Grimme forlygter
Fra : NielSV650

Dato : 21-11-05 10:52

Hej ng,

Nu er det ikke gamle damers grimme forlygter jeg tænker på, men derimod unge
drenges...

De såkaldte "lazy eye" (?), øjenskygger osv som de unge sætter på deres
gejlede biler. HVORFOR??
Er det for at matche NO FEAR-klistermærket i bagruden eller hvad?

I min verden stjæler det noget af lyskeglen, for det skulle da undre mig
meget hvis de også skiftede parabolen.

Er det overhovedet lovligt at montere sådan noget plastikfis?

Mvh
Niels
SV650

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 10:57

> De såkaldte "lazy eye" (?), øjenskygger osv som de unge sætter på deres
> gejlede biler. HVORFOR??
> Er det for at matche NO FEAR-klistermærket i bagruden eller hvad?

Nææh det er for at få den til at se ond ud, jeg synes det pynter på de
fleste biler, det er styling, ligesom der findes en bunke crap til sådan en
SV'er..

> I min verden stjæler det noget af lyskeglen, for det skulle da undre mig
> meget hvis de også skiftede parabolen.

Jeg kan ikke se noget forskel i mit lys med/uden dem !
Det er ikke anderledes end folk der sætter små lygter på deres MC'er...

> Er det overhovedet lovligt at montere sådan noget plastikfis?

På nogle ja, på andre nej.. kommer lidt an på hvad den dækker, jeg har
ALDRIG fået kasseret en bil pga det...

Mvh
Morten
Golf II GTI 8v 90' m. VR6 Kabine til salg 29.900,-

Fra : NielSV650

Dato : 21-11-05 11:21

"Juel" <him> wrote in message
> Nææh det er for at få den til at se ond ud,

Jeg troede en bil skulle være rar at køre i, og ikke ond

/Niels

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 12:13

> Jeg troede en bil skulle være rar at køre i, og ikke ond

kommer jo an på hvad man ønsker af sin bil..

Mvh
Morten

Fra : Bo Velschow

Dato : 21-11-05 14:10

"Juel" <him> skrev i en meddelelse

> Nææh det er for at få den til at se ond ud, jeg synes det pynter på de

Perfekt! Jeg skal _helt klart_ have min Mondeo til at se OND ud! Godt, jeg
netop har været til syn i dag - så har jeg 2 år, hvor jeg kan køre rundt og
se OND ud, før jeg piller skidtet af igen - jeg vil jo nødig skræmme den
rare synsmand næste gang!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 14:36

> [...]
> netop har været til syn i dag - så har jeg 2 år, hvor jeg kan køre rundt
> og se OND ud, før jeg piller skidtet af igen - jeg vil jo nødig skræmme

vi er jo nogle der går op i vores biler, og styling..

Mvh
Morten

Fra : Bo Velschow

Dato : 21-11-05 17:33

> vi er jo nogle der går op i vores biler, og styling..

Helt sikkert, og det er I velkomne til - men at få bilen til at se _ond_
ud???? Den fatter jeg bare ikke!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 19:10

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> "Juel" <him> skrev i en meddelelse

> Helt sikkert, og det er I velkomne til - men at få bilen til at se _ond_
> ud???? Den fatter jeg bare ikke!

"Der er så meget kvinder ikke forstår" ))

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-11-05 22:08

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> "Der er så meget kvinder ikke forstår" ))

LOL!!

So true so true..

Hvad man ikke interesserer sig for, forstår man sig ikke, deraf de morsomme
reklamer med de "fodbolddumme kvinder".

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Bo Velschow

Dato : 21-11-05 22:29

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> LOL!!
>
> So true so true..
>
> Hvad man ikke interesserer sig for, forstår man sig ikke, deraf de

Nahh... at klæde sin bil i fjollet tøj?? Det - må jeg indrømme - forstår jeg
mig ikke på! I USA er det populært at give sin bil "mulepose" på (sådan
noget vinyl-sjov på fronten) - måske giver det lidt færre stenslag på
fronten - men det ser sgu' ikke særlig smart ud!

Snakker vi derimod om fede fælge, sænkning (inden for rimelighedens
grænser - som med så meget andet er for meget typisk _for_ grimt), spoilere,
skørter osv., så er det da helt OK med mig.

Måske skulle vi lave en rask lille "what is hot, and what is NOT"-liste her
i gruppen??

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 22:35

> [...]
> spoilere, skørter osv., så er det da helt OK med mig.
>
> Måske skulle vi lave en rask lille "what is hot, and what is NOT"-liste

jow, jow....problemet er måske bare at mange i gruppen her slet ikke har
"forstand på" hvad der er hot )

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 08:54

Det vil vist afhænge af, hvad det er for typer, man spørger.

Det kunne være sjovt at se en af de der reklamefolk om at lave en "vis mig
din bil, og jeg skal sige dig, hvem du er".

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 22-11-05 08:59

Jan W Nielsen wrote:

> Det kunne være sjovt at se en af de der reklamefolk om at lave en
> "vis mig din bil, og jeg skal sige dig, hvem du er".

Så er det jo fedt at have et navn der giver visse associationer

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 11:24

> Så er det jo fedt at have et navn der giver visse associationer

He-he....

...eller en Vectra, der gør det samme..

Det er grønthandlerbilen nummer et..

/Jan W Nielsen - med Vectra..

Fra : Brian

Dato : 22-11-05 15:30

Jan W Nielsen wrote:

> He-he....
>
> ..eller en Vectra, der gør det samme..
>
> Det er grønthandlerbilen nummer et..

Så da jeg kørte Vectra A V6, gik det hele op i en højere enhed

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 15:39

> Så da jeg kørte Vectra A V6, gik det hele op i en højere enhed

Fuldkommen - bortset fra at man ikke hedder Brian, når man har en
grønthandel..

Hvorfor kører du ikke længere Vectra A V6..?

/Jan W Nielsen

Fra : Brian

Dato : 22-11-05 15:52

Jan W Nielsen wrote:

> Fuldkommen - bortset fra at man ikke hedder Brian, når man har en
> grønthandel..

Det kan da arrangeres...

> Hvorfor kører du ikke længere Vectra A V6..?

Den er desværre solgt til fordel for noget selvdød diesel. Jeg begyndte
at tilbagelægge for mange kilometer til, at der var nogen fornuft i
benzin. Der havde faktisk ikke været nogen fornuft i det i et ½ års tid, men
den var sgu svær at skille sig af med.

Så nu må jeg nøjes med Bjørn's vilde fortællinger om hans VA V6'er

/Brian

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 16:17

> [...]
> benzin. Der havde faktisk ikke været nogen fornuft i det i et ½ års tid,
> men den var sgu svær at skille sig af med.

Ok..

> Så nu må jeg nøjes med Bjørn's vilde fortællinger om hans VA V6'er

Jep - men de er heldigvis heller ikke i restordre...

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 18:47

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse
> Jan W Nielsen wrote:

Jan...hvordan kan du svare på mit indlæg, når du har klippet alt mit tekst
væk?

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 19:05

> Jan...hvordan kan du svare på mit indlæg, når du har klippet alt mit tekst
> væk?

Jeg klipper alt det overflødige væk..

)))

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 19:50

> Jeg klipper alt det overflødige væk..
>
> )))

En politisk undvigemanøvre for at dække over at "du klokkede i det" )

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 20:07

> En politisk undvigemanøvre for at dække over at "du klokkede i det" )

Jeg ønsker ikke at sige, hvad jeg mener om tivolibiler og den smag, der får
folk til at "konstruere" dem.

/ Jan W Nielsen - No Fear

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 20:10

> Jeg ønsker ikke at sige, hvad jeg mener om tivolibiler og den smag, der
> får folk til at "konstruere" dem.

Nej, nu er dyrlægebiler jo også mere dit område

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 20:24

> Nej, nu er dyrlægebiler jo også mere dit område

Jep - faktisk kan jeg godt lide Saab...

(Men fortæl det ikke til Henrik B - så skal vi bare til at høre ham køre i
overdrive igen det kommende par år)

)

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-05 21:31

> Jep - faktisk kan jeg godt lide Saab...

....også her, hvis det er en sølvmetallic Aero....den ser knagme godt ud hvis
det er en af de sidste modeller...og motoren er heller ikke lam

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 22:03

> ...også her, hvis det er en sølvmetallic Aero....den ser knagme godt ud
> hvis det er en af de sidste modeller...og motoren er heller ikke lam

Enig...

(Den er også flot i sort - med creme-læder i kabinen)

/Jan W Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-11-05 13:20

NielSV650 wrote:
> De såkaldte "lazy eye" (?), øjenskygger osv som de unge sætter på deres
> gejlede biler. HVORFOR??
> Er det for at matche NO FEAR-klistermærket i bagruden eller hvad?

Bilerne kommer til at ligne mongoler, som jo har den der særlige fold på
øjenlåget.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Bo Velschow

Dato : 21-11-05 14:08

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bilerne kommer til at ligne mongoler, som jo har den der særlige fold på
> øjenlåget.

Godt, du ikke skrev noget om ligheden med føreren af bilen - for så havde
jeg beskyldt dig for at være fordomsfuld! )

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Janner

Dato : 21-11-05 14:19

> Bilerne kommer til at ligne mongoler, som jo har den der særlige fold på
> øjenlåget.

Eller for matche deres klare T Hansen baglygter .......... Nok det grimmeste
der nogen sinde har været på mode ... Ja selv da "svensker hår" var moderne
syntes jeg egentligt det var mere stilfuldt end disse lygter. Brian bølgen
er over os ... Det vel egentligt smag og behag hvad der er pænt men jesus
jeg syntes man ser mange biler der triller rundt nu til dags hvor det er
gået helt glat med stylingen ... En bil skal jo ikke ligne et jule træ

/Jan

Fra : Lars Jensen

Dato : 21-11-05 22:19

Janner wrote:

> Eller for matche deres klare T Hansen baglygter .......... Nok det grimmeste
> der nogen sinde har været på mode

Du skal ikke kalde mine originale baglygter for T Hansen lygter, så kan
du få pisk med et vådt dropkabel - du bestemmer selv længden! :)

> /Jan

Lars B
http://www.zulfo.dk/default.asp?side=/mazda/pimp.asp

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 07:27

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg syntes man ser mange biler der triller rundt nu til dags hvor det er
> gået helt glat med stylingen ... En bil skal jo ikke ligne et jule træ

De biler jeg oftest ser der ligner juletræer er store og lange og der er lad
bagpå ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper

Dato : 21-11-05 16:01

NielSV650 wrote:
> [...]
> gejlede biler. HVORFOR??
> Er det for at matche NO FEAR-klistermærket i bagruden eller hvad?

For at få et lidt mere råt (ondt) look på bilen. Der er nogle der går op
i at style deres biler. Vi kan jo ikke alle køre rundt i en rusten, rød
Toyota Corolla fra 87, nynne med på Dansk Toppen og ligge i midtersporet
på motorvejen med 100 km/t.

> I min verden stjæler det noget af lyskeglen, for det skulle da undre mig
> meget hvis de også skiftede parabolen.

Det er så i din verden. Mange bytter lygterne ud med nye. Og som regel
bliver der ikke mindre lys ved at sætte böse blick på (som det hedder på
tysk).

> Er det overhovedet lovligt at montere sådan noget plastikfis?

Selfølgelig er det dét. De seriøse producenter har TÜV-papirer på tingene.

--
Mvh. Jesper

Fra : WATSON

Dato : 21-11-05 16:19

Så Sandt, så sandt

Mvh Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 19:12

Hvad?

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 21-11-05 19:23

Det som ham den anden sagde!

/Brian

Fra : Brian

Dato : 21-11-05 22:13

En ligegyldig detalje...

/Brian

Fra : jacob

Dato : 21-11-05 19:04

> Selfølgelig er det dét. De seriøse producenter har TÜV-papirer på tingene.
>
> --
> Mvh. Jesper
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7851

hmmm se lige dette link:

http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap06.pdf

punkt 6.02.001 stykker to. SE DET MED BLÅT....

nej det er IKKE lovligt længere, det er blevet tilskreven "vejledningen om
syn af køretøjer" i november 2005.
og hvis eller synsmanden er vågen er kan sit stof burde de blive kasseret på
dette grundlag ALENE....

MVH
Jacob

Fra : Jesper

Dato : 21-11-05 19:46

jacob wrote:

> hmmm se lige dette link:
>
> http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Vejledninger/Syn_og_omsyn/kap06.pdf
>
> punkt 6.02.001 stykker to. SE DET MED BLÅT....

Der står en del med blåt. Hvis du hentyder til 6.02.001.(2) så reducerer
min motorhjelm ikke lygtens "lysåbning".

> [...]
> syn af køretøjer" i november 2005.
> og hvis eller synsmanden er vågen er kan sit stof burde de blive kasseret på

Oh ja. Det er sørme også vigtigt, om motorhjelmen rager ½ cm for langt
ned. Det er også bedre at bruge ½ time på sådan en stor lovovertrædelse
(burde vel kræve ubetinget fængsel for sådan en forseelse?) fremfor om
køretøjet kan bremse.

--
Mvh. Jesper

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 21-11-05 20:15

Det er også bedre at bruge ½ time på sådan en stor lovovertrædelse
> (burde vel kræve ubetinget fængsel for sådan en forseelse?) fremfor om
> køretøjet kan bremse.

Bremserne er der jo andre paragraffer der tager sig af.
Desuden er det jo hurtigere for alle parter at afgøre, om bilens
'lygte-styling' er ulovlig eller ej, ved at forbyde 'vrede lygter' helt.
Alternativet var vel, at politiet bare kunne få sendt bilen i synshallen -
på bilejerens regning formentlig - hvis de var i tvivl om, om lyset påvirkes
negativt af kølerhjelmen eller nogle plastikdimser.

Jeg går i øvrigt stærkt ud fra, at forbuddet bygger på konkrete tekniske
overvejelser, og ikke på politiets eller færdselsstyrelsens smag og behag
mht. biler...

/Asger

Fra : Jesper

Dato : 21-11-05 21:04

Asger Ellekrog wrote:
> [...]

Ja, og det næste bliver vel, at mine Brembo skiver og Ferodo klodser
bliver forbudte, fordi "sådan er det!" selvom de klarer bremseopgaverne
langt bedre end de std. bremser bilen er født med.

> Desuden er det jo hurtigere for alle parter at afgøre, om bilens
> 'lygte-styling' er ulovlig eller ej, ved at forbyde 'vrede lygter' helt.

Klart. Forbyder man alt på papiret, så er der heller ingen til at tage
ansvar. Det er jo det letteste.

> Alternativet var vel, at politiet bare kunne få sendt bilen i synshallen -
> på bilejerens regning formentlig - hvis de var i tvivl om, om lyset påvirkes
> negativt af kølerhjelmen eller nogle plastikdimser.

Den mulighed har de da altid haft, hvis de har haft betænkeligheder ved
en bils formåen.

> Jeg går i øvrigt stærkt ud fra, at forbuddet bygger på konkrete tekniske
> overvejelser, og ikke på politiets eller færdselsstyrelsens smag og behag
> mht. biler...

Der tror jeg, at du er helt galt på den. Tænk sig nu, hvis man vitterlig
skulle til at tage stilling til noget - eller måle sig frem til det? Uha
nej. Så er det lettere helt at forbyde ting, så er der - som skrevet før
- ingen der behøver at tage ansvar. Der er absolut ingen konkrete
tekniske overvejelser bag. Det er blot noget man har bestemt, for så er
det så let at sige "sådan er det!".

Det undrer mig til stadighed, at Danmark kan blive ved med at komme med
tillæg og paragraffer, der underminerer EU lovgivningen. Jeg fatter
simpelthen ikke, at DK kan blive ved med at fremkomme med mærkelige
ekstra paragraffer.

Det er lidt af samme skuffe som da det var ulovligt at montere solfilm
med en lysgennemgang mindre end 40% i bagrude samt bag-sideruder på
biler med hvide plader. Det var fuldt ud lovligt hvis bilen var på gule
plader, men var den på hvide plader, så fik man blot at vide "sådan er
det!". Det er et rigtigt sagligt argument, men kan forstå. Gode
argumenter og med konkrete tekniske overvejelser :-/

--
Mvh. Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-11-05 21:21

Jesper <JesperM_remove_@tdcadsl.dk> skrev :

> [...]
>det!". Det er et rigtigt sagligt argument, men kan forstå. Gode
>argumenter og med konkrete tekniske overvejelser :-/

Arhhhh nu er du lidt meget ude på overdrevet

En af grundende til at "man" ikke ville have mørk solfilm i
bag/sideruder var jo at man gerne så et mindstemål af udsyn

Du må jo heller ikke belæsse bilen, så du ikke kan se bagud.

citat:
§ 82. Personer eller gods må ikke være anbragt på en sådan måde, at
føreren ikke har frit udsyn og .......
^^^^^^^^^^^^^^

(gulpladebilerne er en lidt anden sag, idet de *skal* have et
sidespejl i højre side)
--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Jesper

Dato : 21-11-05 21:47

jan@stevns.net wrote:

> [...]
> føreren ikke har frit udsyn og .......
> ^^^^^^^^^^^^^^
>
> (gulpladebilerne er en lidt anden sag, idet de *skal* have et

Hvor mange nyere biler har ikke et højre sidespejl? Min Fieste fra 78
havde også ét monteret.

Jeg har stadig til gode at høre et sagligt argument for, at en bil på
hvide plader krævede frit udsyn, mens en tilsvarende på gule plader fint
kunne tildække ruderne.

Det er præcis det samme med motorhjelmsforlængelser. Der er _ikke_
videnskabelig tekniske begrundelser! Det er blot noget man har vedtaget,
for "sådan er det!".

--
Mvh. Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-11-05 23:19

> [...]

>Jeg har stadig til gode at høre et sagligt argument for, at en bil på
>hvide plader krævede frit udsyn, mens en tilsvarende på gule plader fint

Gulpladebilen er beregnet til godstransport, det er hvidpladeæsken
ikke - så enkelt kan det vist siges.

Der *skal* ganske enkelt ikke være ruder bagi en bil på gule plader

(De bliver tilmed indregistreret sådan)

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 21-11-05 22:57

"Jesper" <JesperM_remove_@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Der er absolut ingen konkrete
> tekniske overvejelser bag. Det er blot noget man har bestemt, for så er
> det så let at sige "sådan er det!".

Lidt af et postulat - har du noget belæg for dén påstand?
Jeg vil ikke afvise, at det helt ekstraordinært forholder sig sådan, meeeen
det lyder imo. lidt 'far fetched'...

Jeg er mere tilbøjelig til at tro, at fremfor at skulle ud i et større
arbejde med, at definere hvor stort et stykke af lygterne der må dækkes med
'øjenlåg', uden det påvirker lyset - hvilket sandsynligvis varierer fra
bilmodel til bilmodel og lygtetyperne i mellem, så har man valgt, at forbyde
'øjenlågene' helt. Kedeligt for dig og andre der synes det ser fedt ud, men
effektivt set fra politiets side.

Og så er der, ret beset, kun tale om en kosmetisk ændring af din bil, som
potentielt kun forringer den sikkerhedsmæssigt, og som du nok kan leve uden.
Bedre bremser, som du har monteret, eller andre forbedringer af lygter, dæk,
sæder osv. kan ingen - heller ikke myndighederne, vel have noget imod. Så
længe forbedringerne monteres/udføres rigtigt.

/Asger

Fra : Jesper

Dato : 22-11-05 00:16

Asger Ellekrog wrote:
> [...]
>

> Lidt af et postulat - har du noget belæg for dén påstand?
> Jeg vil ikke afvise, at det helt ekstraordinært forholder sig sådan, meeeen

Det er selvfølgelig et postulat, men jeg vil godt sætte 25 øre på, at
der ikke er lavet en teknisk undersøgelse.

> [...]
> 'øjenlågene' helt. Kedeligt for dig og andre der synes det ser fedt ud, men

Men her bekræfter du jo så også mit postulat. Det er nemlig meget
lettere "bare" at forbyde det hele...for så skal man jo ikke tage
stilling til noget eller lave dokumentation for, om det nu er sandt. I
lille Danmark er det jo altid at foretrække at gå efter laveste
fællesnævner. Så er der heller ikke nogen, der skiller sig ud.

> [...]
> sæder osv. kan ingen - heller ikke myndighederne, vel have noget imod. Så
> længe forbedringerne monteres/udføres rigtigt.

En opgradering af bremserne er sandelig ikke noget, man bare lige kan
gøre. Så skal der synes og betales afgift og en masse papirer skal
udfyldes. En kvalitetsundervogn vil til hver en tid kunne gøre den org.
monterede til skamme. Men også her er det noget "fy, fy". I Tyskland og
resten af EU kan de godt finde ud af det. Det er blot i dette
mongol-land hvad angår billisme, at den er helt gal. Nuvel, min bil
forbliver optisk, som den ser ud nu. Og jeg har aldrig haft problemer
med politi eller lign. Men det er måske også et spørgsmål om attitude?

--
Mvh. Jesper

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-05 07:36

"NielSV650" <s991793@Skrid.makkeR.student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng,
>
> Nu er det ikke gamle damers grimme forlygter jeg tænker på, men derimod
> unge drenges...

Tråden er drejet over i biler der ser onde ud - vil bare lige gøre opmærksom
på at jeg har postet et billede af en ond udseende bil i den binære
motor-gruppe. Mythos har postet samme billede i et mere passende format, så
kik på den i stedet.

Stedet er lige syd for Gardasøen, hvor der var VW-træf.

--
Per, Esbjerg

Fra : NielSV650

Dato : 22-11-05 10:42

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message
> Tråden er drejet over i biler der ser onde ud - vil bare lige gøre
> opmærksom på at jeg har postet et billede af en ond udseende bil i den
> binære motor-gruppe.

Ja, den er godt nok heller ikke for køn =
Jeg har heller ikke helt fattet de der vinduesviskere. De er i forvejen
grimme, så hvorfor dreje dem op midt på forruden og give den en
kontrastfarve??

Jeg skal højst ha alufælge (fordi de er billige), CD-afspiller og tagbøjler
når jeg skal ha mig en bil

/Niels

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 08:55

> Er det overhovedet lovligt at montere sådan noget plastikfis?

Brian og Mujaffa interesserer sig mere for streetrespekt..

/Jan W Nielsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-11-05 14:00

Jan W Nielsen wrote:

> Brian og Mujaffa interesserer sig mere for streetrespekt..

For ikke at glemme Johnny og Conny... og mig :)

> /Jan W Nielsen

Lars B

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-05 14:57

> For ikke at glemme Johnny og Conny... og mig :)

He-he...

/Jan W Nielsen