MS Windows
briani 27239
Seneste åbnede dokumenter???? Hvor
Fra : Carsten Riis

Dato : 23-01-06 15:21

Hej alle

jeg savner den oversigt, hvor man kan se de seneste lad os sige 10
dokumenter (regneark, worddokumenter, billeder, mp3'ere osv osv osv)

Plejer den ikke at ligge i Start-menuen?

Og nu når den ikke gør, hvordan får man den frem igen.

Vi snakker her om en XPhome i dansk udgave.

mvh

Carsten

Fra : emj

Dato : 23-01-06 17:02

Carsten Riis skrev:

>jeg savner den oversigt, hvor man kan se de seneste lad os sige 10
>dokumenter (regneark, worddokumenter, billeder, mp3'ere osv osv osv)

Højreklik proceslinjen og vælg egenskaber
Fanebladet "Menuen start"
Vælg Tilpas/Avanceret
Nederst på dialogboksen sættes mærke i
"opret en liste over de senest anvendte dokumenter

Hilsen emj

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-01-06 18:52

emj skrev den 23-01-2006 17:01:

> Højreklik proceslinjen og vælg egenskaber
> Fanebladet "Menuen start"
> Vælg Tilpas/Avanceret
> Nederst på dialogboksen sættes mærke i
> "opret en liste over de senest anvendte dokumenter

cool.... Jeg aner ikke hvordan fluebenet er blevet fjernet, men nu er
det i hvert fald sat på igen.

takker til dig og sniper_nolight.

mvh

Carsten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-01-06 17:03

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Plejer den ikke at ligge i Start-menuen?
>
> Og nu når den ikke gør, hvordan får man den frem igen.

start - højreklik dit billede øverst - egenskaber - tilpas - avanceret -
nederst skal der være en vinge i kassen...?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight