God isskraber søges
Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-12-05 15:30

Den gamle isskraber er ved at være slidt. Modellen er åbenbart udgået. Nogen
der kan anbefale en ny god?

hilsen ole

Fra : Morten

Dato : 10-12-05 15:34

CD-coveret der alligevel ligger og roder i forruden virker glimrende
Har du prøvet med lunkent vand? -ingen dug, og i de 10 år jeg har brugt
metoden har INGEN ruder taget skade. -hellerikke dem med stenslag!

\Morten

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 10-12-05 16:15

"Morten" <sys.asletdettedm@onsletdettecable.dk> skrev i en meddelelse
> CD-coveret der alligevel ligger og roder i forruden virker glimrende
> Har du prøvet med lunkent vand? -ingen dug, og i de 10 år jeg har brugt
> metoden har INGEN ruder taget skade. -hellerikke dem med stenslag!

Jeg har også brugt lunkent vand i over 20 år på mange forskellige biler og
helt uden problemer. Mange fraråder, men jeg har endnu aldrig mødt en der
har oplevet skader på glasset.
Hilsen Matthias

Fra : Non-Desperado

Dato : 10-12-05 16:39

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev:

> [...]
>helt uden problemer. Mange fraråder, men jeg har endnu aldrig mødt en der

Det er vist også kun hvis man bruger kogende vand på en
"dybfrossen" rude at det går galt.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : jan@stevns.net

Dato : 10-12-05 17:36

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev :

>Mange fraråder, men jeg har endnu aldrig mødt en der
>har oplevet skader på glasset.

Så kom en tur til Stevns, og du kan møde en ;(

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : JBH

Dato : 10-12-05 18:37

"Morten" <sys.asletdettedm@onsletdettecable.dk> wrote in message
> CD-coveret der alligevel ligger og roder i forruden virker glimrende
> Har du prøvet med lunkent vand? -ingen dug, og i de 10 år jeg har brugt
> metoden har INGEN ruder taget skade. -hellerikke dem med stenslag!

Hmm. Ødelagde en næsten ny forrude og 2 sideruder med et CD cover brugt som
is-skraber

mvh
JBH

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 19:55

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Morten" <sys.asletdettedm@onsletdettecable.dk> wrote in message
>>

> Hmm. Ødelagde en næsten ny forrude og 2 sideruder med et CD cover brugt
> som
> is-skraber

ja ok, det er så alligevel dyrere end at vaske døde fluer af en motorhjælm
med den grove side af en grydesvamp )

--
Tom

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 19:57

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> ja ok, det er så alligevel dyrere end at vaske døde fluer af en motorhjælm
> med den grove side af en grydesvamp )

LOL - har du også prøvet det?
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 20:04

"DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> LOL - har du også prøvet det?

Jep, det kostede en omlakering
Men det var faktisk ret effektivt til at få fluerne væk.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-12-05 22:32

Tom wrote:
> "DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, det kostede en omlakering
> Men det var faktisk ret effektivt til at få fluerne væk.

He he, jeg kendte engang en mand, hvis 5-6 årige søn lige ville gøre et godt
indtryk på farmand inden juleaften.
Han havde skrabbet hele farmands nye Golf fri for sne og is.
Han havde brugt en stor skovl, så hele bilen skulle omlakeres.
Jeg tror ikke julegaverne blev alt for overvældende det år

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 16:43

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdsdfsjfa.com> wrote in message

> Nogen der kan anbefale en ny god?

Som nævnt den 19/11, hvor emnet også var oppe, er nedenstående is-
skraber skide go' - den har 2 sider (hård og blød) samt beskytter fingrene:
http://www.designgaver.dk/shop/default.asp?ProductID=661-0-ROS

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-12-05 19:37

> [...]
> Som nævnt den 19/11, hvor emnet også var oppe, er nedenstående is-
> skraber skide go' - den har 2 sider (hård og blød) samt beskytter

Sikke noget vrøvl. Der står at det er til manden der har alt. Så havde han
jo også en bil med oliefyr!

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : DJ Bobo...

Dato : 10-12-05 19:38

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> Sikke noget vrøvl. Der står at det er til manden der har alt. Så havde han
> jo også en bil med oliefyr!

Jamen dét har Ole også :)
Mogens

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 10-12-05 20:14

> "DJ Bobo..." <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev >
> fingrene:
>
> Sikke noget vrøvl. Der står at det er til manden der har alt. Så havde han
> jo også en bil med oliefyr!

Ha-ha

I øvrigt får en gang salgsbræk som nedenstående mig til at undgå produktet -
om det så er vedens bedste!

"Isskraberen er formgivet af Erik Bagger i samarbejde med ergoterapeuter, så
den ligger godt i hånden og ikke overbelaster hånd, arm og skulder". Sikke
en gang gejl!

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 10-12-05 23:59

"Peter Ingsø Laursen" <psil@*fjern_dette*tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Isskraberen er formgivet af Erik Bagger i samarbejde med ergoterapeuter,
> så den ligger godt i hånden og ikke overbelaster hånd, arm og skulder".

Sikkert, men ikke desto mindre er den behagelig at benytte, og man har et
godt greb, modsat en skraber fra tanken, med et rundt skaft.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : OZ7PUS

Dato : 11-12-05 01:48

> [...]
>
> "Isskraberen er formgivet af Erik Bagger i samarbejde med ergoterapeuter,
> så den ligger godt i hånden og ikke overbelaster hånd, arm og skulder".

Gejl ja .. men det sælger

OZ3BTO

Fra : Ole Sørensen

Dato : 10-12-05 21:28

Preben Riis Sørensen wrote:
> Sikke noget vrøvl. Der står at det er til manden der har alt. Så
> havde han jo også en bil med oliefyr!

Oliefyr? I en benzinbil?
/ole

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-12-05 21:59

> Oliefyr? I en benzinbil?

Åh, jeg troede de var udfasede....så fyr da.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Non-Desperado

Dato : 11-12-05 11:33

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev:

>Sikke noget vrøvl. Der står at det er til manden der har alt. Så havde han
>jo også en bil med oliefyr!

Gaven til manden der har alt: Et skud penecilin

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-12-05 14:24

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:foqnp150pq8fsdb7hu8as13040eeti46ps@4ax.com...

> Gaven til manden der har alt: Et skud penecilin

Der var også den med negeren der havde de berømte 3 ønsker: Han ville være
rig, hvid, og fuldstændig omgivet af f.....

Så han fik et stort hus og en masse penge, og vupti, så blev han til en
Tampax

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-12-05 00:00

> Som nævnt den 19/11, hvor emnet også var oppe, er nedenstående is-
> skraber skide go' - den har 2 sider (hård og blød) samt beskytter
> [...]

SUBSCRIBE!

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Niels Pein

Dato : 11-12-05 01:26

"DJ Bobo..." skrev ...

> Som nævnt den 19/11, hvor emnet også var oppe, er nedenstående is-
> skraber skide go' - den har 2 sider (hård og blød) samt beskytter
> [...]
Sådan een har jeg, og det er den bedste jeg har haft hidtil.
Men derfor kan der jo godt være mange der er bedre.
--
Mvh.
Niels Pein

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-05 16:50

"Ole Sørensen" skriver:

> Den gamle isskraber er ved at være slidt. Modellen er åbenbart udgået. Nogen
> der kan anbefale en ny god?

Jeg aner ikke, hvor den er købt henne, men min er 30+ cm lang, har en
kost på den ene side og to forskellige typer plasticskær i enden.

Den er pisse god, man kan børste ned af ruderne og derefter skrabe
isrester, uden at skulle have handsker på....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : JS

Dato : 10-12-05 18:05

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
>
> Den er pisse god, man kan børste ned af ruderne og derefter skrabe
> isrester, uden at skulle have handsker på....

Sådan en så jeg i LIC forleden.

Fra : Lars

Dato : 10-12-05 19:39

> Jeg aner ikke, hvor den er købt henne, men min er 30+ cm lang, har en
> kost på den ene side og to forskellige typer plasticskær i enden.

Der er stadigvæk isskrabere vi taler om? ;op

- Lars

Fra : Bo Velschow

Dato : 11-12-05 17:30

"Lars" <Evil_twin@telstra.com> skrev i en meddelelse

> Der er stadigvæk isskrabere vi taler om? ;op

ROTFL!

(men hva' dælen skal de der platiscskær bruges til? Av?!)

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : JS

Dato : 10-12-05 20:15

Ole Sørensen wrote:
> Den gamle isskraber er ved at være slidt. Modellen er åbenbart
> udgået. Nogen der kan anbefale en ny god?

Jeg læste en artikel forleden hvor de anbefalede at man blot skulle købe den
billigste på markedet og så købe en ny hvert år og i det hele taget sikre
sig at den ikke bliver ridset ved at blive tabt på jorden m.m.

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 10-12-05 20:24

Lars skrev:

> Der er stadigvæk isskrabere vi taler om? ;op

Jeps.....

Jeg har prøvet nogle af de fancy små, aldrig om jeg vil tigbage til
dem....

Klaus