Hvad er det nu man fjerne klistermærker fr~
Fra : Dak

Dato : 21-12-05 15:03

Skal have et sponsor bogstavsklistermærker af.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Brian Binnerup

Dato : 21-12-05 15:15

> Skal have et sponsor bogstavsklistermærker af.

Er det ikke en hårtørrer?

Mvh

Brian

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-12-05 15:22

> Er det ikke en hårtørrer?

eller næsten kogende vand .
/ad

Fra : Janner

Dato : 21-12-05 16:16

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 21-12-05 17:07

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Skal have et sponsor bogstavsklistermærker af.
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Når mærkerne er fjernet, så fjernes rester af limen meget nemt med WD40.
Hilsen Matthias

Fra : GB

Dato : 21-12-05 17:26

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in

> Når mærkerne er fjernet, så fjernes rester af limen meget nemt med
> WD40.

WD40 er GUD!

GB

Fra : J.K.A.

Dato : 21-12-05 19:35

On 21 Dec 2005 16:26:11 GMT, GB wrote:

> WD40 er GUD!

Jeg troede det var Per .. næst efter Jan?

--
:: J.K.Arning ::
http://yndigtland.dk

Fra : GB

Dato : 22-12-05 22:53

"J.K.A." <spam@arning.dk> wrote in news:14ec7gt7e3mrt.dlg@arning.dk:

> Jeg troede det var Per .. næst efter Jan?

Per? Jan? (Ja, undskyld, jeg er forholdsvis ny her.... )

GB

Fra : J.K.A.

Dato : 23-12-05 11:15

On 22 Dec 2005 21:52:55 GMT, GB wrote:

> Per? Jan? (Ja, undskyld, jeg er forholdsvis ny her.... )

Se tråden lidt længere oppe (nede evt. alt efter news reader)

"Per er Gud"

Regards

Fra : Aksel

Dato : 22-12-05 10:46

> WD40 er GUD!
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

Hobbymekanikerens gyldne regel:
Sidder det fast, brug WD40
Sidder det løst, brug gaffa tape

Hilsen og god jul Aksel

Fra : GB

Dato : 22-12-05 22:52

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> wrote in

> Hobbymekanikerens gyldne regel:
> Sidder det fast, brug WD40
> Sidder det løst, brug gaffa tape

ROTFL! Jeg kendte engang en hippie, som havde en 2CV, som udelukkende
blev holdt sammen af Gaffa-tape.

GB

Fra : Mads & Milles Far

Dato : 23-12-05 15:13

Prøv med din hårtører.
Når klistermærket bliver varmt, kan det let trækkes af

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-05 17:21

Dak wrote:
> Skal have et sponsor bogstavsklistermærker af.

Det kommer an på hvor det sidder.
Hvis det er i bagruden kan du bruge en skraber/barberblad.
Er det på en lakeret overflade, så kan du evt. bruge en hårtørrer og varme
det forsigtigt op, så er det som regel lige til at pille/nulre af.
Man kan også få et decideret stykke værktøj, som sættes i f.eks. en
boremaskine og du kan "slibe" klistermærket af.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Emer

Dato : 22-12-05 01:13

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> Skal have et sponsor bogstavsklistermærker af.

Kun planteolje og lidt tålmodighed! Sikkert og uskadeligt for lakken.
Har haft samme problem på min bagklap.

Det gælder også alle andre genstande, hvor der sidder f.eks. prismærker.

Hilsener og glædelig jul.

Marek

Fra : A Andersen

Dato : 22-12-05 11:54

Prøv med 93% saltsyre i blandings forhold 1:20

MVH