MS Windows
briani 27239
Scanner prg?
Fra : csm

Dato : 24-01-06 07:56

har i nogen gode ideer til et scanner prg.
hvor det er muligt kun at trykke på en knap - så den laver en kopi fra
scanner til printeren.

?

Fra : kk

Dato : 24-01-06 10:41

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
> har i nogen gode ideer til et scanner prg.
> hvor det er muligt kun at trykke på en knap - så den laver en kopi fra
> scanner til printeren.
>
> ?
>Det ser ud som om, at det er et fotokopieringsprogram du skal bruge. Der
>er et som hedder PhotocopierPro. Jeg kan ikke huske, hvor jeg hentede det,
>men jeg har det endnu, og kan sende det, hvis du giver mig en adr. (Og det
>ellers er det du mener at skulle bruge)
mvh
kk

Fra : Max

Dato : 24-01-06 10:47

Hej

> hvor det er muligt kun at trykke på en knap - så den laver en kopi fra
> scanner til printeren.

Ofte er det indbygget i den software der følger med scanneren.

På f.eks. Epson er der en speciel knap på scanneren der kopiere.

Mvh Max

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-01-06 12:26

Max wrote:

> Ofte er det indbygget i den software der følger med scanneren.
>
> På f.eks. Epson er der en speciel knap på scanneren der kopiere.

Det har Canon og HP også.

mvh
Henning

Fra : Ivan V. Klattrup