link problem
Fra : mouse

Dato : 30-11-00 19:10

Hej
Hvordan fjerner jeg understregning i linkerne??
På forhånd tak
--
ICQ 72331721

Fra : Micki Vildershøj Jen~

Dato : 30-11-00 21:02

Du kan oprette et CSS (Cascading Style Sheet) og dér definere at links ikke
skal have nogen understregning (eller at de skal skifte farve eller
lignende)

Micki

------------------
www.medieanimator.subnet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-00 00:53

Thu, 30 Nov 2000 21:02:24 +0100, skrev "Micki Vildershøj Jensen"
<micki@huleboer.dk>:

>Du kan oprette et CSS (Cascading Style Sheet) og dér definere at links ikke
>skal have nogen understregning (eller at de skal skifte farve eller
>lignende)

Genialt svar!

Det kunne jeg ikke have gjort bedre

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : claus

Dato : 30-11-00 21:21

mouse <nhi_nas@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OJwV5.2945$_t3.315440@news101.telia.com...

> Hej
> Hvordan fjerner jeg understregning i linkerne??
> På forhånd tak

Indsæt følgende i head :

a:{
text-decoration: none;
}

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 30-11-00 21:58

Just as I expected, "claus" <clarke@vip.cybercity.dk> came up with
this:

>Indsæt følgende i head :

>a:{
>text-decoration: none;
>}

Der skal vist ikke være et kolon efter "a", altså bare:

a { text-decoration: none; }

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)

Fra : N/A

Dato : 01-12-00 04:27

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-00 04:27

Fri, 1 Dec 2000 00:00:56 +0100, skrev "Lars K. Nielsen"
<fakename@xxx.dk>:

>Helt korrekt skal det vist være:

> a:link { text-decoration: none }

Ovennævnte vil ikke virke.
:link skal kun med, hvis den kombineres med de andre, visited, hover og active.

Så det rigtige er, hvis man kun ønsker at fjerne understregningen og
ikke andet:

<!--
a { text-decoration: none }
-->

<!-- og --> bør tages med for en sikkerheds skyld, hvis en med en
browser, som ikke forstår CSS skulle forvilde sig ind på siden, da han
ellers vil se styleelementet i sin bowser.
-- er to - - uden mellemrum, men det kan være svært at i en
nyhedsmeddelelse.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 01-12-00 14:19

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Så det rigtige er, hvis man kun ønsker at fjerne understregningen og
> ikke andet:

> <!--
> a { text-decoration: none }
> -->

Du har jo ret! Jeg må hellere lære at slå harddisken til før jeg svarer

Mvh Lars

--
we all surf better in the dark
.... Pet Shop Boys på nettet ...