El diagram til en golf 2
Fra : Henrik

Dato : 30-11-05 11:01

Hej

Er der nogen der ligger inde men et El diagram til en golf 2? Helt specifikt
er det en golf 2 gt special 1,8i 1988.

Jeg tror det er lige meget hvilken variant I har. Da det er mit køre lys det
er galt med.
kørelyset startede med periodisk at sætte ud og nu virker det slet ikke, kun
bag i.
Positionslys virker - langlys virker kun når man holder kontakten inde ?!!?
jeg tror det er et relæ der er stået af, men aner ikke hvilket et det er.

Henrik
Hrathje@worldonline.mars erstat mars med dk

Fra : mugge

Dato : 30-11-05 11:17

har du prøvet her:

http://www.golf2.dk/index.php?action=download

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-11-05 11:18

Henrik skriver:

> Er der nogen der ligger inde men et El diagram til en golf 2? Helt specifikt
> er det en golf 2 gt special 1,8i 1988.

Har du kigget her:
http://volkswagen.msk.ru/

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Psypher

Dato : 30-11-05 14:58

> [...]
> ?!!?
> jeg tror det er et relæ der er stået af, men aner ikke hvilket et det er.

Har prøvet det samme engang, der var det bundkontakten i tændingslåsen
der var deffekt.

Mvh Lars