Honda Accord 90-93 EXRi Aut ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 14:12

Hejsa Alle

Jeg er sq blevet lidt forelsket i den model, Jeg har snakket med dem inde på
honda-klubben, og de siger det er en god og hondbar vogn, og at den motor
ikke er til at slide op..
Til gengæld siger de at automatgearkassen er noget skrammel som går i
stykker.. :o/

Er der nogel af jer der har erfaring med sådan en vogn på godt og ondt ?

Evt en der har prøvet at skifte gearkasse på en, som kan fortælle om det er
et helvede eller sådan ligetil?
For så kunne man jo bare ha en ekstra aut. kasse stående til den..

Hvad siger i ?

Mvh
Morten
Golf II GTI 8v til salg http://starchild.dk/golfgti kun 28000,-

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 04-12-05 18:06

> Jeg er sq blevet lidt forelsket ...

dk.videnskab.psykologi...

---
/Jan W Nielsen - forelskelse er opfundet af hjernedøde hippier, der vil
omstyrte vores samfund og forhindre et dejligt militærdiktatur.!!

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 19:24

> dk.videnskab.psykologi...

FUT: dk.snak.mudderkastning...

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 04-12-05 20:07

Juel wrote:
> Hvad siger i ?

Hold dig fra automatkassen. Vælg en med almindelig gearkasse,
så er det en fin fin bil!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 04-12-05 20:25

John Sahl sendte dette med sin computer:

> Hold dig fra automatkassen.
Hvorfor det ?
/ad

Awul Dasfilshabeda

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 22:53

> Hold dig fra automatkassen. Vælg en med almindelig gearkasse,
> så er det en fin fin bil!

Det er også det jeg har hørt hos honda fyrene, men jeg har bare tænkt mig at
købe en ekstra tomatkasse og ha liggende, så jeg er klar hvis den skulle
gå.. sådan en kan ikke være umulig at skifte..

Mvh
Morten

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-12-05 21:56

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

er
> et helvede eller sådan ligetil?
> For så kunne man jo bare ha en ekstra aut. kasse stående til den..

Normalt er Honda fornuftig skruet sammen så det ikke en helt umulig eller
uoverskuelig opgave at skrue på dem, men skift af en tomatkasse er næppe
noget du lige ordner i en frokostpause.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 22:54

> Normalt er Honda fornuftig skruet sammen så det ikke en helt umulig eller
> uoverskuelig opgave at skrue på dem, men skift af en tomatkasse er næppe
> noget du lige ordner i en frokostpause.

Nej nej, bare det ikke er ligesom på en BMW E30 for sikke da noget lort at
bakse med, UMULIGT at komme til boltene i den bil !!

Mvh
Morten

Fra : Kim Kristensen

Dato : 04-12-05 23:30

> Nej nej, bare det ikke er ligesom på en BMW E30 for sikke da noget lort at
> bakse med, UMULIGT at komme til boltene i den bil !!
>
> Mvh
> Morten

Det har jeg desværre ikke den fjerneste ide om, men en sådan operation
minder givet vis om den der skal til på modellen før
http://www.pauldesign.ru/honda/shopmanual.html

Der kan også være noget at finde her http://www.hondahookup.com/manuals/

Med venlig hilsen Kim