MS Windows
briani 27239
Findes der en log over hardwareændringer i~
Fra : Janner

Dato : 24-01-06 17:43

Hej

Vi er en lille skole som netop har konstateret at der er blevet stjålet RAM
fra nogle pc'ere i et undervisningslokale.

Registrerer og logger Windows XP Pro hvor meget fysisk hukommelse der sidder
i maskinen under opstart?

Jeg synes jeg har kigget alle standard logfiler igennem på klienterne uden
held.

Det kunne måske hjælpe os lidt på vej med hvornår RAM'en rent faktisk er
pillet ud.

Janner

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-01-06 18:38

"Janner" <nejtak@nejtak.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra nogle pc'ere i et undervisningslokale.
>
> Registrerer og logger Windows XP Pro hvor meget fysisk hukommelse der

DOS gør i opstartsbilledet, og ellers kan du bruge Kontrolpanel ->System
og fanebladet Generelt.

mvh
Preben

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 24-01-06 20:11

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Janner" <nejtak@nejtak.invalid> skrev i en meddelelse

> DOS gør i opstartsbilledet, og ellers kan du bruge Kontrolpanel ->System
> og fanebladet Generelt.

Jeg tror der menes under installation af XP ....