Blinker problemer i pugen
Fra : Argh

Dato : 14-11-05 12:39

Peugeot 106 XR 1992

Den vil ikke blinke mere, lyser bare hele tiden når jeg viser af. Hvad søren
kan det være? Har i nogle tips?

Sikringer OK

Mvh
Aa

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-05 12:50

> Den vil ikke blinke mere, lyser bare hele tiden når jeg viser af. Hvad
> søren kan det være? Har i nogle tips?
>
> Sikringer OK

Dit blinke relæ har nok sagt klik for sidste gang .... de kan til nød
skilles ad og renses, men det er nok sjovere, bare at hive det ud, og køre
op til pug og købe et nyt :)

mvh

David

Fra : Argh

Dato : 14-11-05 13:28

OKay har du noget ide om hvor det sidder henne?

Aa

Fra : Lau

Dato : 14-11-05 17:20

Du skal bare forstætte med at dreje - hele tiden. Find en god rundkørsel.
Håber det hjalp.
vh
Lau
___,