Eftermontering af benzinfyr?
Fra : Troels P. Olsen

Dato : 17-11-05 17:40

Hej,

Kan det lade sig gøre at smide et benzinfyr på min gamle Civic fra 1990? :)

Tænkte lidt på det imorges, da jeg stod og skrabte ruder af, og måtte vente
5 minutter før der var rigtig varm luft fra kabineblæseren. :)

// Troels

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-11-05 19:06

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Kan det lade sig gøre at smide et benzinfyr på min gamle Civic fra 1990?
:)

> Tænkte lidt på det imorges, da jeg stod og skrabte ruder af, og måtte
vente
> 5 minutter før der var rigtig varm luft fra kabineblæseren. :)

Jae hvorfor skulle det ikke kunne det?
Du skal regne med min 10k for en basis udgave uden noget fancy
Vil du selv installere og have bøvlet med at hive det hjem fra ebay kan det
gøres for omkring 4200

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 TDi - 303Nm at 2358rpm