Comtrac vinterdæk
Fra : Per H

Dato : 10-12-05 12:37

Er her en der kender vinterdæk af mærket Comtrac, og i hvilken
kvalitet, samt prisleje for 195/75x15, incl stålfølge.

jeg kan ikke rigtigt finde oplysninger om dem.

Der står også noget med "vredestein" på dem.

Vh Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-05 13:08

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er her en der kender vinterdæk af mærket Comtrac, og i hvilken
> kvalitet, samt prisleje for 195/75x15, incl stålfølge.
>

> jeg kan ikke rigtigt finde oplysninger om dem.
>
> Der står også noget med "vredestein" på dem.

Vredestein er firmanavnet, jeg kender dem alt for godt. Det sæt Vredestein
jeg havde for en del år siden var en katastrofe. Jeg lyver ikke når jeg
siger at jeg punkterede på dækkene ca. 7-8 gange eller endnu mere. Den ene
gang endda på 2 dæk samtidig......shyt .....at skulle bære et hjul omkring
3-4 Km er godt nok tungt.
Så ALLLLLLDRIG mere Vredestein til mig.

--
Tom

Fra : westmus

Dato : 10-12-05 15:32

Per H skrev:

> Er her en der kender vinterdæk af mærket Comtrac, og i hvilken
> kvalitet, samt prisleje for 195/75x15, incl stålfølge.
>

> jeg kan ikke rigtigt finde oplysninger om dem.
>
> Der står også noget med "vredestein" på dem.

Vredestein er et hollandsk kvalitets dæk. Mine Snowtrac2 er nu startet
på 5. vinter. Jeg har været fuldt tilfreds med dem og køber gerne
samme slags næste gang.

Øh...Vredestein Comtrac er et varevognsdæk og sådan nogle har jeg
ikke lige erfaring med. Men du kan da finde dem på www.vredestein.com

Fra : Per H

Dato : 10-12-05 15:53

On 10 Dec 2005 06:31:30 -0800, "westmus" <brianbmortensen@yahoo.dk>
skrev:

> [...]
>samme slags næste gang.
>
>Øh...Vredestein Comtrac er et varevognsdæk og sådan nogle har jeg

Ja det er også til en varevogn.

det er første gang jeg har vinterdæk, og jeg købte med fælge.

Vh Per