Renault Clio S93 - termostat prob?
Fra : thomassloth@hotmail.~

Dato : 11-12-05 20:17

Jeg har kig på en Clio S fra 93, tiptop stand, kørt 130000km. Men to
problemer:
1. Den kører ustabilt (ml normal og "høj") og i høj omdrejningstal i
tomgang, omkring 16-1800 omdrejninger. Noget bud på hvad problemet kan
være? Elektrisk? En defekt terrmostat? Hvad mon det kan koste at
udbedre?
2. Omdrejningstælleren virker kun ind imellem. Hvad kan det skyldes???

Tak for evt. repons....

Fra : Snusken

Dato : 11-12-05 22:08

> [...]
> udbedre?
> 2. Omdrejningstælleren virker kun ind imellem. Hvad kan det skyldes???

Det lyder lidt som franske forbindelser af de løse af slagsen.
Check alle elektriske forbindelser til lambdasonde, motorstyring,
alle følere på motorblok osv. Afrens evt. ir og efterflg. kontakt-
spray..
--
vh, erico
---

Fra : thomassloth@hotmail.~

Dato : 12-12-05 09:46

Hæhæ, franske forbindelser. Jeg prøver at kigge, takker.