Køge til Kastrup
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 20-11-05 10:19

I den nærmeste fremtid skal jeg køre fra Køge til Kastrup med ankomst kl.
09.00 en fredag morgen.

Hvornår skal jeg køre på motorvejen ved Køge for at nå det?

Hvordan med køer - er der morgenkøer den vej?

--
Per, Esbjerg

Fra : BJ

Dato : 20-11-05 10:20

KLIP

> Hvordan med køer - er der morgenkøer den vej?

Du skal i hvert fald tage dig i agt for muhkøer.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-11-05 11:00

> Du skal i hvert fald tage dig i agt for muhkøer.

Det er i hver tilfælde det værste tidspunkt, køen starter i Køge, læg 1½
time til den tid du får opgivet af Krak etc. .

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-11-05 11:02

Per Henneberg Kristensen skrev:

> I den nærmeste fremtid skal jeg køre fra Køge til Kastrup med ankomst kl.
> 09.00 en fredag morgen.
>
> Hvornår skal jeg køre på motorvejen ved Køge for at nå det?
>
> Hvordan med køer - er der morgenkøer den vej?

Nu kører jeg ikke lige der´ men jeg ville nok sige du skal sætte
45-60 min af til det.. Morgentraffikken er noget aftaget på det
tidspunkt, det er jo formiddag på det tidspunkt.

http://dsb.dk/servlet/ContentServer?pagename=Millenium/Page/Popup_uden_sidemenu&c=Page&cid=1119498693582

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-11-05 11:06

ømh så vidt jeg ved er har morgentraffiken den største prop inden 8
hvor de fleste møder på arbejde... og ligeledes er der meget lige
inden 7 hvor også mange møder,hvis man prøver bevist at komme for
tidligt eller sent plejer det at gå bedre

Fra : Leonard

Dato : 20-11-05 11:46

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>I den nærmeste fremtid skal jeg køre fra Køge til Kastrup med ankomst kl.
>09.00 en fredag morgen.

Surt tidspunkt.
Jeg nægter at ankomme til steder øst for Køge inden kl. 9:30, da jeg
ellers skal regne med 1,5 times ekstra køretid i kø ...

Så hvis du vil være sikker på at være der kl. 9, så skal du afsted ca.
kl. 7
Du kan også være heldig at tage afsted kl. 8:30 og nå det.

Jeg ville flytte overnatningen til Kastrup, der ligger et fint hotel i
lufthavnen

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-11-05 11:55

Leonard skrev:

> [...]
> Du kan også være heldig at tage afsted kl. 8:30 og nå det.
>
> Jeg ville flytte overnatningen til Kastrup, der ligger et fint hotel i

Hehe hvis det tager så langt tid, så ville jeg sku hellere tage en
tur over landet og fange ringstedvejen og holbæk motorvejen selvom
denne da også er godt proppet.

Fra : Leonard

Dato : 20-11-05 12:11

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> wrote:

>Hehe hvis det tager så langt tid, så ville jeg sku hellere tage en
>tur over landet og fange ringstedvejen og holbæk motorvejen selvom
>denne da også er godt proppet.

Jeg har i løbet af de sidste 10 år prøvet nærmest alle kombinationer
af veje fra Korsør til Kbh. Ø - og ligegyldigt hvilken vej jeg vælger,
så har jeg prøvet at blive fanget i kø, så det bare er umuligt at nå
frem til kl. 9
- omvendt har jeg også prøvet at køre hjemmefra i god tid til at nå
frem kl 9:30 og været der 8:45 ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Lars Knudsen

Dato : 20-11-05 12:22

Hej,

On Sun, 20 Nov 2005 12:11:12 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

> [...]
>frem til kl. 9
>- omvendt har jeg også prøvet at køre hjemmefra i god tid til at nå

Det er netop hvad der er så møg irriterende ved den strækning - man
kan ikke være sikker på - på nogen som helst måde hvor lang tid det
tager. Og om man tager den ene eller anden vej gør ikke den store
forskel. Jeg ved den, pendlede selv fra Sorø til København Ø. hver dag
i 2½ år inden vi fik nok og flyttede om på den anden side af
København.

** Lars

Fra : alexbo

Dato : 20-11-05 12:35

"Per Henneberg Kristensen" skrev i

> 09.00 en fredag morgen.
> Hvornår skal jeg køre på motorvejen ved Køge for at nå det?

Kl. 8.15.

Jeg kører over motorvejen kl.6, der begynder det at stramme til ved Solrød
lidt nord fra Køge, men efter kl.8 er det værste overstået, lidt langsom
kørsel ved Greve, men meget mere end en ½ time tager det ikke.

Det er også afhængig af hvad man skal i lufthavnen, skal man flyve selv, og
har sat tid af til lidt lufthavnshandel, har man også den tid af tage af,
men har man en stram tidsplan der, vil jeg tage lidt tidligere afsted fra
køge.
Man kan jo både punktere og der kan være færdselsuheld.

mvh
Alex Christensen

Fra : ib

Dato : 20-11-05 16:52

En mulighed er også at kørre til Tune tage morgenflyveren og lande i Kastrup
voila

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-11-05 22:01

"ib" <1234765675@ishoejby.dk> skrev

> En mulighed er også at kørre til Tune tage morgenflyveren og lande i
Kastrup
> voila

Nu vi er ved ekstremerne kunne man jo også køre med Søren Pilmark fra Køge,
med skift, til Kastrup

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-05 22:10

On Sun, 20 Nov 2005 22:00:59 +0100, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

> [...]
>Kastrup
>
>Nu vi er ved ekstremerne kunne man jo også køre med Søren Pilmark fra Køge,

Hvis det er meget vigtigt at være fremme til tiden, er det en god
løsning, men det er denondehyleme OT hér! *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-11-05 07:42

>I den nærmeste fremtid skal jeg køre fra Køge til Kastrup med ankomst kl.
>09.00 en fredag morgen.
>
> Hvornår skal jeg køre på motorvejen ved Køge for at nå det?
>
> Hvordan med køer - er der morgenkøer den vej?

Bliver nok også nødt til at spørge - jeg ankommer jo fra hovedlandet med
ærinde i Køge - er der kø-problemer i at ankomme i Køge ved 7-7.30 ??