Brenderup Trailer - Reparation
Fra : Jørgen

Dato : 12-12-05 08:49

Er der nogen i Kbh-området, man kan anbefale.
Eller vigtigere: Er der nogen, man ligefrem FRARÅDER?

Jørgen

Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-12-05 09:02

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller vigtigere: Er der nogen, man ligefrem FRARÅDER?

Hvad er der i vejen med den??.

Fra : Jørgen

Dato : 12-12-05 10:52

> Hvad er der i vejen med den??.

Jeg har bakket bilen og glemt anhængeren, så begge vanger er bukket. Men det
er nogle svære krabater, som jeg ikke selv kan rette ud.
Jørgen

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 12-12-05 10:56

> [...]
> det
> er nogle svære krabater, som jeg ikke selv kan rette ud.

en god stor popnittetang boremaskine og topnøglesæt, så er du godt på vej
selv, vores var lånt ud og grundet for meget bagvægt bukkede begge vanger og
nitterne i bundpladen blev revet ud, ( lille 550 kg trailer brenderup )
kostede 1200,- incl moms i stumper. ( 2 nye vanger og ny bundplade )

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-12-05 11:43

Jørgen wrote:
> Er der nogen i Kbh-området, man kan anbefale.

Jeg har brugt Corona en del gange og er fuldt tilfreds:
http://www.corona-materiel.dk/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport