Polering - indendørs?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-05 19:21

Jeg tror at jeg er ved at være færdig med at fjerne overskydende snask
i forbindelse med den nys overståede undervognsbehandling.

På grund af samme, har jeg udskudt den sædvanlige polering før
vinterens komme, også delvist p.gr.a. jobbet.

Så var det at jeg tænkte, at der måske var et sted hvor man kunne
komme med bilen, og stå indendørs og polere den. Det er koldt om
nallerne.

Er det muligt på et GDS-værksted?

Det gjorde heller ikke noget at der var et vaskeanlæg i nærheden, så
faren for at bilen blev støvet var minimal.

Er der nogen der har et bud?

Det drejer sig om Storkøbenhavn.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 19:25

Thomas kom her en overgang: www.carclean.dk (deres klub)
--
Mvh Mogens

Fra : WATSON

Dato : 20-11-05 19:33

Hej

Shell på nordre fansanvej lige ved Gobi, de har en stor hal med vaskeanlæg
og plads til at støvsuge og evt. polere...

Mvh Dennis

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-05 19:44

On Sun, 20 Nov 2005 19:33:05 +0100, "WATSON" <Dodge@email.dk> wrote:

>Hej
>
>Shell på nordre fansanvej lige ved Gobi, de har en stor hal med vaskeanlæg
>og plads til at støvsuge og evt. polere...

>--

OK, men er den lukket, med varme osv.?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : WATSON

Dato : 20-11-05 20:36

Hej

Shell på nordre fansanvej lige ved Gobi, de har en stor hal med vaskeanlæg
og plads til at støvsuge og evt. polere...

OK, men er den lukket, med varme osv.?

Ja der er lukket og en rimelig temp...

Mvh Dennis

Fra : HKN

Dato : 20-11-05 22:36

"WATSON" <Dodge@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Shell på nordre fansanvej lige ved Gobi, de har en stor hal med
vaskeanlæg
> og plads til at støvsuge og evt. polere...

Hmm.....der har jeg engang poleret bil en råkold efterårsdag - det var
f..... koldt om fingrene! Men det blæser ikke dernede

-Henrik

It has removed 60 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-05 19:39

On Sun, 20 Nov 2005 19:25:26 +0100, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

>Thomas kom her en overgang: www.carclean.dk (deres klub)

>--

Jeg havde forestillet mig selv at udføre arbejdet.

Det jeg søger er sådan set et ordentligt klima at arbejde i.

Det er heller ikke optimalt at polere på alt for kolde overflader.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 20-11-05 19:44

> Jeg havde forestillet mig selv at udføre arbejdet.
> Det jeg søger er sådan set et ordentligt klima at arbejde i.
> Det er heller ikke optimalt at polere på alt for kolde overflader.

Hvis man gider at læse det link jeg sendte, burde man få det indtryk,
at man netop står indendørs i Carcleans lokaler og såvel polerer som
shiner interiøret i ens bil med alverdens midler.

Altså ved egen hjælp - og indendørs - og til lav pris - idet en del af
betalingen er reklameskiltet i bagruden. Det var hele 3 ting

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-05 19:52

On Sun, 20 Nov 2005 19:43:43 +0100, "Mogens"
> [...]

>Altså ved egen hjælp - og indendørs - og til lav pris - idet en del af
>betalingen er reklameskiltet i bagruden. Det var hele 3 ting

Du må ikke gøre det unødigt svært for mig.

Nu har jeg jo indkøbt Sonax Extreme Polish # 1

Jeg vil bare gerne have det smurt på uden at mine sarte kontorfingre
bliver alle mulige nuancer af blå.

Reklamestreamers i bagruden bliver IKKE aktuelt.

Venlig hilsen
Folmer