Mest pålidelige pige-bil
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 14:58

Hejsa

Konen skal have bil for første gang. Jeg har sagt til hende, at hun skal
have en SAAB, men det er hun ikke helt enig i

Jeg har så foreslået hende en Ford Sierra 1,6, VW Polo 1,3, VW Golf 1,3/1,6
eller måske en Toyota Corolla 1,6.

Prislejet er Max 10000,-.

Hun vil absolut have servostyring og det får hun i en SAAB men det dur ikke
pga. designet.

Kan nogle af de ovenstående biler fåes med servo? Hvis ikke, hvad kunne man
så kigge på?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-12-05 15:10

Køb hende en Mazda 626 fra 87-92 den har alt det udstyr hun vil have

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 15:12

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote in news:438f0417$0$47038
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Køb hende en Mazda 626 fra 87-92 den har alt det udstyr hun vil have

Noget bestemt man skal holde øje med på sådan en svend?

Jeg mindes fra min tid hos en større reservedelshandel, at vi solgte
ufatteligt mange pladedele til dem, samt udstødningsdele. Men om det er
fordi der kører så mange rundt kan jo også være.

Hvordan er benzinøkonomien i sådan en? For det spiller nok også lidt ind
hvis jeg kender hende ret..

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-12-05 15:50

> Noget bestemt man skal holde øje med på sådan en svend?

Ja. Rust. Find en der er nysynet så kan den ikke være helt væk. Men de har i
al fald både servo, centrallås, elruder overalt osv

> Hvordan er benzinøkonomien i sådan en? For det spiller nok også lidt ind
> hvis jeg kender hende ret..

Den 2,2I jeg havde var temmeligt tørstig ;) men den fås også mindre ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 18:18

> Den 2,2I jeg havde var temmeligt tørstig ;) men den fås også mindre ;)

Hvad er et reelt tal ved bykørsel som er hvad hun kommer til at køre?

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-12-05 20:52

Jeg fik aldrig regnet på det. Men den skulle i al fald tankes noget oftere
end escort 1,3eren skulle + tanken var lige noget større....

Men hvis hun ikke skal så langt betyder det vel ikke så meget.

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 01-12-05 23:01

On 01-12-2005 18:17 Martin Johansen [6000] wrote:
> Hvad er et reelt tal ved bykørsel som er hvad hun kommer til at køre?

Min gamle 626'er fra 1990 kørte 10 km/l, og jeg kørte næsten udelukkende
bykørsel. På en tur til Prag (med fire mennesker og fuld oppakning)
kørte den 15!

Det var en virkelig dejlig bil med en god motor, men som sagt så ruster
de - kig især efter skærmkanter bagpå, støddæmper-tårne og vanger.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : claus b. p.

Dato : 02-12-05 12:40

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote in message

> Det var en virkelig dejlig bil med en god motor, men som sagt så ruster
> de - kig især efter skærmkanter bagpå, støddæmper-tårne og vanger.

Min nabo har lige kasseret sin pga. rust i bunden. Men hvis den er nysynet
for kr.10000 og kan klare sig til næste syn om 2 år, så er det vel ikke så
ringe afskrivningsmæssigt!

/Claus

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 02-12-05 01:08

> Noget bestemt man skal holde øje med på sådan en svend?

Jeps.. RUST !!! paneler, dørbunde og tårne :-/ i sær tårne

-Leon

Snart X-626 ejer

Fra : John Sahl

Dato : 01-12-05 22:26

Martin Nielsen wrote:
> Køb hende en Mazda 626 fra 87-92 den har alt det udstyr hun vil have

Tjek lige reservedelspriserne på sådan en svend.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Anders Majland

Dato : 02-12-05 09:51

> Tjek lige reservedelspriserne på sådan en svend.

Hvorfor det - dem skal der ikke bruges mange af (pladedele undtaget

/A - x: mazda 626 st.car 2.2i glx 1990, 100000km fra 2000 til 2004

Fra : John Sahl

Dato : 02-12-05 15:42

Anders Majland wrote:
> Hvorfor det - dem skal der ikke bruges mange af (pladedele undtaget

Fortæl det til min kammerat som i gennemsnit over 3 år brugte
22.000kr/år
i reservedele/reparationer til sådan en potte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-12-05 18:50

On Thu, 01 Dec 2005 22:25:31 +0100, John Sahl wrote:

> Tjek lige reservedelspriserne på sådan en svend.

Ja... godt du lige sagde det. Jeg husker nu priserne fra da jeg var i
branchen.. uha.

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-12-05 23:14

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Køb hende en Mazda 626 fra 87-92 den har alt det udstyr hun vil have

Servo er først std. fra 1990 i Mazda 626 , også i GLX modellen , jeg har
haft en 88'er 2,0 GLX uden servo.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Martin Nielsen

Dato : 02-12-05 10:05

> Servo er først std. fra 1990 i Mazda 626 , også i GLX modellen , jeg har
> haft en 88'er 2,0 GLX uden servo.

Lyder sgu underligt hvorfor der så var servo i min 87 2,0 ?

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-12-05 02:21

> Lyder sgu underligt hvorfor der så var servo i min 87 2,0 ?

Du har hørt om begrebet extra-udstyr ikk' ?

Det kunne fås, men blev først standard i 1990, ihvertfald i DK.
Jeg har oplysningen fra en Aut. Forhandler, så den skulle være god nok.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : JK

Dato : 01-12-05 15:15

On 01 Dec 2005 13:58:24 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

> [...]
>pga. designet.
>
>Kan nogle af de ovenstående biler fåes med servo? Hvis ikke, hvad kunne man

Nu forstår jeg ikke helt prisrammen på 10000,-

Det ER ikke mange penge, og det er chancebetonet at købe sådan noget
gammelt noget. Desuden er servo en sjældenhed på gamle biler.

Men ellers ville jeg vælge en corolla 1.6

Hvorfor ikke en Citroen BX med servostyring (en GTi model). De handles
billigt (ofte i renoveret stand), og alle biler (næsten) er
pålidelige, hvis man passer dem.

mvh

John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 15:24

JK <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote in

> Nu forstår jeg ikke helt prisrammen på 10000,-

Noget med økonomien...

> Det ER ikke mange penge, og det er chancebetonet at købe sådan noget
> gammelt noget. Desuden er servo en sjældenhed på gamle biler.

Servo er stort set standard på mange af de SAAB 900'ere der kører rundt, og
samtidig får hun en solid bil der gået nogenlunde på literen..

Hun synes bare den er møgrim sådan en... og så må selv den stærkeste
fornuft give op jo. Jeg kan ihvertfald ikke overtale hende.

> Men ellers ville jeg vælge en corolla 1.6
>
> Hvorfor ikke en Citroen BX med servostyring (en GTi model).

Ja det kunne være en mulighed. Er det kun GTi'en der har servo af BX'eren?

Fra : hanzen

Dato : 01-12-05 17:12

> [...]
>
> Hun synes bare den er møgrim sådan en... og så må selv den stærkeste
> fornuft give op jo. Jeg kan ihvertfald ikke overtale hende.

Hun kan da ikke selv se den når hun sidder inde i den.
Vil hun ha' noger der duer eller noget der pynter i trafikken? Hun vil måske
ha' en der ser pæn ud når den er kørt i stå midt i et kryds?
Du kan jo også komme til at nævne at jo grimme...mindre smart bilen ser ud
jo bedre vil hun selv se ud.

--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 18:13

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> wrote in

> Hun kan da ikke selv se den når hun sidder inde i den.
> Vil hun ha' noger der duer eller noget der pynter i trafikken? Hun vil
> måske ha' en der ser pæn ud når den er kørt i stå midt i et kryds?

Jamen vi er helt enige Hanzen.

Efter min overbevisning så får hun dobbelt så meget bil for pengene i en
SAAB 900 i den prisklasse end hun gør i nogen anden.

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-05 23:11

> [...]

> Hun synes bare den er møgrim sådan en... og så må selv den stærkeste
> fornuft give op jo. Jeg kan ihvertfald ikke overtale hende.

Samme holdning havde min ex-ex, til Saab. Jeg fik dog med hjælp fra
svigerfar der var mek'er, fat i en Saab. Og det skidt har det med at "gro på
én". Så hvad tror du damen kører idag? Yep, en Saab. )))

Du har selvf. holdt foredrag for kæresten om, hvor meget hun betyder for
dig, og det er vigtigt at hun kommer sikkert hjem HVER dag. DERFOR er det SÅ
vigtigt at hun kører i noget sikkert, da der er SÅ mange idioter på vejene.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-12-05 23:49

On Fri, 02 Dec 2005 23:11:21 +0100, Henrik B. wrote:

> Samme holdning havde min ex-ex, til Saab. Jeg fik dog med hjælp fra
> svigerfar der var mek'er, fat i en Saab. Og det skidt har det med at "gro på
> én". Så hvad tror du damen kører idag? Yep, en Saab. )))

Problemet er vist kun relateret til OG'erne.. okay indrømmet de er sq
ikke det kønneste, men lidt let styling kan hjælpe på det værste.

Desværre synes hun de er grimme uanset hvor stylede de er :(

> [...]
> vigtigt at hun kører i noget sikkert, da der er SÅ mange idioter på vejene.

Du kan tro hun har fået læst og påtalt. Jeg bliver i den forbindelse
beskyldt for at være SAAB-hjernevasket, men det kender du nok til
Henrik.. hehe.. men indrømmet. Man kan dælme få meget SAAB 900 for
10kkr hvor man intet får sammenlignet med i de andre mærker.

MVH

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-12-05 15:39

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]
> dur ikke pga. designet.
>
> Kan nogle af de ovenstående biler fåes med servo? Hvis ikke, hvad

Min Sierra 2,0i fra '93 kostede ikke meget over de 10000,- i foråret og den
var nysynet.
Den har servo og alt muligt andet udstyr, det er dog mest almindeligt at de
er uden servo, men alle årgange af Sierra kunne (svkv) fås med servo, som
tilvalg.
Jeg har en kammerat, som i sensommeren købte en nysynet '94 Mondeo 1,8i med
træk, 5 dørs, servo, ABS, airbag, centrallås, org. soltag m.m. for kr.
11000,-
Måske det var en ide ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : JS

Dato : 01-12-05 17:24

Per Beer Hansen wrote:
> men alle årgange af Sierra kunne (svkv)
svkv = så vidt konen ved?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-12-05 17:38

JS wrote:
> svkv = så vidt konen ved?

Nej nej, det står for "Så Vidt Kællingen Ved"
Nej seriøst, så er det fordi jeg skriver i kode og k skal derfor tages for
et j, så giver det meget mere mening.

--
Mvh Per - Nu med pølsefingre
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-12-05 18:15

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in

> Min Sierra 2,0i fra '93 kostede ikke meget over de 10000,- i foråret
> og den var nysynet.

Det er heller ikke ualmindeligt jvnf. bilbasen.

Jeg er også mest til en Sierra hvis alt andet glipper. Fornuftigt udseende
og pæn størrelse bil.

Wow.. ja. Damn det var billigt..

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-12-05 22:24

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]
>
> Prislejet er Max 10000,-.
>
> Hun vil absolut have servostyring og det får hun i en SAAB men det dur ikke

Hvad med en Pug 309? (Jeg synes den er grim, men smag og behag...). Har
med garanti ikke servo, men den er så let (850kg at det ikke behøves,
og den er forholdvis sikker for en bil i den prisklasse. Jeg havde en
1.3er, super pålidelig (kørte den fra 170000 til 210000), nem at
køre og gik 14km/l. Jeg tror man skal undgå 1.4eren.

/en anden Martin

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-12-05 12:46

<no@no.no.invalid> wrote:

>Prislejet er Max 10000,-.
>
>Hun vil absolut have servostyring og det får hun i en SAAB men det dur ikke
>pga. designet.

Må jeg komplimentere din kone/kæreste for den gode smag hun har.

Hun er ikke dyrlæge, forstår jeg?

Nissan Primera ville være mit valg. Jeg har haft 3 af slagsen, og de
er billige at holde kørende.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 13:03

<no@no.no.invalid> wrote:

> [...]
>pga. designet.
>
>Kan nogle af de ovenstående biler fåes med servo? Hvis ikke, hvad kunne man

Et forslag kunne jo være at forespørge på bilbasen hvad der fandtes af
nysynede biler hos private til under 10K. Det giver et rimelig bredt
udvalg.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-12-05 19:26

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

Hvad er en pigebil?

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 19:53

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:439091c8$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
>

> Hvad er en pigebil?
>
> Mvh. Lisbeth

En LILLE bil med LILLE motor. uden alufælge og andre popsmarte ting. Nogle
ynder at kalde dem for Polo

--
Tom

Fra : Per Olsen

Dato : 02-12-05 20:10

"Tom" skrev

> En LILLE bil med LILLE motor. uden alufælge og andre popsmarte ting. Nogle
> ynder at kalde dem for Polo
>
> --
> Tom

ROFL (åhhh min mave, det gør ondt at grine så meget)

Per

PS. Har lige købt en lille Astra F 1.6i 3d til konen.
Den kunne nok godt bruge en servo !
Men nysynet til 11.500, så kan man vel næppe
forlange meget mere.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-12-05 22:45

> En LILLE bil med LILLE motor. uden alufælge og andre popsmarte ting. Nogle
> ynder at kalde dem for Polo

Hvorfor kalder du den slags en pigebil?

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 23:00

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4390c073$0$11660$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvorfor kalder du den slags en pigebil?

Fordi det er dem som kører i den......hvad ved jeg hvorfor det er sådan

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-05 23:13

> Fordi det er dem som kører i den......hvad ved jeg hvorfor det er sådan

Fordi de*) ikke føler at de*) kan håndtere end større bil/motor.

*) De fleste kvinder.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-12-05 23:24

> Fordi de*) ikke føler at de*) kan håndtere end større bil/motor.

Helt seriøst.... den slags kvinder har jeg aldrig nogensinde mødt! Men jeg
har mødt adskillige mænd, der giver udtryk for undren, når en kvinde HAR en
stor/dyr bil.

Da jeg selv skiftede min første og lille bil ud med en, der var betydeligt
større både i volumen og motorpower, fik jeg adskillige undrende spørgsmål
fra mænd (!), der ikke mente, at jeg havde brug for ny bil og/eller så stor
en bil. Ikke en eneste kvinde har givet udtryk for det samme.

I USA er det i øvrigt firehjulstrækkeren, der hitter blandt kvinderne!

Mvh. Lisbeth

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-12-05 23:51

On Fri, 02 Dec 2005 23:24:12 +0100, Lisbeth Jacobsen wrote:

> Helt seriøst.... den slags kvinder har jeg aldrig nogensinde mødt!

Jamen kom til Kolding så skal jeg introducere dig for ikke kun en, men
flere kvinder der er til små biler pga. de ikke føler de kan magte en
stor.

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 17:20

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.no> skrev i en meddelelse

> Jamen kom til Kolding så skal jeg introducere dig for ikke kun en, men
> flere kvinder der er til små biler pga. de ikke føler de kan magte en
> stor.

samme her. Det er ikke noget jeg kun sidder og driller med,......langt de
fleste jeg kender i familien og på jobbet, af kvinder, foretrækker en lille
bil
Jeg kan ikke svare hvorfor

--
Tom

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-12-05 09:10

> samme her. Det er ikke noget jeg kun sidder og driller med,......langt de
> fleste jeg kender i familien og på jobbet, af kvinder, foretrækker en
> lille bil Jeg kan ikke svare hvorfor

Det handler vel om, hvilke kvinder du vælger at være omgivet af.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 18:03

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4393f5ca$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Det handler vel om, hvilke kvinder du vælger at være omgivet af.

unge smukke )

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 05-12-05 18:43

> unge smukke )

Hva'? Kender du Lisbeth? )))

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-05 18:44

"Henrik B." skriver:

> Hva'? Kender du Lisbeth? )))

Fedterøv !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-12-05 23:35

> unge smukke )

Men tydeligvis er de også usikre - eller også faker de at være usikre på
biler. Og faker de det ene, så pas på - så faker de måske andet også *G*

Mvh. Lisbeth

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-12-05 23:55

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4390cabd$0$10871$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> en bil. Ikke en eneste kvinde har givet udtryk for det samme.
>
> I USA er det i øvrigt firehjulstrækkeren, der hitter blandt kvinderne!

Det er næppe sådan en "pige-bil" Martin er på jagt efter.

http://homotropolis.dk/kultur/artikel.php?id=2057

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-05 16:39

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næppe sådan en "pige-bil" Martin er på jagt efter.
>
> http://homotropolis.dk/kultur/artikel.php?id=2057

*ROFL*

Mon Klaus D. Mikkelsen har set dét:
"Lesbiske i firehjulstrækkere og bøsser i VW'er"

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 17:22

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er næppe sådan en "pige-bil" Martin er på jagt efter.
>
> http://homotropolis.dk/kultur/artikel.php?id=2057

uha, jeg ser at dyrlægebilern går ind på 6. pladsen ved bøsserne

og at statestikken siger at grønthandlere er bøsser

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-05 16:42

> [...]

> har mødt adskillige mænd, der giver udtryk for undren, når en kvinde HAR

Jeg har ofte hørt fra kvinder, at de ikke kan lide at køre i store biler.

> [...]
> fra mænd (!), der ikke mente, at jeg havde brug for ny bil og/eller så
> stor en bil. Ikke en eneste kvinde har givet udtryk for det samme.

Nu kører du jo så stadig rundt i en lille bil. )

> I USA er det i øvrigt firehjulstrækkeren, der hitter blandt kvinderne!

Jep. Herhjemme er der også en hel del kvindelige skabs-4x4-fetischister...

Men i så'n en føler man (læs: kvinder) jo så også at de har overblik.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-12-05 09:09

> Nu kører du jo så stadig rundt i en lille bil. )

Jamen det gør det jo netop endnu mere idiotisk, at adskillige mænd undrede
sig over, hvorfor jeg ville have en ny og større bil, end den jeg havde *G*

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-12-05 23:24

> Fordi det er dem som kører i den......hvad ved jeg hvorfor det er sådan

Hmm... jeg kender faktisk ingen piger/kvinder, der kører i sådan en bil -
bortset fra de to jeg kender, der kører i Peugot 206 som vel hører med i
kategorien lille bil?

Jeg kender flere end to mænd, der kører Peugot 206. Kender også flere mænd,
der kører i små biler. Og en ganske rigtigt flere mænd end kvinder, der
kører i store biler.

De kvinder jeg p.t. kender, der har egen bil, har følgende:

Suzuki Grand Vitara 2.0
RAV4
Polo 1.6
Peugot 206 (2 kvinder)
Citroen Xsara Picasso
Landrover (mens hun boede i Skotland, men billøs nu hun bor i DK)
Jaguar (kender ikke modellen)
Volvo (kender ikke modellen)

Jeg er selvfølgelig ikke i tvivl om, at der ER kvinder, der kører i små
biler - men som sagt.... det er der jo også mænd/drenge, der gør.

Mvh. Lisbeth

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-12-05 11:57

On Fri, 2 Dec 2005 23:24:22 +0100, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Hmm... jeg kender faktisk ingen piger/kvinder, der kører i sådan en bil -
>bortset fra de to jeg kender, der kører i Peugot 206 som vel hører med i
>kategorien lille bil?

[snip mænd tvunget ind i små biler]

>De kvinder jeg p.t. kender, der har egen bil, har følgende:
>
>Suzuki Grand Vitara 2.0

3 dørs: Bette bil
5 dørs. Ok

>RAV4

Bette bil

>Polo 1.6

Bette bil

>Peugot 206 (2 kvinder)

Bette bil

>Citroen Xsara Picasso

Bette bil

> Landrover (mens hun boede i Skotland, men billøs nu hun bor i DK)

Altså ikke en gang en bette bil

>Jaguar (kender ikke modellen)

X-type er knap så stor.

>Volvo (kender ikke modellen)

Kan også være noget bette noget

>Jeg er selvfølgelig ikke i tvivl om, at der ER kvinder, der kører i små
>biler -

Det har du jo selv lige vist ovenfor.

>men som sagt.... det er der jo også mænd/drenge, der gør.

De bliver tvunget til det!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Kiefer

Dato : 04-12-05 23:28

> En LILLE bil med LILLE motor. uden alufælge og andre popsmarte ting. Nogle
> ynder at kalde dem for Polo

Jeg er ikke helt sikker på at min hustrus kommende ML280 kommer ind uder den
kategori *G*. Men hun har dog valgt at få bilen lakeret i en rød farve

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-12-05 23:50

On Fri, 02 Dec 2005 19:26:17 +0100, Lisbeth Jacobsen wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
>

> Hvad er en pigebil?

Det er ihvertfald ikke min SAAB 9000.. hun er skideræd for at køre i den
- synes den er alt for stor og føler ikke den kan være på vejen... jeg
synes nu fint den kan være der

Fra : Henrik B.

Dato : 03-12-05 16:43

> Det er ihvertfald ikke min SAAB 9000.. hun er skideræd for at køre i den
> - synes den er alt for stor og føler ikke den kan være på vejen... jeg
> synes nu fint den kan være der

Ellers "laver man plads".

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-12-05 00:35

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in news:4391bcfe$0$8817
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ellers "laver man plads".

Præcis :)

Fra : Henrik B.

Dato : 02-12-05 23:15

> [...]
> have en SAAB, men det er hun ikke helt enig i
>
> Jeg har så foreslået hende en Ford Sierra 1,6, VW Polo 1,3, VW Golf

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=790953&page=1

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-12-05 23:52

On Fri, 02 Dec 2005 23:15:23 +0100, Henrik B. wrote:

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=790953&page=1

Jamen vi er ikke uenige Jeg har forevist hende alle dem der er på
bilbasen, men det er som Klodshans-eventyret om og om igen...

"Dur' ikke!"

Øv.