Central sikringsbox på Mondeo ???
Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 11:29

I min brugsanvisning til Mondeoen står der, at der sidder to sikringsboxe:
En ekstrabox i motorrummet - check!
En central sikringsbox nede under rattet, den KAN jeg ikke finde, hvor
pokker er den??

Det er en 2000 Mondeo 1,8

--
Thomas H. - www.thhe.dk/Ford_Mondeo.htm

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-11-05 11:31

Thomas H. wrote:
> I min brugsanvisning til Mondeoen står der, at der sidder to
> sikringsboxe: En ekstrabox i motorrummet - check!
> En central sikringsbox nede under rattet, den KAN jeg ikke finde, hvor
> pokker er den??

Nede under rattet...

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 11:36

meddelelse news:43883980$0$41140$14726298@news.sunsite.dk...

> Nede under rattet...

Ikke på min bil !!!

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 12:32

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> En ekstrabox i motorrummet - check!
> En central sikringsbox nede under rattet, den KAN jeg ikke finde, hvor

Den sidder nede under (bag ved) det lille afliggerum i vestre side af
fodbrønden. Du kan kun se et lille plasthåndtag du skal give i, så kommer
sikringskassen ned med de 1.000.000 sikringer som findes i sådan en
velproportioneret køremaskine

Du skal ned på knæ udenfor og så ligge dig ind i fodbrønden for at kunne se
den

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 12:58

> [...]
> velproportioneret køremaskine
>
> Du skal ned på knæ udenfor og så ligge dig ind i fodbrønden for at kunne

Jeg har ligger med hele hovedet nede ved pedalerne, og kan stadig ikke finde
den ....men jeg må ud og kigge igen så - satte subwooferen forkert på, så
cigartændersikring smuttede

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 13:21

> Jeg har ligger med hele hovedet nede ved pedalerne, og kan stadig ikke
> finde den ....men jeg må ud og kigge igen så - satte subwooferen forkert
> på, så cigartændersikring smuttede

Den sidder lidt til venstre for koblingspedalen, så du må hellere tage forbi
Synoptik også

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 13:26

www.snabelapunktumdk.dk/sikring.JPG HVOR?

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 13:37

> www.snabelapunktumdk.dk/sikring.JPG HVOR?

Lige nedenunder og bagved den hylde som har to riller der går lodret. Den
sidder lige bagved men ca. 10 cm opppe så man kan ikke SE den i den vinkel
du har taget billedet.'
Prøv at tage et billede oppe bagved

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 13:41

> [...]
> sidder lige bagved men ca. 10 cm opppe så man kan ikke SE den i den vinkel

Jeg tog et, men det er helt sløret
www.snabelapunktumdk.dk/sikring2.jpg

Det er da ikke den der sort box.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 13:56

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tog et, men det er helt sløret
> www.snabelapunktumdk.dk/sikring2.jpg
>
> Det er da ikke den der sort box.

Jow, og man kan endda "se" det lille håndtag eller pind som man skal trække
nedad.
Ser ud som om du har vendt billeder 180°. Men hvis du går ud i bilen så
sidder der på højre side en lille pind du skal hive ned, så kommer boksen
nedad.

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 15:20

> [...]
> Ser ud som om du har vendt billeder 180°. Men hvis du går ud i bilen så
> sidder der på højre side en lille pind du skal hive ned, så kommer boksen

Ok, det ser bare alt andet end tydeligt ud i virkeligheden synes jeg, der
sidder også tape rundt om, det var ikke en box jeg normalt ville skille ad.

Mne tak

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 16:54

> [...]

> Ok, det ser bare alt andet end tydeligt ud i virkeligheden synes jeg, der
> sidder også tape rundt om, det var ikke en box jeg normalt ville skille

Ok så lykkedes det, jeg troede det var den lille box du mente