Hvis de for nogle år siden (dengang det _begyndte_ at være
skidt) havde planlagt en udvidelse ville den ikke være så katastrofal
for trafikken mens den blev gennemført. Den tid det tager at udvide
Motorring3 kunne sikkert reduceres kraftigt hvis man havde gjort det for
5 år siden da trafikken var mindre.

En stor del af problemerne er sikkert kommet af at man egentlig med
vilje har forsøgt at gøre livet så besværligt som muligt for bilister så
de til sidst forbarmede sig og ville tage offentlige transportmidler.
Istedet for med pisk at få folk over i tog og bus, så kunne de jo have
gjort det med gulerod istedet. Det havde givet færre sure miner og
sikkert løst mange af de problemer vi har idag. Jeg tør vædde med at
hvis man lavede et ordentlig system i infrastruktur og samtidig gjorde
det muligt at have sin bil sikkert parkeret uden for byen, så var der
flere der ville tage det sidste stykke i offentlig transportmiddel. Men
det har politikerne ikke vision eller nosser til at gøre.

> [...]
> finansieret, hvis det er forbigået din opmærksomhed?. Er Lillebælts,
> Vejlefjord, Sallingsund-broen elle limfjordstunnelen måske det, har I så

Hvis man ser kr. for kr. så tror jeg nok at metro og øresundsbroen et
par virkelig dyre løsninger man har fundet på og som ikke ligefrem er
blevet kompenseret kr. for kr. i det øvrige land. Der er helt sikkert
indgået nogle studehandler i forbindelse med godkendelsen af både
storebælt og øresund, men om udgifterne kan matches tvivler jeg stærkt
på. At politikerne i Aalborg så også er lidt nogle klaphatte mht.
limfjordsforbindelsen er noget helt andet... de vælger der IMO den helt
forkerte løsning og sikkert også den dyreste af dem alle (istedet for
bare at smide et rør mere i fjorden)

Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 13:52

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalidated> skrev i en meddelelse

> Nej, men det er vel ikke alle veje på hele Sjælland der fører til
> København?

Alle større. Og hvis du som forvirret jyde ,køre efter GPS og vælger
"hurtigst rute", bliver du ledt den vej. Selv om der reelt er en hurtigere,
hvis maer lokal. Så det er ikke helt løwn

Man skal jo tænke på at selvom en stor del af den danske
> befolkning bor i eller omkring København,

Ca. 1/3-½'delen.

> [...]
> postet i projekter i og omkring København (eller sjælland for den sags
> skyld) så var jeg sgu nok blevet en lille smule negativ.

Hvorfor tror du der er så meget debat om motorveje i et affolket N.jylland?.

Hvis de for nogle år siden (dengang det _begyndte_ at være
> skidt) havde planlagt en udvidelse ville den ikke være så katastrofal for
> trafikken mens den blev gennemført.

Men så kom en jydsk motorvejs-mafia, inkl. en traffikminister, i vejen :(.
Og den efterflg. var sgu' heller ikke særlig kløgtig :(.

Der er helt sikkert
> indgået nogle studehandler i forbindelse med godkendelsen af både
> storebælt og øresund, men om udgifterne kan matches tvivler jeg stærkt på.

Helt sikker. Jeg er ikke i tvivl om at forretningen Storebælt betaler af på
Øresund, men det berettiger ingen til X km. motorvej til gengæld, for det er
offentligt ;).

Fra : Brian Binnerup

Dato : 26-12-05 09:38

> [...]
> Birkerød, er en "oplevelse" som tager timer. Men det kan en jyde, som er
> vant til at se en hare løbe i 3 dage, vil ikke forstå? ;).

Vi kan godt blive enige om at infrastrukturen i og omkring KBH ikke er god
nok i forhold til det antal mennesker der skal benytte dem.

Problemet her er vel at der i forvejen er plastret til med motorveje, og det
er ekstremt svært at udevide det på en måde der giver mening, og rent
faktisk hjælper på problemet? At det ikke rigtigt kan lade sig gøre er vel
ikke ensbetydende med at resten af landet absolut skal køre på landeveje?

Det er almen kendt at motorveje er det mest sikre vi har trafikmæssigt, og
lur mig om de konstante hastigheder ikke også kan ske at være det
miljømæssigt (det er ihvertfald bedre end at sidde i kø ind igennem
Silkeborg), og det er jo ikke sådan at for hver gang jyderne får en
motorvej, så bliver den taget fra Københavnerne, så jeg kan altså ikke se
problemet.

Jeg kan godt blive lidt sur over de folk der brokker sig over "den jyske
mafia" - vi også har bygget en bro til Sverige, og der snakkes om at bygge
en til Tyskland også - den til Sverige kan med den nuværende økonomiske
situation nok betale for en del motorveje, men den er der sjovt nok ingen
der brokker sig over? Vi brokker os heller ikke over at der bliver bygget en
Metro - hvor mange motorveje tror du den kan betale for?

Mvh

Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-05 09:48

Brian Binnerup skriver:

> Det er almen kendt at motorveje er det mest sikre vi har trafikmæssigt

Næh, det er såmænd tog (eller fly)

> og
> lur mig om de konstante hastigheder ikke også kan ske at være det
> miljømæssigt (det er ihvertfald bedre end at sidde i kø ind igennem
> Silkeborg)

Tadaaaaaaa.wav

Fra : Brian Binnerup

Dato : 26-12-05 10:33

> Næh, det er såmænd tog (eller fly)

Ja - ok - jeg tænkte biltrafikmæssigt

> Tadaaaaaaa.wav

Mvh

Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 10:18

> [...]

> Silkeborg), og det er jo ikke sådan at for hver gang jyderne får en
> motorvej, så bliver den taget fra Københavnerne, så jeg kan altså ikke se

Det er da utroligt; er alle jyder småtbegavet: Man er ikke Køwenhaner fordi
man har adr. på sjælland!!!. Men den by er ikke til at komme uden om, hvis
det ikke kun er et lokalt ærinde, du har. Hvis du skulle omkring Århus for
at komme fra Vejle til Herning, mest rationelt, nemmst, kunne du få lov til
at hyle med. Men det er ikke tilfældet, der er en hovedvej direkte, men mig
bekendt abejder mafiaen for at få motorvej der også. Der er et budget, og
det der bruges et sted, stjæ....tages et andet.

Vi brokker os heller ikke over at der bliver bygget en
> Metro -

Som jeg også har betalt og heller ikke bruger, kom igen "lars".

Fra : Brian Binnerup

Dato : 26-12-05 10:41

> Der er et budget, og det der bruges et sted, stjæ....tages et andet.

Ja, men der bruges da også masser af penge på Sjælland trafikmæssigt?

> Som jeg også har betalt og heller ikke bruger, kom igen "lars".

Nu hedder jeg ikke lars, men Metro'en er vel lavet for at få nogle til at
benytte den i stedet for deres bil - og hvis det lykkedes er du vel ganske
godt tilfreds, da der så er mere plads til din bil?

Jeg benytter heller ikke nordjydske motorvej, men derfor er den jo stadig en
del af de penge der trafikmæssigt er brugt i Jylland, akkurat som Metro'en
og Øresundsbroen er det på Sjælland. Hvilken mafia fik idéen til den bro? Og
er den ikke kun lavet så folk fra Sjælland kan flygte hurtigst muligt?

Igen - jeg er enig med dig i at trafik situationen på Sjælland er kaotisk,
men folk vælger alligevel at flytte dertil i hobetal, vel vidende at
situationen er sådan. Selvfølgelig bør det forbedres, men kan det lade sig
gøre, og ved man hvad der skal til, og kan man blive enige? Problemet i
Silkeborg er jo at man ikke kan blive enige.

Mvh

Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-12-05 13:59

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men der bruges da også masser af penge på Sjælland trafikmæssigt?

I fht. antal brugere?, nej. Der har været talt om Metro, udvidelser etc. i
årevis, men en mafia kom i vejen, og dikterede motorvej i Jylland.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-12-05 08:51

"Andersen (3650)" skriver:

> Det er da altid noget at der er nogen der prøver at
> stikke en kæp i den Jydske Motorvejs Mafia's
> forsøg på at plastre hele Jylland ind i motorveje.

Hvor ?

> De skulle hellere se at få tegnet nogle streger på
> Sjællandskortet.

Der er rigeligt !

> Hvad fanden skal vi med halvtomme motorveje
> på den jydske hede. Bliver de så bare brugt og
> man kan se en forskel fra dengang der "kun" var
> landevej, ja så ok.

Kig forbi den pågældende motorvej og få dig et chock, der kører rigeligt
med biler der. Vi snakker ikke en strækning som den mod Hirtshals, nej.
Men afslutningen på en motorvej der lige nu er presset ind gennem en
havlstor by.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-12-05 09:09

"Andersen \(3650\)" <virkerikke@nospam.dk> skrev :

>Pyhh det hjalp.......... Forsat GOD JUL

I lige måde - håber du fik nogle bedre briller i julegave ;)