Baksete til Chevrolet Blazer, opphøgger...
Fra : torkelm@gmail.com

Dato : 26-11-05 20:16

Hei,

En venn av meg har en Chevrolet Blazer varebil 1995 modell. Han ønsker
å kjøpe et baksete til denne bil som han avgiftsfritt kan sett inn. I
Norge er disse setene svært kostbare og han lurer på muligheten for
å kjøpe det i Danmark.

Har noen tips om hvor så hadde dette gledet ham svært.

Med Vennlig hilsen
Torkel

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-11-05 21:17

On 26 Nov 2005 11:16:02 -0800, torkelm@gmail.com wrote:

> [...]
>å kjøpe et baksete til denne bil som han avgiftsfritt kan sett inn. I
>Norge er disse setene svært kostbare og han lurer på muligheten for

Chancen er større i Sverige.

/Hans