OT - så det vil noget.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 22-12-05 23:09

Da jeg i morgen tidlig tager flyet (ak ja, jeg kan ikke køre til Norge
og retur billigere end det koster med fly), Så vil jeg benytte
lejligheden til at ønske hele banden glædelig jul.

Og tak for kampen til dem som kæmpede.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim S

Dato : 23-12-05 00:03

> [...]
> og retur billigere end det koster med fly), Så vil jeg benytte
> lejligheden til at ønske hele banden glædelig jul.

I lige måde, Folmer.
Rigtig god jul og go' ferie )

Mvh, Kim
(Som vist ikke har kæmpet kampe i denne ng...)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-12-05 00:06

Folmer Rasmussen wrote:
> Da jeg i morgen tidlig tager flyet (ak ja, jeg kan ikke køre til Norge
> og retur billigere end det koster med fly),

Næh du, du sku' nok ha' beholdt diesel Fiat'en i stedet for den store
benzinslugende V6'er

> Så vil jeg benytte
> lejligheden til at ønske hele banden glædelig jul.

Og i lige måde herfra

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Thomas J.

Dato : 23-12-05 07:45

Den Fri, 23 Dec 2005 00:06:10 +0100 sendte "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> følgende røgsignaler:

>Næh du, du sku' nok ha' beholdt diesel Fiat'en i stedet for den store
>benzinslugende V6'er

Nu er min hukommelse ikke fremragende om morgenen (heller), men jeg
mener at Folmers Sonata er en 2,4 aut., altså en R4'r.

Men selv sådan én skal jo have noget at "spise"....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-12-05 10:26

Thomas J. wrote:

> Nu er min hukommelse ikke fremragende om morgenen (heller), men jeg
> mener at Folmers Sonata er en 2,4 aut., altså en R4'r.

Jeg tror sq at du har ret, jeg havde bare fået den idé, at det var en V6'er
han havde købt.

> Men selv sådan én skal jo have noget at "spise"....

Jo jo, men nok ikke så meget som V6'eren

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-12-05 08:06

> Da jeg i morgen tidlig tager flyet (ak ja, jeg kan ikke køre til Norge
> og retur billigere end det koster med fly), Så vil jeg benytte
> lejligheden til at ønske hele banden glædelig jul.

God tur og husk at kikke ned. Jeg fløj hjem fra Spanien lørdag nat, da vi
bevægede os igennem luften ledte jeg efter en større by og fandt endelig en.
Den fyldte vel 2 fingerbredder når man rakte hånden ud og strittede med
fingrene.

Det var Paris!

Også imponerende at ankomme til Danmark og kunne kende sydfyn, Langeland og
Sjælland (og at kunne se det hele på en gang!) og sandelig om ikke at der
også gik en bro fra en lille ø til noget de kaldte Sverige.

Man skulle have været blevet pilot!

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim S

Dato : 23-12-05 10:02

> Man skulle have været blevet pilot!

Der er såmænd ikke den store forskel på at være pilot eller
buschauffør. Der er kun udsigten og lønnen til forskel

Mvh, Kim

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-05 10:26

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev

> Der er såmænd ikke den store forskel på at være pilot eller
> buschauffør. Der er kun udsigten og lønnen til forskel

Ok, jeg trode faktisk også at der var en lille forskel i fart og
bremselængder

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim S

Dato : 23-12-05 11:59

> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev

> Ok, jeg trode faktisk også at der var en lille forskel i fart og
> bremselængder

Det kommer an på buschaufføren

Mvh, Kim

Fra : Thomas J.

Dato : 23-12-05 10:26

Den Fri, 23 Dec 2005 08:06:20 +0100 sendte "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>Sjælland (og at kunne se det hele på en gang!) og sandelig om ikke at der
>også gik en bro fra en lille ø til noget de kaldte Sverige.

Ja, men i stedet kørte du med aviser i Esbjerg...
Lidt har også ret.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-12-05 15:19

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:vjgnq1lep7d2ulh9g5s88po0gl4463m7b7@4ax.com...

> Ja, men i stedet kørte du med aviser i Esbjerg...
> Lidt har også ret.

Det var nu kun en hobby ... :)

--
Per, Esbjerg