Den største opfindelse i automobilets hist~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-12-05 14:01

Fra : Henrik

Dato : 05-12-05 14:31

hvad med hjulet, motoren eller bilen i sig selv?

Old news, allerede for 15 år siden var ideen på banen, det store problem var
bare at lave et produkt til eftermarkedsreparationerne.
For 10 år puttede man enten blødgører eller hældte mindre hærder i.
De sidste 2-3 har der eksisteret deciderede produkter - PPG lancerede endnu
et i forsommeren
http://www.motormagasinet.dk/nyheter/vis/vis_artikel.html?ramme=1&artid=82658

Fra : Klaus G.

Dato : 04-12-05 14:55

Men hvad koster sådan en "omlakering" så? For hvis det skal gøres hvert
tredje år, så skal man enten lave rigtig mange ridser, for at det kan rende
rundt, eller også skal omlakeringen være meget billig.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-12-05 17:34

Andreas M. Hansen wrote:

Det er da ganske smart, men jeg vil nu mene at der er mange andre
opfindelser, som er bedre/større, f.eks. bremser eller styretøj

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 05-12-05 20:29

> Det er da ganske smart, men jeg vil nu mene at der er mange andre
> opfindelser, som er bedre/større, f.eks. bremser eller styretøj

> [...]

Tjah - motoren kommer vi vil heller ikke uden om
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder

Fra : Per Krabbe

Dato : 05-12-05 21:18

> Tjah - motoren kommer vi vil heller ikke uden om

> Jesper Hedegaard
> GS500E når vejret spiller
> Volvo når det spilder

Mon ikke hjulet må overskygge dem alle ??

pkc

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-12-05 21:20

Per Krabbe wrote:

> Mon ikke hjulet må overskygge dem alle ??

Begge dele er jo opfindelser fra før automobilet kom til

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport