Så fandt de Årets bil i Europa 2006
Fra : Eliasen

Dato : 14-11-05 22:26

Clio'en løb med sejren.

PS! Synes jeg har kigget tilbage i gruppen, men kan ikke få øje på at det
har været omtalt.

--
Eliasen

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 22:50

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Clio'en løb med sejren.

> PS! Synes jeg har kigget tilbage i gruppen, men kan ikke få øje på at det
> har været omtalt.

tja, jeg synes nu normineringen har et blakket ry. En multipla har været
årets bil i danmark og så har de også valgt en 307 i europa.
Men ganske alm. solide biler som BMW og mercedes laver, de vinder aldrig
selv om de er bedre end resten.

--
Tom

Fra : JS

Dato : 14-11-05 23:01

> [...]
> årets bil i danmark og så har de også valgt en 307 i europa.
> Men ganske alm. solide biler som BMW og mercedes laver, de vinder aldrig

Men ikke nødvendigvis i forhold til prisen. Det kan jo godt være at en
ferrari er den bedste bil, men den vinder nok heller aldrig.

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 20:09

> Men ikke nødvendigvis i forhold til prisen. Det kan jo godt være at en
> ferrari er den bedste bil, men den vinder nok heller aldrig.

Hvordan afgør man så det ?

Eller kan en virkelig lortebil blive årets bil bare den er billige nok ?

Det vil jeg gerne advare i mod:)
Der er efter min mening gået for meget mode i billige biler.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : KASO

Dato : 15-11-05 20:52

> Hvordan afgør man så det ?
>
> Eller kan en virkelig lortebil blive årets bil bare den er billige nok ?
>
> Det vil jeg gerne advare i mod:)
> Der er efter min mening gået for meget mode i billige biler.

Ja - der er desværre kommet nogle biler med for ringe kvalitet og ikke
mindst sikkerhed på vejene (f.eks. Kia Picanto..)

Det er vel ingen skade til, at man får mest muligt for pengene - blot
produktet totalt set er iorden. Men jeg kan se på dit bilvalg, at det ikke
lige er din filosofi

Sorry - I wasn't nice this time

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-11-05 20:55

> [...]
> VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk
>
> "It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Man afgøre det (har jeg læst) ved at se hvad man for pengene, jeg kan bare
ikke se hvordan man afgøre det flere år før man finder ud af det. Efter min
mening er det bedste det kan siges om årets bil som konkurrence (ikke
nødvendigvis den valgte bil), at det er en lejlighed til at
motorjournalisterne kan udveksle gamle krigshistorier over en god frokost.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-11-05 10:59

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men ikke nødvendigvis i forhold til prisen. Det kan jo godt være at en
> ferrari er den bedste bil, men den vinder nok heller aldrig.

Ferrari har ikke et godt ry for holdbarhed m.m. i hjemlandet ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian Binnerup

Dato : 15-11-05 10:36

> Men ganske alm. solide biler som BMW og mercedes laver, de vinder aldrig
> selv om de er bedre end resten.

Faktisk syntes jeg det er fint at de vælger den bil der mest kvalitet for
pengene.

Mvh

Brian