Mercedes Vaneo
Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 22:59

Nogen som kender til denne bil som vist nok allerede er
taget ud af produktionen igen.
Hvorfor er den det ?

Skodbil eller hvad er der galt ?
Nogle gode ting ?

Jeg tænker på dieselen vistnok 1.7

Mvh. Allan

Fra : Mads & Milles Far

Dato : 15-12-05 16:47

Hej Allan!
Jeg tror egentlig bare at Vaneo'en fra ny, var alt for dyr.
Bilen fejler ikke noget, og diesel motoren kører rigtig, rigtig godt.

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-12-05 19:49

On Wed, 14 Dec 2005 22:58:37 +0100, "Allan Møller"
<allanatallanmdotdk> wrote:

>Nogen som kender til denne bil som vist nok allerede er
>taget ud af produktionen igen.
>Hvorfor er den det ?

Nok fordi der, fornuftigt nok, ikke rigtig er nogen der bryder sig om
den! (min teori)

>Skodbil eller hvad er der galt ?

Ja i den grad en møgøse!
Man sidder på gulvet med benene vandret fremad.
Den opfører sig direkte mærkeligt i sidevind, og har en temmelig
urolig affjedring.
Man skal virkelig være Mercedes entusiast for at holde af sådan en
skodæske.

>Nogle gode ting ?

Jeg havde den kun i tre dage, så fik jeg min daværende Megane Scenic
tilbage fra værkstedet.

>Jeg tænker på dieselen vistnok 1.7

Ved ikke om det er samme motor jeg prøvede, jeg oplevede:
LARM
Meget begrænset trækkraft.
Ringe gearskifte.

MVH
Kent Glerup

Fra : Martin Kiefer

Dato : 16-12-05 22:58

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse
> Nogen som kender til denne bil som vist nok allerede er
> taget ud af produktionen igen.

Hvor har du hørt det?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 18:26

> Hvor har du hørt det?

Skrev vist nok fordi jeg ikke var sikker. Men mener ret bestemt
at jeg så det da jeg søgte efter nogle test af bilen på et norsk site.

Mvh. Allan

Fra : Martin Kiefer

Dato : 19-12-05 21:59

> Skrev vist nok fordi jeg ikke var sikker. Men mener ret bestemt
> at jeg så det da jeg søgte efter nogle test af bilen på et norsk site.

Altså et løst rygte...

Martin Kiefer
www.kiefer.dk