Hjullejer til swift
Fra : Martin Nielsen

Dato : 21-11-05 11:35

Nogen der ved hvor man kan få dem uoriginalt. De koster sikkert en milliard
hos Suzuki selv. Bilen er fra 12-92

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-11-05 11:40

Hej!

Martin Nielsen wrote:

> Nogen der ved hvor man kan få dem uoriginalt. De koster sikkert en milliard
> hos Suzuki selv. Bilen er fra 12-92

Ved du det, eller gætter du? Man bliver af og til overrasket over prisen på
originale stumper... Jeg bruger f.eks. ikke andet på min Escort '96.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 13:27

> Hej!

> Ved du det, eller gætter du? Man bliver af og til overrasket over prisen
> på originale stumper... Jeg bruger f.eks. ikke andet på min Escort '96.

Klart - men det er heller ikke en japaner ....

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-11-05 15:41

Hej!

Per Henneberg Kristensen wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Klart - men det er heller ikke en japaner ....

Er f.eks. Toyota da dyr i dele?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 16:12

> Er f.eks. Toyota da dyr i dele?

I min bog er den :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-11-05 16:58

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> I min bog er den :)
>

> --
> Per, Esbjerg

Det kommer jo an på præcist hvad man mener med "dyr i dele", det er jo ikke
altid at det mærke med de dyre dele koster flest penge i dele og/eller
arbejdsløn over den samme periode/km.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Søren

Dato : 21-11-05 13:11

http://www.becker.dk/

Fra : Anders

Dato : 21-11-05 14:12

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Nogen der ved hvor man kan få dem uoriginalt. De koster sikkert en
> milliard
> hos Suzuki selv. Bilen er fra 12-92

Hos cykelhandleren

Anders

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-11-05 15:29

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan få dem uoriginalt. De koster sikkert en
milliard
> hos Suzuki selv. Bilen er fra 12-92

Nu ved jeg ikke hvor du holder til, men autobremsen kan være en mulighed.

www.autobremsen.dk

Med venlig hilsen Kim