Synsrapport online ?
Fra : Kostas

Dato : 12-12-05 11:49

For nogle år siden ledte fandt jeg et sted på nettet hvor man kunne se
synsrapporten på sin bil online.

Kan man ikke det mere efter markede er liberaliseret ?

mvh

Kostas

Fra : Møller

Dato : 12-12-05 13:34

"Kostas" <email@supertips.dk> wrote in message
> [...]
> synsrapporten på sin bil online.
>
> Kan man ikke det mere efter markede er liberaliseret ?

Kun for biler der ar synet hos Applus:
Prøv
www.applus.dk

Færdselsstyrelse har sovet i timen, de har glemt at alle andre skulle have
pligt til at indberette til fælles database. Så nu har de ikke rigtig
overblik over det
Møller

Møller

Fra : Kent Nielsen

Dato : 12-12-05 15:05

"Møller" <eam@.g-e-t-2-n-e-t-.dk> skrev i en meddelelse
> Færdselsstyrelse har sovet i timen, de har glemt at alle andre skulle have
> pligt til at indberette til fælles database. Så nu har de ikke rigtig
> overblik over det

Alle synsvirksomheder/omsynsværksteder indberetter til færdselsstyrelsen,
som jo så i sagens natur er det eneste sted hvor alle synraporter findes.
(De burde IMO lave en opslagsservice i deres regi)

Kent Nielsen

Fra : Møller

Dato : 12-12-05 16:09

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> wrote in message

> [...]
> som jo så i sagens natur er det eneste sted hvor alle synraporter findes.
> (De burde IMO lave en opslagsservice i deres regi)

Ikke en samlet database:

svar fra fs: ti 15-11-2005 14:59
Til x. Møller.

Tak for Deres henvendelse. Vi beklager den lange svartid.

Efter privatisering af synsvirksomhederne, er der som sagt ikke længere en
fælles database over alle De biler, der bliver godkendt til syn.
Synsvirksomhederne er selv ansvarlige for, om deres synsrapporter skal være
tilgængelige på internettet eller ej.
Færdselsstyrelsen henviser Dem til at rette henvendelse til pågældende
synsvirksomhed, som vil kunne besvare Deres spørgsmål nærmere.

Vi kan oplyse Dem om, at De desuden altid er velkommen til at rette
henvendelse til Færdselsstyrelsen, som vil kunne se, hvornår alle biler i
Danmark sidst er blevet godkendt.

Med venlig hilsen
Helena Rahbek Madsen
sagsbehandler

Færdselsstyrelsen
Kundecenter
Postboks 9039
1304 København K
Telefon 7012 9040 mellem kl. 9 - 15

svar fra Applaus+.:on 19-10-2005 14:13
Hej x. Møller,

Vi er klar over problemet og overvejer i øjeblikket hvordan vi kan finde en
løsning. Jeg håber at det lykkes at finde en for alle parters vedkommende
tilfredsstillende løsning.

Jeg har sendt din mail videre til chefgruppen - og takker for dit bidrag.

Mvh Lene

fs: fr 10-06-2005 07:47

Tak for Deres for mail.

Det er korrekt, at det kun er syn foretaget af Applus+ Bilsyn der kan ses på
www.bilsyn.dk , idet domænet er deres. Har De spørgsmål til syn foretaget af
andre synsvirksomheder kontaktes de direkte.

På vores hjemmeside www.fstyr.dk kan De finde De en oversigt over godkendte
synsvirksomheder under Find synsvirksomhed.

Med venlig hilsen
Henning Vadstrup
Så der er ingen fælles database, kun indberetning!

Møller

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 12-12-05 14:45

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport