Radiator til Ford Sierra fra ophugger omkr~
Fra : Simon - [8230]

Dato : 13-12-05 09:39

Jeg mangler noget varme i kabinen, og det er vist radiatoren.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et navn på en ophugger omkring Århus der
har Sierra'er dele.

Simon

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-12-05 09:50

"Simon - [8230]" <aabyhoej@FJERNDETMEDSTORTgmail.com> wrote in

> Jeg mangler noget varme i kabinen, og det er vist radiatoren.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med et navn på en ophugger omkring
> Århus der har Sierra'er dele.

Spørgsmålet er om ikke du vil blive gladere for at købe et nyt? Hos
Krogslund (der ligger en i Horsens) koster den 520kr (valgte en 2.0DOHC).
Høyer plejer at have sådanne ting også men deres website er crashed/broken
så der kan man ikke lige søge. Varmeapparater hos huggere er ofte i ca.
lige ringe stand som det du har så derfor kan det være en kort fornøjelse
at montere et sådan.

Thomas

Fra : Simon - [8230]

Dato : 13-12-05 10:51

> [...]
> så der kan man ikke lige søge. Varmeapparater hos huggere er ofte i ca.
> lige ringe stand som det du har så derfor kan det være en kort fornøjelse

Tak for svaret, du har sikkert ret, kigger lige på hvad der findes.

Simon

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 13-12-05 10:52

On 13-12-2005 09:38 Simon - [8230] wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe mig med et navn på en ophugger omkring Århus der
> har Sierra'er dele.

http://www.fordautoophug.dk/ i Mørke

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-05 17:10

"Simon - [8230]" <aabyhoej@FJERNDETMEDSTORTgmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler noget varme i kabinen, og det er vist radiatoren.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med et navn på en ophugger omkring Århus
> der har Sierra'er dele.

Er du SIKKER på at det ikke bare er termostaten som er åben hele tiden og
trænger til udskiftning?

--
Tom

Fra : Troels Pedersen

Dato : 14-12-05 17:24

> [...]
>
> Jeg mangler noget varme i kabinen, og det er vist radiatoren.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med et navn på en ophugger omkring Århus

Mig
Jeg har en liggende du kan købe. Giv et bud på mail (snabela) broendbjerg
(punktum) dk.
Jeg er godt nok ikke ophugger...

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Claus Espeholt

Dato : 15-12-05 08:24

Prøv Mørke Autogenbrug (Elwin). Han har (haft) utrolig meget til Sierra.
mvh
Claus