Ford vil på "støtten".
Fra : BJ

Dato : 23-11-05 12:54

Det ser ikke så godt ud for de amerikanske bilproducenter.

Nu melder Ford sig også med nyt udspil:

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3401956/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-11-05 13:23

BJ wrote:
> Det ser ikke så godt ud for de amerikanske bilproducenter.
>
> Nu melder Ford sig også med nyt udspil:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3401956/

De ligger bare som de selv har redt.

--
Christian

Fra : BJ

Dato : 23-11-05 18:21

KLIP

> Det ser ikke så godt ud for de amerikanske bilproducenter.
>
> Nu melder Ford sig også med nyt udspil:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3401956/

De ligger bare som de selv har redt.

Tjaeee .... nogen af de europæiske ligger vist heller ikke godt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-11-05 10:21

BJ wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> De ligger bare som de selv har redt.
>
> Tjaeee .... nogen af de europæiske ligger vist heller ikke godt.

Indtjeningsmæssigt er de tyske producenter vel lidt pressede, jeg ved
ikke med Volvo og SAAB. De engelske er vel nærmest uddøde eller i
dvale

--

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 16:54

Indtjeningsmæssigt er de tyske producenter vel lidt pressede, jeg ved
ikke med Volvo og SAAB. De engelske er vel nærmest uddøde eller i
dvale

Ja nu venter vi bare på, nogle opkøber GM og Ford....

Fra : BJ

Dato : 24-11-05 17:04

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> [...]

> dvale
>
> Ja nu venter vi bare på, nogle opkøber GM og Ford....

Porsche har jo brugt deres penge på VW....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Anders Sørensen

Dato : 24-11-05 17:38

Den Thu, 24 Nov 2005 16:53:33 +0100, skrev "Olesen" <n/a>:

> [...]
>dvale
>
>Ja nu venter vi bare på, nogle opkøber GM og Ford....

Det er nok kun Toyota der har råd til dét.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : BJ

Dato : 24-11-05 17:41

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:b1rbo1did56dr6nl5ssk0l7epltkjho8ea@4ax.com...

KLIP

> Det er nok kun Toyota der har råd til dét.

De bygger jo nyt. De vil nok ikke overtage det gamle crap..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ena