Skibox på en Volvo 855
Fra : Frank

Dato : 21-11-05 15:09

Tiden melder sig og sneen falder i bjergene...jeg har købt en Volvo
855 med næsten alt ekstra udstyr, men uden railings...suk.
1. hvor finder jeg brugte railings?
2. Løsning uden railings - kan man det og hvordan?

Har kigget på THansens no name løsning, men det ser ikke ud til at
passe til de 2 skruehuller øverst i dørkarmen, der sidder på en
sådan Volvo.

Skiboxen er en no name fra Ikea og de tværgående lastholdere har jeg,
men selvfølgelig med det forkerte beslag (sad tidligere på en Volvo
740 med tagrende...).

Frank, KBH

Fra : Juul

Dato : 21-11-05 19:20

Hej Frank

Det er bare et vildt forslag... Kunne du ikke hvis beslagene **næsten**
passer køre ud til en lokal smed et sted og høre om der kan laves en
løsning.

Det gjorde jeg da mine forældre skiftede bil for et par år siden og fik
bøjler med der ikke passede til skiboksens beslag. Det tog 1 time at lave
perfekte beslag der med garanti aldrig går i stykker og smeden kunne ikke
nænne at tage penge for det. Så han fik en kasse bajere :)

Jeg ved ikke om der findes lignende muligheder i Kbh. - men det var også
bare et forslag...

Tillykke med bilen. Jeg håber du bliver lige så glad for din som jeg er for
min ;)

VH Juul
Volvo S60

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-11-05 20:11

Hvis du er heldig har de dem stadig siddende på bilerne på returbilen i
Malmø, det er selvpluk til meget billige penge.
www.returbilen.se

Niels