Hvordan går det med den Uno Turbo...
Fra : Thomas

Dato : 05-12-05 22:00

Hej NG

For et stykke tid siden var der en herinde (sorry har glemt navnet) der
ville bygge en Uno Turbo op fra bunden med helt ny karosse.... er der
noget nyt i det projekt ?

Mvh

Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 05-12-05 22:18

Thomas wrote:
> For et stykke tid siden var der en herinde (sorry har glemt navnet)
> der ville bygge en Uno Turbo op fra bunden med helt ny karosse....
> er der noget nyt i det projekt ?

Ja, men ikke helt det jeg forventede. Jeg har solgt den nye karrosse
til en ny kærlig ejer. Den vil blive brugt senere.

Projektet blev gentagne gange udsat af utallige økonomiske og
praktiske forhindringer, og da jeg nu efter 9 måneders afsavn i
fredags blev ringet op af politiet med en melding om at de havde
fundet den Uno Turbo jeg fik stjålet tilbage i januar, vælger jeg
at bygge på den i stedet for. Jeg er CHOKERET over at den er
kommet tilbage efter 9 måneder og så at den oveni købet er i
hel tilstand! http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?id=10193

Lidt er der dog sket i det jeg er ved at lave en Punto GT motor
til den. Sådan lige for at vise hvad sådan en kan lave i en tungere
bil (Punto GT m den gang 263Hk, nu 325Hk) så kan i kigge her:
http://www.autohenter.dk/puntogt-263hp

Bottomline: Projektet er forsinket, lavet lidt om, men slet ikke
droppet

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 22:33

Jeg er CHOKERET over at den er
> kommet tilbage efter 9 måneder og så at den oveni købet er i
> hel tilstand! http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?id=10193

HVOR hulen har den bare stået og stået ??? det kan man da kalde held !!!
jeg er imponeret !!!

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 05-12-05 22:35

Juel wrote:
> HVOR hulen har den bare stået og stået ??? det kan man da kalde held
> !!! jeg er imponeret !!!

Jeg er - lamslået - over det!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-12-05 22:34

Hej!

John Sahl wrote:

> [...]
> at bygge på den i stedet for. Jeg er CHOKERET over at den er
> kommet tilbage efter 9 måneder og så at den oveni købet er i

Jamen, det er skisme da kanon, at du har fået din bil igen :)

Har den så stået uberørt på en p-plads i al den tid, eller fandt de den hos tyvene?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 05-12-05 22:37

Kim Voss Schrader wrote:
> Jamen, det er skisme da kanon, at du har fået din bil igen :)

Fantastisk!

> Har den så stået uberørt på en p-plads i al den tid, eller fandt de
> den hos tyvene?

Tilsyneladende er den blevet kørt fra "gerningsstedet" ud til tyvens
sommerhus og har stået der lige siden.

Jeg kender ikke alle detaljer endnu, og tyvens navn får jeg først
senere i processen. [Død ved kølle!]

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-05 22:47

John Sahl skriver:

> Jeg kender ikke alle detaljer endnu, og tyvens navn får jeg først
> senere i processen. [Død ved kølle!]

Der er simpelthen lagt op til et aftenbesøg med "JanDolph" ved din side

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-12-05 22:53

Hej!

John Sahl wrote:

> Tilsyneladende er den blevet kørt fra "gerningsstedet" ud til tyvens
> sommerhus og har stået der lige siden.

Hehe, så får han vel en "opsang" af politiet :)

> Jeg kender ikke alle detaljer endnu, og tyvens navn får jeg først
> senere i processen. [Død ved kølle!]

Du har grønt lys herfra :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : OZ7PUS

Dato : 06-12-05 12:35

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sommerhus og har stået der lige siden.
>
> Jeg kender ikke alle detaljer endnu, og tyvens navn får jeg først

Død ved kølle ... nej .. Fix bil med krog på og lade ham gabe over den ..
Kør derefter en laaaaaaaaaaaaaaaaang tur

OZ3BTO

Fra : Thomas

Dato : 05-12-05 22:55

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> fredags blev ringet op af politiet med en melding om at de havde
> fundet den Uno Turbo jeg fik stjålet tilbage i januar, vælger jeg

Tillykke med det!!

Mvh

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-05 04:23

> [...]
> at bygge på den i stedet for. Jeg er CHOKERET over at den er
> kommet tilbage efter 9 måneder og så at den oveni købet er i

Hvor urørt er den så? Tit er det bedst at bilen bliver brændt, hvis den har
været stjålet, for guderne må vide hvordan tyvene har kørt i den :( Ikke
meget ved at få sin bil tilbage, bare for nogle måneder senere at finde ud
af, at de faktisk har mere eller mindre ødelagt den, ved at køre råddent i
den.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : John Sahl

Dato : 06-12-05 17:53

Klaus G. wrote:
> [...]
> den :( Ikke meget ved at få sin bil tilbage, bare for nogle måneder
> senere at finde ud af, at de faktisk har mere eller mindre ødelagt

Bilen havde et defekt trækakselled da den blev stjålet og det var
så defekt at man kun kunne køre i den hvis man kørte langsomt.
Den eneste umiddelbare skade er tændingslåsen, men den kan
jeg hurtigt skifte sammen med de andre låse, det har jeg jo prøvet
før!

En anden heldig ting: Den kørte med meget lidt ladetryk da den
blev stjålet da jeg havde monteret større turbo, men ikke havde
nået og justere den ind

Det er chokerende så lidt der er sket med den!

Fra : John Sahl

Dato : 06-12-05 17:55

John Sahl wrote:
> Det er chokerende så lidt der er sket med den!

Glemte lige at sige: Når der ikke var kasko på den er jeg jo
selvfølgelig
bare glad for at få den "hel" tilbage!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-12-05 00:02

> [...]

> før!

> Det er chokerende så lidt der er sket med den!

Den har jo også bare været i sommehus siden

Men jeg er da ked at at høre at du har afhændet den nye karosse.

Nå men gensynsglæden er vel stor.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-05 00:22

Uffe Ravn wrote:
> Den har jo også bare været i sommehus siden

9 måneder i sommerhus! Så skal den sgu snart ud at røre lidt på
sig

> Men jeg er da ked at at høre at du har afhændet den nye karosse.

Me too, men det endte med at blive mig praktisk umuligt at
opbevare den, så hellere sælge den videre til en jeg ved vil give
den et godt hjem, end at risikere at den skal stå udenfor og vente
på jeg blev klar til at bruge den.

> Nå men gensynsglæden er vel stor.

Jeg har kun set billeder af den indtil videre, men den er blevet
kigget efter af en kammerat.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-12-05 17:26

John Sahl wrote:
> [...]
> at bygge på den i stedet for. Jeg er CHOKERET over at den er
> kommet tilbage efter 9 måneder og så at den oveni købet er i

Lækkert!