En ... øøøhh ... V8 PC'er ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-12-05 21:15

http://www.daveinci.com/pages/2/index.htm
Jeg har i hvert fald aldrig set noget lignende

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-12-05 07:11

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:vTknf.417
$X%5.110@news.get2net.dk:

> http://www.daveinci.com/pages/2/index.htm
> Jeg har i hvert fald aldrig set noget lignende

Det er sq noget af det mere seriøse casemodding jeg har set :)

thumbs up (men konefaktoren er vist uhyre lav...)
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 13-12-05 10:23

Fu.. hvor er den bare for ækel!!!!

Der er lige før jeg finder truckernosser mere korrekte end dette lamme
monstre af en PC, med blinkende lamper.
Er jeg den eneste der med det samme tænker: T-SVANSEN?

Fra : LL

Dato : 13-12-05 18:40

"Jakob Skovgaard" <jakob.dorte@(fjernmig)mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fu.. hvor er den bare for ækel!!!!
>
> Der er lige før jeg finder truckernosser mere korrekte end dette lamme
> monstre af en PC, med blinkende lamper.
> Er jeg den eneste der med det samme tænker: T-SVANSEN?

Muligvis - jeg tænker: Sikke et arbejde...